quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
Volhouder wint. Bij mij werkt t na een tijdje wel gewoon:
[ link | afbeelding ]
kut, ik kliktequote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
I WAS RICKROFL'D.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
godverquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geniaal!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Al de 4de keer vandaag OMG!!!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rick Roll'dquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn derde, zit nog maar een uur op de computerquote:
klootzak, hahahahquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
SUKKEL!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
How about andere linkjes?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:26 schreef TC03 het volgende:
Niet alleen Rick Roll, geen enkel Youtube-linkje werkt...
Weet ik, alles werkt gewoon op YouTube na.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:32 schreef classpc het volgende:
[..]
How about andere linkjes?
Je hebt bij msn namelijk ook "veiligheids" instellingen dat er geen links mogen worden verzonden in het berichtsscherm.
Post van de dag!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Ik trapte er ook inquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niks sukkel, goed gewoon. Je kan er niet tegen dat je gerickrollt bent, geef maar toequote:
QFTquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:40 schreef tonks het volgende:
Jullie mogen elkaar allemaal zoveel Rickrollen als jullie willen
En op de welbekende Youtube rick roll tjappiemegafestexperience2008?? De lollerEINZbeta..?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:40 schreef tonks het volgende:
Jullie mogen elkaar allemaal zoveel Rickrollen als jullie willen maar op de rickroll sites die je browser gekke dingen laat doen (Popups/bewegen etc) staat een 48 uur ban.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:48 schreef deepart het volgende:
[..]
En op de welbekende Youtube rick roll tjappiemegafestexperience2008?? De lollerEINZbeta..?
http://en.wikipedia.org/wiki/rickrollquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:48 schreef EgoTrippin het volgende:
WAT IS NOU EEN RICKROLL!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste klass rickroll in dit topic, daar was ik écht niet op voorbereid
en over dat RickRollen op msn, dat lukt me ook nietik had juist bij een vriend een hele doordachte met het nieuwe materiaal van slayer bedacht
Blablabla, ik wil niet naar wikipedia, ik wil gewoon weten wat een rickroll isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/rickroll
Bij mij deed 'ie niksquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:37 schreef Knekwurst het volgende:
[ link | afbeelding ]
je hebt mijn link niet eens geklikt, en dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Blablabla, ik wil niet naar wikipedia, ik wil gewoon weten wat een rickroll is
quote:
Of hier hoe eens heel stadion in Texas word gerickrolled echtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/rickroll
Inderdaad, ik wil namelijk gewoon dat jullie me uitleggen wat het is en niet ene link naar stinkypedoja of iets...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt mijn link niet eens geklikt, en dat weet ik zeker
Check mijn post boven de jouwe.. Daar zie je heel duidelijk hoe het in zijn werk gaat... want er staan ondertitels bijquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil namelijk gewoon dat jullie me uitleggen wat het is en niet ene link naar stinkypedoja of iets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |