niet eens een zelfgemaakte boekenlegger?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, moeders wou echt beslist niks hebben...
Heb er nog aan zitten te denken een kleurplaat te maken... [ja echtquote:Op zondag 11 mei 2008 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet eens een zelfgemaakte boekenlegger?
Vorig jaar heb ik een boekenlegger gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb er nog aan zitten te denken een kleurplaat te maken... [ja echt].
Jij had ze gevonden en gaf ze nu weer terugquote:Op zondag 11 mei 2008 10:54 schreef Yesse het volgende:
Ik heb haar dit jaar de zelfde oorbellen als vorig jaar gegevenMaar ze was er 1 kwijt na 2 dagen, vandaar
Nee heb een nieuw paar gegevenquote:Op zondag 11 mei 2008 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had ze gevonden en gaf ze nu weer terug:p
Ook liefquote:Op zondag 11 mei 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
ik heb naar gewoon een bos bloemen gegeven
zo ben ikquote:
Vorig jaar heb ik dat voor haar verjaardag gegeven. Ze wist niets anders en daar was ze al blij mee, zei zequote:Op zondag 11 mei 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
ik heb naar gewoon een bos bloemen gegeven
you are such a gentleman!quote:Op zondag 11 mei 2008 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, wij gaan de hele dag dingen voor haar doen. Koken, afwassen, dat soort dingen.
Oe ja, die heb ik ook nog staan, meteen even luisterenquote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik verveel me ook een beetje. Gelukkig heb ik nieuwe boxen en het nieuwe album van 3 doors down om me enigzins te vermaken
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oe ja, die heb ik ook nog staan, meteen even luisteren
Even 3 Doors Downloadenquote:
Ik ookquote:
gelukkig woon ik er net niet dicht genoeg bij om heel veel hinder ervan te ondevinden, maar toch. klote kermis!quote:Op zondag 11 mei 2008 02:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net bij de kermis geweest...
Morgen barbequen!
Ik zal nu ontbijten, zo vroeg hoef je er ook weer niet af op zondag!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, maar het is nu nog koud buiten.. Ik heb net buiten ontbeten maar je kan nog niet bakken ofzo
ik ga zo ook ff paar broodjes etenquote:Op zondag 11 mei 2008 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zal nu ontbijten, zo vroeg hoef je er ook weer niet af op zondag!
Het is moederdag. Maar daar zal je wel niet veel aan doenquote:Op zondag 11 mei 2008 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zal nu ontbijten, zo vroeg hoef je er ook weer niet af op zondag!
mijn ouders waren al weg naar m'n oma toen ik wakker werd, dus ik moet wachten met de cadeaus totdat ze terug zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is moederdag. Maar daar zal je wel niet veel aan doen
Ghehequote:
quote:
ik zit buiten met de laptop, lekker koel onder het zonneschermquote:Op zondag 11 mei 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
Zitten jullie allemaal buiten?
Nee ik ben een grote associaal, dus doe daar niet aan. Het is zoals je zelf al zegt moeder dag, dus ik ga er vandaag naartoe, maar dat betekent toch niet meteen dat je je moeder om 7 uur 's ochtends het bed uit schopt!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb net mn cadeau gegevenquote:Op zondag 11 mei 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |