niet eens een zelfgemaakte boekenlegger?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, moeders wou echt beslist niks hebben...
Heb er nog aan zitten te denken een kleurplaat te maken... [ja echtquote:Op zondag 11 mei 2008 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet eens een zelfgemaakte boekenlegger?
Vorig jaar heb ik een boekenlegger gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb er nog aan zitten te denken een kleurplaat te maken... [ja echt].
Jij had ze gevonden en gaf ze nu weer terugquote:Op zondag 11 mei 2008 10:54 schreef Yesse het volgende:
Ik heb haar dit jaar de zelfde oorbellen als vorig jaar gegevenMaar ze was er 1 kwijt na 2 dagen, vandaar
Nee heb een nieuw paar gegevenquote:Op zondag 11 mei 2008 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had ze gevonden en gaf ze nu weer terug:p
Ook liefquote:Op zondag 11 mei 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
ik heb naar gewoon een bos bloemen gegeven
zo ben ikquote:
Vorig jaar heb ik dat voor haar verjaardag gegeven. Ze wist niets anders en daar was ze al blij mee, zei zequote:Op zondag 11 mei 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
ik heb naar gewoon een bos bloemen gegeven
you are such a gentleman!quote:Op zondag 11 mei 2008 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, wij gaan de hele dag dingen voor haar doen. Koken, afwassen, dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |