quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
Volhouder wint. Bij mij werkt t na een tijdje wel gewoon:
[ link | afbeelding ]
kut, ik kliktequote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
I WAS RICKROFL'D.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
godverquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geniaal!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Al de 4de keer vandaag OMG!!!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rick Roll'dquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn derde, zit nog maar een uur op de computerquote:
klootzak, hahahahquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
SUKKEL!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
How about andere linkjes?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:26 schreef TC03 het volgende:
Niet alleen Rick Roll, geen enkel Youtube-linkje werkt...
Weet ik, alles werkt gewoon op YouTube na.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:32 schreef classpc het volgende:
[..]
How about andere linkjes?
Je hebt bij msn namelijk ook "veiligheids" instellingen dat er geen links mogen worden verzonden in het berichtsscherm.
Post van de dag!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Ik trapte er ook inquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niks sukkel, goed gewoon. Je kan er niet tegen dat je gerickrollt bent, geef maar toequote:
QFTquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:40 schreef tonks het volgende:
Jullie mogen elkaar allemaal zoveel Rickrollen als jullie willen
En op de welbekende Youtube rick roll tjappiemegafestexperience2008?? De lollerEINZbeta..?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:40 schreef tonks het volgende:
Jullie mogen elkaar allemaal zoveel Rickrollen als jullie willen maar op de rickroll sites die je browser gekke dingen laat doen (Popups/bewegen etc) staat een 48 uur ban.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:48 schreef deepart het volgende:
[..]
En op de welbekende Youtube rick roll tjappiemegafestexperience2008?? De lollerEINZbeta..?
http://en.wikipedia.org/wiki/rickrollquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:48 schreef EgoTrippin het volgende:
WAT IS NOU EEN RICKROLL!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste klass rickroll in dit topic, daar was ik écht niet op voorbereid
en over dat RickRollen op msn, dat lukt me ook nietik had juist bij een vriend een hele doordachte met het nieuwe materiaal van slayer bedacht
Blablabla, ik wil niet naar wikipedia, ik wil gewoon weten wat een rickroll isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/rickroll
Bij mij deed 'ie niksquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
je hebt mijn link niet eens geklikt, en dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Blablabla, ik wil niet naar wikipedia, ik wil gewoon weten wat een rickroll is
quote:
Of hier hoe eens heel stadion in Texas word gerickrolled echtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/rickroll
Inderdaad, ik wil namelijk gewoon dat jullie me uitleggen wat het is en niet ene link naar stinkypedoja of iets...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt mijn link niet eens geklikt, en dat weet ik zeker
Check mijn post boven de jouwe.. Daar zie je heel duidelijk hoe het in zijn werk gaat... want er staan ondertitels bijquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil namelijk gewoon dat jullie me uitleggen wat het is en niet ene link naar stinkypedoja of iets...
Ik was ge-Rick-Rofltquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verdomme.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, ik denk dat die zijn weggevallen bij de breedbeeld-conversie, het is gewoon weer hetzelfde filmpje... Kun je hem nog een keer posten met ondertitels?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Check mijn post boven de jouwe.. Daar zie je heel duidelijk hoe het in zijn werk gaat... want er staan ondertitels bij
Moet je er wel .com oid achter zetten, anders trapt niemand erin natuurlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Of hier hoe eens heel stadion in Texas word gerickrolled echt![]()
x 10
http://biggestrickroll/texas2008
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:10 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat die zijn weggevallen bij de breedbeeld-conversie, het is gewoon weer hetzelfde filmpje... Kun je hem nog een keer posten met ondertitels?
[ link | afbeelding ]
Sinds wanneer moet er .com achter?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:12 schreef Tristard het volgende:
[..]
Moet je er wel .com oid achter zetten, anders trapt niemand erin natuurlijk
Oke, dus rickrollen is het herhaaldelijk afspelen van en linken naar een oud liedje, weten we dat ook weerquote:
Van DAT liedje inderdaad.. En je klikte net op dat filmpje "zonder ondertitels" maar er zat gewoon een rickroll achter die link... dus ben je gerickrolled snapte?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:14 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Oke, dus rickrollen is het herhaaldelijk afspelen van en linken naar een oud liedje, weten we dat ook weer
Eh, nee? Post dat filmpje met die ondertitels nou maar zodat ik het wel snap..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Van DAT liedje inderdaad.. En je klikte net op dat filmpje "zonder ondertitels" maar er zat gewoon een rickroll achter die link... dus ben je gerickrolled snapte?
Rickrollen is een grap. Als iemand bijvoorbeeld vraagt "Weet jij waar ik de nieuwste truien van de C&A kan vinden op internet?", dan kun je die persoon RickRollen door hem/haar een link te sturen van dit filmpje. Dan moet je de link wel verbergen. Zo bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
WTF is rickrollen...
http://www.youtube.com/watch?v=ehaHeeH21Uquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:19 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Eh, nee? Post dat filmpje met die ondertitels nou maar zodat ik het wel snap..
Verrassend.. Ik verwachte gerickedrolled te worden.. Wat een anti-climaxquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:23 schreef EgoTrippin het volgende:
Haha dat is het dus! De leukste grap van 2008 sinds de uitvinding van de hyperlink (goh, waar zou deze link naartoe gaan)
Godverdommequote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beste rickroll ever!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben je gewoon achterlijk of wil je het niet snappen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:19 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Eh, nee? Post dat filmpje met die ondertitels nou maar zodat ik het wel snap..
Ik ben blijkbaar ook gerickrolled, maar ik voel me er niet veel anders door... is het niet gewoon een (goed gelukte!) promo actie van die rick hoeheetie figuur ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:37 schreef Dennehy het volgende:
Ik ben gewoon 4 keer gerickroll'd in dit topic. Ik ben echt achterlijk
Kutquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja inderdaad goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niks sukkel, goed gewoon. Je kan er niet tegen dat je gerickrollt bent, geef maar toe
quote:kevkev44 (5 minutes ago) aw goddamnit not again
kakaboypuf (5 minutes ago) OMG, 2nd time today D:!!
maarten2xm (7 minutes ago) You are gay
maarten2xm (8 minutes ago) 12 million views![]()
zeg dat nou niet joh flauwerikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:48 schreef CubicX het volgende:
Microsoft bant ALLE Youtube links op MSN
Ik denk dat mijn Microsoft dan een deukje heeft opgelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of niet
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:07 schreef EgoTrippin het volgende:
Oh, hier staat er nog geen een. Wat voor een? Zo een:Waarom staat die aardbei zo te dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Hihiihihi, gekkie dat is een banaan. Mal joch!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom staat die aardbei zo te dansen?
Hij heeft net op een Rickroll geklikt en moet hij wel dansen van plezier.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom staat die aardbei zo te dansen?
Wel raar dan dat jij nog geen rage bent...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:42 schreef DemonRage het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld als zulke debiele dingen een rage worden.
haha geniale rickrollquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Briljant.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een link aan een afbeelding, hoe de fak verzin je het.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klootzak, 2e keer vandaagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een bitchesquote:
De eerste keer sinds dagen dat ik er in trap!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
mensen die rick rolls in deze tijd en dan al helemala in dit topic niet aan zien komenquote:
14.gifquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou youtube mag wel. Moet ook wel een beetje gepast blijven niet dat je in een serieus R&P topic rickrolls gaat lopen spammen. Maar die sites met allerlei popups en rare dingen die zijn gewoon verboden en daar staat ook een ban op.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:23 schreef nieuws. het volgende:
[..]
als je die link plaatst heb je een ban?
Die is wel erg klote trouwens
Laten we het erop houden dat het nog vroeg isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef deepart het volgende:
[..]
x 10
http://biggestrickroll.com/texas2008
Beter haal je die llink dan ook uit dit bericht.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou youtube mag wel. Moet ook wel een beetje gepast blijven niet dat je in een serieus R&P topic rickrolls gaat lopen spammen. Maar die sites met allerlei popups en rare dingen die zijn gewoon verboden en daar staat ook een ban op.
SPOILEREigenlijk staat hij hier Microsoft Banned Rick Roll"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Beter haal je die llink dan ook uit dit bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik heb in dit topic maar 1 goede roll gezien, dus waarom quote je mijquote:
eik qoute ik vanwege je sig, ik zei dus tical 2000quote:Op zondag 11 mei 2008 13:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic maar 1 goede roll gezien, dus waarom quote je mij
Ei...quote:Op zondag 11 mei 2008 11:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hier kan je het pers bericht van Microsoft lezen, om veiligehids redenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe goed bedacht. Ik zag aan de volgende posts al dat het een rickrolled was maar deze methode kende ik nog nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had de volgende reacties moeten lezen...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damm erin getrapt... gebeurd me niet snelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:25 schreef BK89 het volgende:
Alles beter dan die vorige rage, fucking ranzig
[ link | afbeelding ]Toch klikte ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
En met jou 100 anderen he, kijk het topic doorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een link aan een afbeelding, hoe de fak verzin je het.![]()
Godver, ik klikte dus.
Wow, eerste keer dat ik er in trap..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
Tinyurl?
flauwquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:05 schreef Ruiseart het volgende:
Poll: Ik wil Gerickrolled wordenJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wat had je anders verwacht???quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:25 schreef RSie het volgende:
Damned, Ge'Rickrolled in een RickRoll klachttopic.
Tsja,.. week eigenlijk ook niet! Alleen jammer dat ik vergeten was het geluid van mijn PC uit te zetten en er dus enkele van mijn collega's begonnen te lachen toen ze Rickie hoorden!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Tsja,.. week eigenlijk ook niet! Alleen jammer dat ik vergeten was het geluid van mijn PC uit te zetten en er dus enkele van mijn collega's begonnen te lachen toen ze Rickie hoorden!
Valt dat balkje er omheen toch even tegen he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef Rijpie het volgende:
ik ben nog nooit ge"RickRolled"![]()
[ link | afbeelding ]
de blauwe lijntjes om je spoiler verlinken jequote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef Rijpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
de blauwe lijntjes om je spoiler verlinken je
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef Rijpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
hahaha, trapte er in inquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ahh nou ik kliktequote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Godver.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef deepart het volgende:
[..]
x 10
http://biggestrickroll.com/texas2008
Ik klikte en dit is de eerste keer dat ik hem nog leuk vind ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
kut, 2e keer in 5 minutenquote:
speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:31 schreef Fipotje het volgende:
right... waarom speciaal naar dat nummer waarom niet naar barbie girl ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |