iets andere tekst maar die was t! tnx!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Amy MacDonald - This Is The Life
Fragment opnemen is nog niet gelukt. Ik weet wel dat het nummer dat ik zoek een soort hiphop intro heeft en dan ineens hoor je keiharde electro/house. Nummer wordt nogal eens gedraait in kroegen ed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:31 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat Vato gebruikt in zijn "electromix juni 2006". Het bewuste stuk begint op 9.30. Wie helpt?
back by any demand - sander van Doorn ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:28 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Fragment opnemen is nog niet gelukt. Ik weet wel dat het nummer dat ik zoek een soort hiphop intro heeft en dan ineens hoor je keiharde electro/house. Nummer wordt nogal eens gedraait in kroegen ed.
Deze dus niet:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Adidah het volgende:
Ik zoek een trance nummer wat lijkt op DJ Fait - Shining Star, maar dan zonder zang. De melodie gaat net als in het eerder genoemde nummer op het ritme van de beat, en ze gebruiken beiden vrijwel identieke synthesizer geluiden. De akkoorden (melodie) zijn echter wel iets anders.
Ik heb ooit eens aan iemand gevraagd van wie dit nummer is, en die zei DJ Costa of zoiets. Maar ik heb tot op heden dagen niets onder deze naam gevonden wat op het gezochte nummer lijkt.
Juanes - La Camisa Negraquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik hoorde vanochten op 3FM een vrolijk zomers spaanstalig nummer waar ze af en toe "come on baby" doorheen zingen. Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:12 schreef ghizzer het volgende:
erg melodieus en het zou zomaar kunnen dat het uit portugal komt. zingt ook nog een man in mee. iemand enig idee?
Moet zijn: 10CC - Dreadlock Holiday!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:45 schreef Cardinoz het volgende:
hoe heet dat nummer ook alweer van bob marley van 'i don't like reagea, i love it'
alvast bedankt
Justice - Phantomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:50 schreef Dennehy het volgende:
Iemand een idee?
Klinkt als een soort vage Daft Punk mix, maar kan er niks van vinden.
zou ook iets van kraftwerk kunnen zijn, maar weet niet welke hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:50 schreef Dennehy het volgende:
Iemand een idee?
Klinkt als een soort vage Daft Punk mix, maar kan er niks van vinden.
Even wat beeld erbij, het is wel in de periode van Marley bijdeweg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook dat het van Bob Marley was
Het ringt ergens een vaag belletje... ben hard aant peinzenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
Geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |