Vanessa da Mata & Ben Harper - Boa Sorte (Good Luck)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
stond in een verkeerd topic, dus heb de quote even naar dit topic gehaald. Iemand enig idee?
[..]
thanks!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vanessa da Mata & Ben Harper - Boa Sorte (Good Luck)
Sample gejat van een hiphop nummer hehe denk het niet. Die heeft het weer gejat van Herbie Hancock (Wiggle Waggle) Wilde ik nog even kwijt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:42 schreef RSie het volgende:
[..]
back by any demand - sander van Doorn ?
(Samples gejat van King bee - back by dope demand)
Boyz II Menquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:57 schreef GoodfelIas het volgende:
Ben op zoek naar een zomerhit van ruim tien jaar terug (1992, 1993, 1994 of 1995) van een groep bestaande uit donkere jongens, volgens mij is dit het enige nummer dat ooit in de hitlijsten verscheen. Het nummer is rustig, beetje in de stijl van "Kiss from a rose" van Seal. Weet iemand misschien hoe dit nummer heet en van wie het is?
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
Ok, ik ga nu iets doen waar ik persoonlijk een hekel aan heb: hulp vragen bij een nummer waar ik veel te weinig van af weet. Voor nu ben ik dus even de pot, straks weer de ketel.
Ik hoorde héééééél lang geleden (jaar of 8 a 10 terug) een keer een nummer op de radio dat ik wel mooi vond. Niets meer aan gedaan, punt. Maar wat gebeurde er 3 a 4 jaar terug? Inderdaad, ik hoorde het nummer weer op de radio. Ik raadpleegde meteen mijn vader die nogal een muziekkenner is. We kwamen er samen niet uit en besloten zelfs de radio, (2 was het volgens mij en nog specifieker: het steenen tijdperk. Ik zie op de site dat ze nu wél een playlist online hebben, maar goed...) een mailtje te sturen met het verzoek of zij ons de playlist van de hele dag konden mailen. Je raadt het al....no reply.
Wat ik nog over het nummer weet:
- Het is een rauw, gitaarrock nummer, maar niet uptempo.
- Ik denk afkomstig uit eind jaren '60 t/m mid jaren '70.
- Het is geen hele bekende band want dan had ik het wel geweten, kom dus niet aan met Led Zeppelin, the Who, CCR, Lovin Spoonful, T-Rex, 10CC, Deep Purple....you get the picture.
- Heel specifiek deed het nummer mij denken aan Python Lee Jackson & Rod Stewart - In A Broken Dream. (wel frappant, want dat was het eerste wat ik tegen m'n vader zei: het lijkt een beetje op dat nummer qua zangpartij, ritme etc.)
- Het nummer heeft dus normale zang, bas, gitaar, drums etc. wat erop lijkt te wijzen dat het een band is.
Ik zit dus al 10 jaar met dit nummer in m'n hoofd, maar ik heb nog hoop!
Duurde ook 5 jaar voordat ik Peter Gabriel's Solsbury Hill wist te plaatsen.
HILFE!!!!
No Mercy- when I die??quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:57 schreef GoodfelIas het volgende:
Ben op zoek naar een zomerhit van ruim tien jaar terug (1992, 1993, 1994 of 1995) van een groep bestaande uit donkere jongens, volgens mij is dit het enige nummer dat ooit in de hitlijsten verscheen. Het nummer is rustig, beetje in de stijl van "Kiss from a rose" van Seal. Weet iemand misschien hoe dit nummer heet en van wie het is?
Het origineel is Laura Pausini - La Solitudine, dat helpt je misschien al meerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:03 schreef Kingside het volgende:
Wie weet er een soort van house/dance remix van de melodie van "Ik wil niet dat je liegt" van Paul de Leeuw?
E: Laat maar heb het al gevonden.
Boys to men - end of the road? heeft wel eenzelfde soort melodietjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:57 schreef GoodfelIas het volgende:
Haha bedankt, maar het was gewoon Starkoo - Ik wil niet dat je liegtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel is Laura Pausini - La Solitudine, dat helpt je misschien al meerHier is wel een (dance)remix te vinden, maar is het denk ik niet..
Dat kon natuurlijk ook, Starkooquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:57 schreef Kingside het volgende:
[..]
Haha bedankt, maar het was gewoon Starkoo - Ik wil niet dat je liegt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:10 schreef kvd het volgende:
vorige topic kon ik niet echt van dienst zijn, maar hoop dat me dat nu beter zal afgaan.....TVP dus
Ik moest om een of andere reden hieraan denken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:57 schreef GoodfelIas het volgende:
tsja,.. een deel van de sample is idd Herbie Hancock, maar de gesproken sample niet (al zal die ook vast ergens gejat zijn)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:11 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Sample gejat van een hiphop nummer hehe denk het niet. Die heeft het weer gejat van Herbie Hancock (Wiggle Waggle) Wilde ik nog even kwijt...
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:08 schreef Eelcotje84 het volgende:
De eerste song, waar deze video van dumpert mee begint.. (?)
b.v.d.
http://www.dumpert.nl/med(...)st_nights_party.html
"Born slippy" van Underworld.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dag mensen, ik zoek de titel van het volgende liedje. Ik heb het vaker op TV gehoort maar vergat de titel steeds en laatst kwam ik hem tegen in dit filmpje: http://www.artofdance.nl/media/video/8
het liedje dat ik bedoel begin om 7:17
Iemand een idee? alvast bedankt
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dag mensen, ik zoek de titel van het volgende liedje. Ik heb het vaker op TV gehoort maar vergat de titel steeds en laatst kwam ik hem tegen in dit filmpje: http://www.artofdance.nl/media/video/8
het liedje dat ik bedoel begin om 7:17
Iemand een idee? alvast bedankt
Niet echt een rocknummer, maar:quote:Op zondag 11 mei 2008 14:52 schreef Ballistic het volgende:
Ik zoek een rocknummer met als tekst:
"stop me now" en "nothing's gonna stop me"
Iemand enig idee?
"Don't stop me now" van Queen?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:52 schreef Ballistic het volgende:
Iemand enig idee?
Starship - Nothing's gonna stop us now?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:52 schreef Ballistic het volgende:
Iemand enig idee?
Iemand een idee?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef matthendriks het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze draaien tijdens de nieuwe reclame van Ultimate Survival (Bear Grylls), op Discovery Channel...
Alvast bedankt!
quote:
quote:"Don't stop me now" van Queen?
Helaas, alledrie nietquote:Starship - Nothing's gonna stop us now?
Bernard Hermann - Twisted Nerve (van de Kill Bill 1 soundtrack).quote:Op maandag 12 mei 2008 00:23 schreef Devious69 het volgende:
Dat gefluit aan het begin:
het origneel..
iemand?
ik weet dat het een rip off is.
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:23 schreef Devious69 het volgende:
Dat gefluit aan het begin:
het origneel..
iemand?
ik weet dat het een rip off is.
quote:Op maandag 12 mei 2008 09:43 schreef Devious69 het volgende:
Thanks
heb die film nog nooit gezien
maar dat deuntje zit al heel lang in me kop
Ik ken 2 hele oude nummers, ik gok op "Guru Josh - Infinity" en een hele foute van "Chad Jackson - Hear The Drummer Get Wicked" (later gecoverd in "Let Me Clear My Throat")quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een housenummer met een saxofoon erdoor heen. Hij werd afgelopen weekend gedraaid. Er kwam veel herhaling in voor.
Hopelijk kan een van jullie mij helpen!
Laurent Wolf - Saxoquote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een housenummer met een saxofoon erdoor heen. Hij werd afgelopen weekend gedraaid. Er kwam veel herhaling in voor.
Bovendien zoek ik nu een Nederlands rap/hiphop nummer waarin dat liedje uit de film het zakmes "ik ben pas zes, tim ik heb je mes' als het ware geremixed is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:56 schreef bierjoost het volgende:
Deze van mij stond nog open uit het vorige topic:
[..]
Bovendien zoek ik nu een Nederlands rap/hiphop nummer waarin dat liedje uit de film het zakmes "ik ben pas zes, tim ik heb je mes' als het ware geremixed is.
En het dance nummer waarin de enige tekst "Feel Love" of "Real Love" is, maar het lijkt net of ze "File" in het Nederlands zegt. Bij 538 gingen ze daarover heen de fileinformatie doen.
als er ook een accordeon in zat dan heb je dikke kans op dj goldfinger.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Poit- het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer, maar ik heb geen idee wie de artist/dj is en titel ook niet. Lijkt wel een beetje op Samin - Heater alleen dan een wat hardere beat. Hoorde hem tijdje terug vaak in uitgaansgelegenheden en er is ook een cover van gemaakt door het feestteam oid volgens mij, maar die verneukt dat hele nummer.
Ik zoek eigenlijk een user die de OP leest.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef gateway het volgende:
ik zoek eigenlijk "Schatje het regent", dat is gezongen door Tessel van BNN
Ik weet welke je bedoelt. Ik geloof dat er iets van Laundry in de titel zat, maar ik kan er echt niet opkomen.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Alp vs. Outwork - Fiesta Elektronikaquote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef matthendriks het volgende:
Ander verzoekje: Eergisteren geloof ik in de mix op TMF... "Walk like me, talk like, sing like me" En dan een paar van die Hongaren / Russen die zo'n dansje doen?
Deze wellicht?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:48 schreef l9o8 het volgende:
Ik zoek een soort carnavals nummer met de tekst
''Hey Hey zing maar mee''
Wie ow wie?
Jah ken hem niet vinden op YouTube dus probeer hem nu te downloadenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze wellicht?
http://www.completealbuml(...)maar+met+me+mee.html
En op Limewire staat ie ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:31 schreef BrandX het volgende:
nee, ik kon hem ook niet vinden op youtube idd.
Niemand..?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:58 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nederlandse feestplaat. refrein gaat ong zo: 'He Hee Waar is het gebleven, die goeie gouden tijd.....' meer weer ik niet.
Kan iemand me helpen..?
Ian Oliver Feat. Shantel - Bucovina..?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Poit- het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer, maar ik heb geen idee wie de artist/dj is en titel ook niet. Lijkt wel een beetje op Samin - Heater alleen dan een wat hardere beat. Hoorde hem tijdje terug vaak in uitgaansgelegenheden en er is ook een cover van gemaakt door het feestteam oid volgens mij, maar die verneukt dat hele nummer.
Laat maar, heb hem al gevonden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef tarzan1 het volgende:
ik zoek een live nummer (af en toe hoor je publiek) dat ik nu 2x gehoord heb op Arrow. Het duurt misschien wel een kwartier en zit vol met solo's. Ook is het een soort medley met verschilllende jaren 50 nummers (oa. Blue Suede Shoes).
het zinnetje dat steeds terug komt is: "I go home, (to) see my baby"
Alvast bedankt
Eple van Royksoppquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:38 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik zoek dit nummer, weet iemand van wie het is of hoe het heet?
Klik!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:38 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik zoek dit nummer, weet iemand van wie het is of hoe het heet?
Klik!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:33 schreef Radioheader het volgende:
Vanochten zag ik op MTV een clip, ik heb ong. het midden en einde gezien. Het ging over een man en een vrouw en een hutje in het bos,waar ze naar binnen gingen met daarin een soort evangelische sekte met een tv dominee in witte kleding. Ze gingen vallen in de geest en in een achterkamertje wordt vergif ofzo gemixt. Dan vluchten die man en die vrouw en als ze buiten zijn, zien ze een soort zwarte as de lucht in vliegen en lopen ze door de stad.
De muziek werd gemaakt door een gitaarbandje. A la de Hyves, Strokes Franz Ferdinand met een keyboard/orgeltje. Het was een heel vet nummer...
Weet iemand misschien van wie dat was, hij werd op MTV namelijk niet afgetiteld
Hier!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef Timskiej het volgende:
Ik ben opzoek naar livesets van bv Groove Garden wat afgelopen weekend is geweest.
Of iemand een idee waat ik goeie liveset kan luisterenvan oa Roog, Benny Rodriguez, etc
Welke supermarkt keten gebruikte dit deuntje ook?quote:Op maandag 12 mei 2008 11:29 schreef Slam het volgende:
Hee heet die lounge muziek uit de reclames van Nespresso?
dit nummer bedoel ik: http://www.nespresso.com/theboutique/?lang=nl
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef EvilMarc het volgende:
Waarschijnlijk een onmogelijke opgave maar ik moet het toch vragen. Het hele internet afgezocht en zelfs een paar Limburgers gevraagd maar tot nu toe geen succes.
Ik zoek een liedje waarschijnlijk gezongen door een of andere studenten band uit Limburg (niet per sé maar ze waren niet oud). Het nummer was niet echt een liedje maar meer een gezongen verhaal. Ik weet er nog bar weinig van dan behalve op het allerlaatst het eindigde met iets van een cowboy. Grappig geschreven.
Ik weet dat de omschrijving onduidelijk is maar als je het liedje kent, dan weet je het wel. Meer weet ik er echt niet meer van. Als iemand iets soortgelijks heeft hou ik me ook aanbevolen![]()
Ik blijf deze net zolang kicken totdat iemand het weet
Iedereen die er ook maar enige moeite voor doet, 100x bedankt !
Kraak & Smaak - Squeeze Mequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nogal nieuw funky nummer met een breakbeat.
Op tv zag ik de clip met daarin een boekje dat bladerde waardoor je een animatie ziet.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nogal nieuw funky nummer met een breakbeat.
Op tv zag ik de clip met daarin een boekje dat bladerde waardoor je een animatie ziet.
ach die OP's ook altijd.........quote:Op maandag 12 mei 2008 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een user die de OP leest.
De 2e is in elk gevalquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik zoek meerdere nummers, het irriteert me mateloos maar ik moet gewoon weten welke nummers het zijn en in welke films ze ook alweer voorkwamen
http://www.veronicatv.nl/(...)43/media=7398/page=1
vanaf 20:50~55 time-index => komt uit een actiefilm, maar ik ben kwijt welke; iron man?
vanaf 25:55 time-index (heel kort stukje maar, de rest wordt voor een groot deel weggemixed over de ca. 40 seconden daarna), maar ook weer heel bekend stukje muziek.
dank voor jullie hulp.
quote:
Ben je serieus op zoek?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer eind jaren 80, het klinkt een beetje alsof het uit de stal van Stock Aitken And Waterman komt.
In de clip die ik zag op VH1 was het een jongen met roodachtig haar van een jaar of 20 die iets zong wat leek op "never give up", en op het einde van die clip zie je iemand tegen een muur aanrennen en een salto achterwaarts maken.
Wie kan me helpen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer eind jaren 80, het klinkt een beetje alsof het uit de stal van Stock Aitken And Waterman komt.
In de clip die ik zag op VH1 was het een jongen met roodachtig haar van een jaar of 20 die iets zong wat leek op "never give up", en op het einde van die clip zie je iemand tegen een muur aanrennen en een salto achterwaarts maken.
Wie kan me helpen?
roflrickrollquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Wie kan me helpen?
eerste nummertje is Timbaland - screamquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik zoek meerdere nummers, het irriteert me mateloos maar ik moet gewoon weten welke nummers het zijn en in welke films ze ook alweer voorkwamen
http://www.veronicatv.nl/(...)43/media=7398/page=1
vanaf 20:50~55 time-index => komt uit een actiefilm, maar ik ben kwijt welke; iron man?
vanaf 25:55 time-index (heel kort stukje maar, de rest wordt voor een groot deel weggemixed over de ca. 40 seconden daarna), maar ook weer heel bekend stukje muziek.
dank voor jullie hulp.
dat moet de hermes house band zijn, en ik vermoed met het nummer country road!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef EvilMarc het volgende:
Waarschijnlijk een onmogelijke opgave maar ik moet het toch vragen. Het hele internet afgezocht en zelfs een paar Limburgers gevraagd maar tot nu toe geen succes.
Ik zoek een liedje waarschijnlijk gezongen door een of andere studenten band uit Limburg (niet per sé maar ze waren niet oud). Het nummer was niet echt een liedje maar meer een gezongen verhaal. Ik weet er nog bar weinig van dan behalve op het allerlaatst het eindigde met iets van een cowboy. Grappig geschreven.
Ik weet dat de omschrijving onduidelijk is maar als je het liedje kent, dan weet je het wel. Meer weet ik er echt niet meer van. Als iemand iets soortgelijks heeft hou ik me ook aanbevolen![]()
Ik blijf deze net zolang kicken totdat iemand het weet
Iedereen die er ook maar enige moeite voor doet, 100x bedankt !
P.S. Het kan zijn dat het een wild west thema was maar dat weet ik ook niet zeker.
sorry
Tja, je hebt er zelf om gevraagd........quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Wie kan me helpen?
kan het filmpje niet kijken,.. maar gezien je uitleg vermoed ik het nummer "Senorita" van het album justifiedquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef belsen het volgende:
Ik zoek een clip van, neem ik aan, Justin Timberlake, waarin een club jongens en meiden tegen elkaar op boksen.
Zoals hieronder geparodieerd op 2.45...
Iemand? Het filmpje laadt vrij snel dus dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand zo vriendelijk om mij te helpen aan de naam van dit nummer: http://www.gamekings.tv/i(...)ation-day-in-london/
Ik zou graag het tweede nummer wat er tussen ge-edit is willen weten, dus niet die van Jay-Z met Dirt of your shoulders, maar die andere die ongeveer in het midden van het filmpje begint. Alvast bedankt
Voor zover ik weet heeft Justin Timberlake niet zo'n clip gemaakt..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef belsen het volgende:
Ik zoek een clip van, neem ik aan, Justin Timberlake, waarin een club jongens en meiden tegen elkaar op boksen.
Dit is het inderdaad niet, misschien een andere artiest? Of anders iets wat erop lijkt, ik zoek voornamelijk zo'n dansje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Justin Timberlake niet zo'n clip gemaakt..Senorita kan in de buurt komen, maar is het denk ik niet...
Het is Busta Rhymes feat. Missy Elliot - How We Do It Over Here.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Iemand? Het filmpje laadt vrij snel dus dat kan het niet zijn.
Geen idee welk nummer dan: maar vond op i-net dit:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef belsen het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:54 schreef Ottaav het volgende:
Daarnaast zoek ik ook nog een artiest waarvan ik alleen weet dat het vier negers waren tussen de 40 en 70 jaar oud, ze hebben opgetreden op het Vienna Jazz Festival en zongen daar onder andere "Soon i'll be done with the troubles of this world" en iets van "i'm going home to see my mother and shake her hand".
De oudste begon ook te huilen bij een nummer dat ze zongen.
Het zijn trouwens niet de Dixie Hummingbirds.
Jaaaaaa, dat is hem, ik zoek hem al zo lang!!! Bedankt!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, je hebt er zelf om gevraagd........
Haha, nee dit waren ze niet. Ik heb geen idee of het het Vienna jazz van dit jaar was. Het zag er niet heel oud uit in ieder geval.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wilde gok
5 Blind Boys from Mississipi
Mmm wacht, die zijn allemaal al dood volgens Wiki. P.
neem iig aan dat je Vienna Jazz van dit jaar ofzo bedoelt?
De SRV-mannen - Er staat een rij voor de WCquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek dat liedje van het deuntje aan het begin van O jee er staat een rij voor de wc. Je hoort hem best vaak maar heb nog nooit de naam kunnen vinden.
The Crash Test Dummies - Mmmm mmmm mmmmquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:43 schreef patrickmens het volgende:
zouden jullie me kunnen helpen aan de naam van een band en titelsong.....
Beetje lastig uileggen maar de clip die er bij hoort gaat over
een auto ongeluk met een pop die later in de operatie zaal ligt te zingen
de lead zanger heeft een diepe stem.
volgens mij is het clippie al een jaarte of 4/5 oud
als het lukt alvast onwijs bedankt mensen.
greetz a firefighter
thanks voor het snelle reageren maar helaas is het niet wat ik bedoel,quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:51 schreef RobDrop het volgende:
[..]
The Crash Test Dummies - Mmmm mmmm mmmm
Axwell feat. Steve Edwards - Watch The Sunrisequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef s.g1985 het volgende:
zoek een nummer, maar heb niet veel info.
De tekst is gezongen door een man, met een beetje typische afrikaanse stem en het gerne was dance (werd ook op een dance zender gedraaid vandaar, fresh fm)
Het nummer is volgens mij redelijk recent, namelijk nog niet heeel veel gehoord, op ze langst misschien 2 jaar oud maar kan ook veel jonger zijn?
De volgende teksten kwamen duidelijk en meerdere malen voor:
"Rushing home"
iets met "Feel the heat of the sun rising" maar deze zin weet ik niet zeker.
Ben benieuwd of iemand me ermee kan helpen.
het is hem niet helaas.. de stem-soort komt overigens wel redelijk overeen met hoe ik de stem vond klinken in het nummer wat ik zoek.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Axwell feat. Steve Edwards - Watch The Sunrise
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:45 schreef s.g1985 het volgende:
[..]
het is hem niet helaas.. de stem-soort komt overigens wel redelijk overeen met hoe ik de stem vond klinken in het nummer wat ik zoek.
stukje tekst wat er toch met regelmaat in voorkwam was "Rushing home" als ik het goed gehoord heb. Heb zelf al flink wat gezocht op die teksten op google maar tevergeefs tot nu toe.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:43 schreef patrickmens het volgende:
zouden jullie me kunnen helpen aan de naam van een band en titelsong.....
Beetje lastig uileggen maar de clip die er bij hoort gaat over
een auto ongeluk met een pop die later in de operatie zaal ligt te zingen
de lead zanger heeft een diepe stem.
volgens mij is het clippie al een jaarte of 4/5 oud
als het lukt alvast onwijs bedankt mensen.
greetz a firefighter
Die bedoel ik niet, het deuntje van af ongeveer 0:10quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:02 schreef RobDrop het volgende:
[..]
De SRV-mannen - Er staat een rij voor de WC
Edit: sorry ben nog gaar van het overwerken, het intro is "Polonaise Hollandaise" van Arie Ribbens.
Debonair Samir - Samir's Themequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet, het deuntje van af ongeveer 0:10.
Vriendelijk bedankt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Het is Busta Rhymes feat. Missy Elliot - How We Do It Over Here.
nee dat is van Volumiaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:00 schreef DANILXL het volgende:
"zeg dat je niet hoeft te gaan schat"
klinkt als een soort marco borsato deuntje
Donna Summer - I Feel love in een remix/ coverquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:52 schreef Roa het volgende:
www.dancevalley.nl, en dan de achtergrond muziek van de intro & site?
Iemand?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef DANILXL het volgende:
got my hands got my fingers
i'm a ... i'm a ...
oid
iets met "simone" kan dat?
nee is hem helaas nietquote:
Ik denk niet dat ik het goed heb, maar wat in de buurt komt zijn de Castaways met "Liar Liar" ,wat the Opposites weer hebben gesampled in Dom, Lomp en Famous.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee is hem helaas niet
ok dan verwar ik waars de artiest met het lied
het is iets swingender
i'm a .. i'm a lie-er
Bedoel je deze versie?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef DANILXL het volgende:
got my hands got my fingers
i'm a ... i'm a ...
oid
iets met "simone" kan dat?
Deze wellicht?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee is hem helaas niet
het is iets swingender
i'm a .. i'm a lie-er
Deze remix?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nee is hem helaas niet
het is iets swingender
i'm a .. i'm a lie-er
het was btw het volgende nummer, met wat toevalligheid toch nog gevonden:quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]Yves Larock - Zookey (Lift Your Leg Up) Yves Larock - Rise Up Bob Sinclar - World Hold On Bob Sinclar - Together
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:01 schreef wpbootje het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrondmuziekje van de Robeco-reclames (klik!)
In de reacties eronder kan je lezen dat het liedje "Ups & downs" heet en van Benjamin Herman van "The New Cool Collective" is. Helaas kan je er ook lezen dat "...je dit nummer nergens kan krijgen"
Is er tóch nog iemand die dit kan/heeft kunnen vinden??
Thanks!
Dus nee, we kunnen je daar niet aan helpen.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:18 schreef MarkyMarkx het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het volgende nummer heet ?!
Het nummer klinkt op de achtergrond, het fragment duurt 15 seconde en begint op 01:23:00 tot 01:23:15
Link naar de stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)minen/dinsdag-09.wma
Alvast bedankt!
Hier de originele versie hiervan, mijn persoonlijke favoriet:quote:
is dat niet dat nummer met Fergie?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef -Banaan- het volgende:
Ik heb afgelopen weekend op slamFM regelmatig een nummer gehoord waarin een dame zingt, samen met Nelly (die rapper). Ik kan gewoon niet vinden welk nummer het is, wie kan mij helpen?
Deze?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef mounirk het volgende:
Hoi
Ik zoek de titel van de Fiat Grande Punto ofzo.
The italian job remixed zie je in die reclame voorbij.
Het gaat een beetje zo:
"Mini quando toeeetheebayyy"
Hoop dat iemand kan/wil helpen
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef mounirk het volgende:
Hoi
Het gaat een beetje zo:
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef mounirk het volgende:
Hoi
Het gaat een beetje zo:
'A band of bees' heten ze in Amerika. Hier vind je ze onder 'the Bees'!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef Arjann87 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer (mp4 formaat):
http://www.speedyshare.com/872936679.html
Edit:
Gevonden: A Band Of Bees - Listening Man
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:54 schreef MichielPH het volgende:
Een intro met alleen een schreeuwerige, schelle stem die snel 2 zinnen opdreund, waarna hij eindigt met 'Fire!'. Hierna beginnen de instrumenten te spelen.
Heb er een beetje tour of duty-gevoel bij. Iemand?
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:54 schreef MichielPH het volgende:
Een intro met alleen een schreeuwerige, schelle stem die snel 2 zinnen opdreund, waarna hij eindigt met 'Fire!'. Hierna beginnen de instrumenten te spelen.
Heb er een beetje tour of duty-gevoel bij. Iemand?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens, dan wordt-ie twee keer geplaatst
Bedankt, maar toch..quote:
Held!quote:
T blijkt niet Nelly te zijn, maar iemand die er veel op lijkt (qua stem). Hij zingt iets met furrrrrquote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef -Banaan- het volgende:
Ik heb afgelopen weekend op slamFM regelmatig een nummer gehoord waarin een dame zingt, samen met Nelly (die rapper). Ik kan gewoon niet vinden welk nummer het is, wie kan mij helpen?
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:18 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
T blijkt niet Nelly te zijn, maar iemand die er veel op lijkt (qua stem). Hij zingt iets met furrrrr
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef kyraaa het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik voor het eerst in 1997 gehoord heb bij een plaatselijke playbackshow van een dorpjeEr waren daar 2 jongens en 2 meisjes die dit liedje hadden gezongen en de enigste reden waarom dit stukje tekst nut heeft, is misschien ook wel omdat je de artiest zo goed mogelijk nadoet? Op het moment dat de artiest omgeroepen werd op de videoband, die ik nog steeds heb, waren de personen naast de camera aan het proesten en kuchen, die uiteraard de amateuropnames verstoord hebben. Ik heb gezocht op google (lyrics) en ik heb gezocht in het boek: top40 hitdossier van 1956-2002 (8e editie)
Ik zoek dus:
2 jongens & 2 meisjes in bad-handdoeken die stonden te swingen en te zwaaien: take me to the matador en dan een boel geklap op de maat van de muziek. De lyrics van het liedje zijn gelijk aan het liedje van Garland Jeffreys - Matador. Hij heeft dit liedje 23 febr. 1980 gemaakt.
Het liedje is vrijwel hetzelfde alleen het is wat vlotter en zomerhit-achtiger. Ik zoek dus de naam van de groep/band/personen die deze swingende versie gemaakt heeft. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat het heel erg ritmisch was.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef wallzize het volgende:
hey mensen!
ik zoek een liedje dat heel vaak op slam fm draait, een meisje zingt het en gaat ongeveer zo:
wanna fall in love with you all the things we do? zoiets, ik hoop dat jullie me kunnen helpen:D
Nog een keer zeggen heeft geen nut hoor..quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef wallzize het volgende:
hey mensen!
ik zoek een liedje dat heel vaak op slam fm draait, een meisje zingt het en het refrein gaat ongeveer zo:
wanna fall in love with you all the things we do? zoiets, ik hoop dat jullie me kunnen helpen:D
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef wallzize het volgende:
hey mensen!
ik zoek een liedje dat heel vaak op slam fm draait, een meisje zingt het en het refrein gaat ongeveer zo:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Quando Quando Quando - Connie Francis [REMIXED BY TOM MIDDLETON]
Alstu!
Oeh.. dat is wel erg plagiaterig (ook elf lettersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik jullie lastigval met deze afgrijselijke bagger... dit is de inzending van Rusland voor het songfestival, het schijnt. Het hangt van plagiaat aan elkaar. De eerste dertig seconden klinken als Wild World van Cat Stevens, gekruist met Unbreak My Heart van Toni Braxton, maar op 30 seconden komt er een andere zanglijn in, waarvan ik 100 procent zeker weet dat ik die ook ergens anders van ken. Plagiaat dus. Maar waarvan ook alweer?
ja dat is emquote:
quote:Beste Niels,
Bedankt voor je mail!
Leuk om te horen dat je de muziek van onze commercials mooi vindt.
Voor beide commercials is de muziek gecomponeerd in een geluidstudio.
Speciaal voor deze spotjes is er dus muziek ontwikkeld.
Eerst hadden we het beeld, later is passende muziek erbij gemaakt.
We hebben als marine de exclusieve rechten hiervoor, maar mogen de
muziek nergens anders voor gebruiken.
Vandaar dat het ook niet is uitgebracht op cd of dat we de muziek los en
downloadable op de site aanbieden.
De tune die je aan het einde hoort is ons 'soundlogo'. Het deuntje is
kenmerkend als afsluiter voor al onze spotjes, zowel op radio als op tv.
Hier bestaan verschillende varianten van, afhankelijk van het soort
commercial. Zo zal het soundlogo van de mariniers dezelfde opzet hebben,
maar net even iets stoerder klinken, als het soundlogo van onze
vlootcommercials (low slow flyer en smokkelboot).
Ik hoop dat ik zo je vragen heb beantwoord!
Tropical Danny vs. Yvonne - Doe mij wat geld, dan kopen we ooit eens een betere serverquote:
Eerste is 'the Roots - Guns are Drawn'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Adidah het volgende:
Ik heb twee verzoeknummers:
1. onbekend
2. onbekend
1 is The Roots - Guns Are Drawnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Adidah het volgende:
1. onbekend
2. onbekend
T.I. - We Do Thisquote:
the riders - bangquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:33 schreef koeii het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje uit ik denk 1994 ofzo. En het refrein bestond zo ver ik kan herinneren uit "My baby wants to bang bang bang", maar ik zou het ook mis kunnen hebben
Iemand een idee?
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ok, ik ben zelf nog wat op zoek gegaan naar dat nummer, en ik heb een fimpje op Youtube gevonden van Citymoves in Leiden (Koninginnedag 2008) waar het door Erick E wordt gedraaid. Het is het eerste nummer dat je hoort, vrijwel aan het begin van het volgende filmpje: (trust me, geen rickroll)
Please! Welk nummer!
Crazy Frog - Popcornquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet deze remix van Kraftwerk?
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_grote_ogen.html
Alphabeat - Fascinationquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:52 schreef klaarover het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu regelmatig op de radio hoort.
Het is een uptempo nummer, gezongen door een zangeres en zanger.
Het eerste couplet doen ze samen unisono, daarna zingen ze afzonderlijk hun lines.
In het refrein zingen ze na hun tekst: o-oh, o-oh!
De uitvoering is met echte instrumenten (waaronder piano) en zonder elektronica.
Graag suggesties!
toch knap van je dat je uit dat onduidelijke stukje tekst toch de (naar mijn idee) juiste plaat weet te halen!quote:
Jaaaaaaaaa! Dank!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
Geen dankquote:
Dat is volgens mij Such Great Heights van The Postal Servicequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:32 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand hoe dat intro-nummer van die jeugdserie 'Laguna Beach' heet?
Zapte er een keertje langs en hoorde het nummer, klonk wel fijn.. een beetje electro-achtig, niet gezongen..
in de lounge-hoek zit het.
Iemand?
-edit-
Het is niet het intro-nummer, maar het nummer dat MTV gebruikte wanneer ze reclame maakten voor de serie. Het nummer dat je dán hoorde.
De titel zou trouwens wel WYSIWYG kunnen zijn, alleen de band weet ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek een punk/rocknummer waarin in het refrein ''What you see is what you get!'' wordt gezongen/geschreeuwd.
Wie weet de artiest en titel?
Ja! Dat is 'm!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:57 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Such Great Heights van The Postal Service
Ik zoek alleen die tweede nog.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Adidah het volgende:
1. gevonden!
2. onbekend
Ian Oliver ft. Shantel - Bucovinaquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hellup!
Ik zoek een redelijk recent nummer met een enorm ingewikkelde titel en naam. Iets met heel veel druk getoeter. Volgens mij hetzelfde getoeter wat bijvoorbeeld in het nummer Hey You van Basement Jaxx zit...
Alphabeat - Fascination - dat is 'm!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:17 schreef RSie het volgende:
[.. Alphabeat - Fascination ...]
toch knap van je dat je uit dat onduidelijke stukje tekst toch de (naar mijn idee) juiste plaat weet te halen!
Dat is de Habanera uit Bizet's Carmenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:56 schreef Gluttony het volgende:
Ik wil graag weten wat de titel is van het nummer dat in onderstaand filmpje als achtergrond word gespeeld.
Op 5:00 hoor je hem.
Al het goeie komt van subpopquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja! Dat is 'm!
Had verwacht dat niemand het zou weten, omdat het van een tijdelijke reclame was en niet van de serie zelf!
Bedankt!![]()
![]()
Dank, ik bedoelde de laatste!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ian Oliver ft. Shantel - Bucovina
Alp vs. Outwork - Fiesta Elektronika
Mahala Raï Banda vs. Shantel - Mahalageasca
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:46 schreef ChinChezo het volgende:
Een nummer van -aan hun uiterlijk te zien- rock/emo-achtige band.
Ik weet niks van de songtekst, alleen de clip speelde zich af in een lange (witte) gang waarin de drummer/gitarist/zanger stonden. Beetje emo-achtige looks. Vrij recent nummer, zag het laatst op TMF. Ideeën iemand?![]()
Alvast bedankt
Geen dankquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef klaarover het volgende:
[..]
Alphabeat - Fascination - dat is 'm!
Het was zeker geen gemakkelijke opgave, daarom dank en respect aan donroyco!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik zoek het nummer: Edmission - It's Your Bitch
De naam weet ik dus al, maar ik kan dit nummer nergens vinden / downloaden!
Iemand enig idee waar ik dit nummer kan vinden?
Dat wordt 'm dus niet..quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik zoek het nummer: Edmission - It's Your Bitch
De naam weet ik dus al, maar ik kan dit nummer nergens vinden / downloaden!
Iemand enig idee waar ik dit nummer kan vinden?
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:19 schreef MWP het volgende:
In onderstaande reclamespot wordt gebruik gemaakt van een ontzettend mooi stukje muziek en ik weet niet welke
Hij is nooit in Nederland uitgezonden, dus aan ster.nl had ik niet zo veel jammer genoeg, iemand enig idee?
Misschien dat je deze versie leuker zult vinden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm, had het nummer toch anders onthouden_!
Uhm ja, dat is Kelly Family - Fell In Love With An Alienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:05 schreef R0hberrt het volgende:
Help, ik zoek:
Een liedje met de tekst(ongeveer, bje gokke):
I fell in love with the rise, fell in love with the navy yeah.. i am telling in al these skies..
Weet iemand hoe dit nummer heet? thnx.
quote:I'm in love with her eyes
I'm in love with an alien
I'nm telling you no disguise
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uhm ja, dat is Kelly Family - Fell In Love With An Alien
Alleen ging die iets anders:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:42 schreef Kickmaster het volgende:
Wie zingt het liedje in de nieuwe H&M reclame voor bikini's?
en wat is de titel van het nummer?
eventueel linkje is ook welkom..........
Jamiroquai - Feels just like it shouldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Stansfield het volgende:
Welk nummer wordt er gebruikt bij het beginfilmpje van valerio duikt onder
http://www.tmf.nl/tv-radio/nieuws/97524/
Ameno van Era:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef Marble het volgende:
Weet iemand de titel en uitvoerende van het nummer dat je onder dit filmpje hoort?
Vergeten te melden dat dit een Medley is, of iig van een rock band. Rustig nummertjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef Blukkie het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen nog de clip kan herinneren D:
Clip was in een Sepia (kleur (?)), je zag een kerel met lang haar (de zanger) in een soort boerderij achtige thema zingen over zijn zoontje die af en toe in beeld kwam. Kwam ook nog een truck in voor waar ze in reden...
Ik hoop dat ik het mij nog goed kan herinneren... Ik noem daarom maar zo veel mogelijk op wat ik nog weet. Lang geleden dat ik die clip heb gezien of het nummer heb gehoord namelijk.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef Blukkie het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen nog de clip kan herinneren D:
Clip was in een Sepia (kleur (?)), je zag een kerel met lang haar (de zanger) in een soort boerderij achtige thema zingen over zijn zoontje die af en toe in beeld kwam. Kwam ook nog een truck in voor waar ze in reden...
Ik hoop dat ik het mij nog goed kan herinneren... Ik noem daarom maar zo veel mogelijk op wat ik nog weet. Lang geleden dat ik die clip heb gezien of het nummer heb gehoord namelijk.
Alvast bedankt
Helaas nietquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:11 schreef Blukkie het volgende:
[..]
Helaas niet
Naam van het liedje had volgens mij maar één woord.
Hij was sowieso uitgebracht tussen 2000-2005.
De piano progressie doet me erg sterk denken aan Air on G-string van Bach. Misschien dat het daarop gebaseerd is.quote:
Steve Angello & Laidback Luke vs. David Guetta - Be Deliriousquote:
Felix - Don't You Want My Lovequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:57 schreef Adbakker het volgende:
Beste mensen,
Ik was vorig jaar op Indian Summer Festival en zou graag willen weten hoe het volgende nummer heet dat toen gedraaid werd:
Marco V draaide dit nummer, maar als ik het goed begrijp is het origineel van iemand anders.
Kan iemand mij vertellen van wie het origineel is en hoe deze heet?
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:08 schreef Eliminator20 het volgende:
Ben al een tijdje opzoek naar een nummer die vaak op radio 538 te horen is. Het is een dance nummer met een vrouwelijke (lage stem) die iets steeds 3x herhaald. geen idee wat ze zegt, iets van under.. bla bla..
help!
Neequote:
Niet meer informatie over je nummer?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek een punk/rocknummer waarin in het refrein ''What you see is what you get!'' wordt gezongen/geschreeuwd.
Wie weet de artiest en titel?
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef Mistaken het volgende:
Tijdens de aankondiging op TMF dat dinsdagavond om 21:00u een nieuwe GameKings is wordt er ook een nummer gespeeld.
Iets als: "What you see is what you get."
En dan gaat er zo'n kerel graffiti spuiten.. ^^
Weet iemand welk nummer dit is?
quote:
Het staat er onder:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Slechts 3 jaar ben ik al op zoek naar de naam van dit nummer
Iemand enig idee?
03.20/04.46
DJ Galaga - Angels/We will rock you?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef matthijsch het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover/remix van Robbie Williams - Angels.
In het liedje is Robbie Williams te horen die gewoon de tekst van ''Angels'' zingt, en de muziek
bestaat uit drums à la queen - we will rock you.
Het nummer doet het altijd goed in voetbalstadions/kroegen/feesttenten enz..
Iemand enig idee van wie dit nummer is, en hoe het heet?
Hulde voor deze manquote:Op maandag 26 mei 2008 05:08 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Het staat er onder:
luna meets trilok & chiren - mysteryland anthem
Ook te vinden als DHHD - The Anthem
Al 3 jaar lang kijk je erover heenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hulde voor deze man
Aangezien ik er met mijn bolle kop weer overheen kijk
Zelf gevonden!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:08 schreef Eliminator20 het volgende:
Ben al een tijdje opzoek naar een nummer die vaak op radio 538 te horen is. Het is een dance nummer met een vrouwelijke (lage stem) die iets steeds 3x herhaald. geen idee wat ze zegt, iets van under.. bla bla..
help!
Sara Bareilles - Love Song?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:52 schreef whisko het volgende:
Hoorde op de radio een leuk liedje (maar artiest en titel niet gehoord), weet alleen de regel "I'm singin' a song" en het wordt door een vrouw gezongen.
Zijn het misschien The Neville Brothers?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:54 schreef Ottaav het volgende:
Daarnaast zoek ik ook nog een artiest waarvan ik alleen weet dat het vier negers waren tussen de 40 en 70 jaar oud, ze hebben opgetreden op het Vienna Jazz Festival en zongen daar onder andere "Soon i'll be done with the troubles of this world" en iets van "i'm going home to see my mother and shake her hand".
De oudste begon ook te huilen bij een nummer dat ze zongen.
Het zijn trouwens niet de Dixie Hummingbirds.
Ik weet het al, Amy MacDonald - This is the lifequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:52 schreef whisko het volgende:
Hoorde op de radio een leuk liedje (maar artiest en titel niet gehoord), weet alleen de regel "I'm singin' a song" en het wordt door een vrouw gezongen.
Heb je toevallig de MP3 ? die kan ik namelijk nergens vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:18 schreef RSie het volgende:
nope, is van Johan en de groothandel. (As Dick me hullep nodig heb)
Club Tropicana - Wham! ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
Dat doe hier maar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Heb je toevallig de MP3 ? die kan ik namelijk nergens vinden.
Dat dus.quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
toevallig Clubhopping van Rob'n Razz?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
STEVE ANGELLO FT LAIDBACK LUKE - BE ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Imperatore het volgende:
Een vriendin van me vroeg of ik wist hoe dit nummer heet:
Ik moest haar helaas het antwoord schuldig blijven. Iemand?
Steve Angello & Laidback Luke - Be (ID remix) inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
STEVE ANGELLO FT LAIDBACK LUKE - BE ?
Rob D - Clubbed To Death?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:38 schreef stefan1187 het volgende:
nee het is iets met in de titel "club & death" volgens mij......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |