Klootzak, 2e keer vandaagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
Volhouder wint. Bij mij werkt t na een tijdje wel gewoon:
[ link | afbeelding ]
Wat een bitchesquote:
De eerste keer sinds dagen dat ik er in trap!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
mensen die rick rolls in deze tijd en dan al helemala in dit topic niet aan zien komenquote:
14.gifquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou youtube mag wel. Moet ook wel een beetje gepast blijven niet dat je in een serieus R&P topic rickrolls gaat lopen spammen. Maar die sites met allerlei popups en rare dingen die zijn gewoon verboden en daar staat ook een ban op.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:23 schreef nieuws. het volgende:
[..]
als je die link plaatst heb je een ban?
Die is wel erg klote trouwens
Laten we het erop houden dat het nog vroeg isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Of hier hoe eens heel stadion in Texas word gerickrolled echt![]()
x 10
http://biggestrickroll.com/texas2008
Beter haal je die llink dan ook uit dit bericht.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou youtube mag wel. Moet ook wel een beetje gepast blijven niet dat je in een serieus R&P topic rickrolls gaat lopen spammen. Maar die sites met allerlei popups en rare dingen die zijn gewoon verboden en daar staat ook een ban op.
SPOILEREigenlijk staat hij hier Microsoft Banned Rick Roll"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Beter haal je die llink dan ook uit dit bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik heb in dit topic maar 1 goede roll gezien, dus waarom quote je mijquote:
eik qoute ik vanwege je sig, ik zei dus tical 2000quote:Op zondag 11 mei 2008 13:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic maar 1 goede roll gezien, dus waarom quote je mij
Ei...quote:Op zondag 11 mei 2008 11:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hier kan je het pers bericht van Microsoft lezen, om veiligehids redenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe goed bedacht. Ik zag aan de volgende posts al dat het een rickrolled was maar deze methode kende ik nog nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had de volgende reacties moeten lezen...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damm erin getrapt... gebeurd me niet snelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:25 schreef BK89 het volgende:
Alles beter dan die vorige rage, fucking ranzig
[ link | afbeelding ]Toch klikte ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
En met jou 100 anderen he, kijk het topic doorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een link aan een afbeelding, hoe de fak verzin je het.![]()
Godver, ik klikte dus.
Wow, eerste keer dat ik er in trap..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
Tinyurl?
flauwquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:05 schreef Ruiseart het volgende:
Poll: Ik wil Gerickrolled wordenJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wat had je anders verwacht???quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:25 schreef RSie het volgende:
Damned, Ge'Rickrolled in een RickRoll klachttopic.
Tsja,.. week eigenlijk ook niet! Alleen jammer dat ik vergeten was het geluid van mijn PC uit te zetten en er dus enkele van mijn collega's begonnen te lachen toen ze Rickie hoorden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |