op tijd bestellen, komt het altijd goedquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal gemist, maar ook nog gefeliciteerd![]()
Je hebt lekker weer uitkozen
Bij mij ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:11 schreef Piles het volgende:
Pffff, daar ben ik weer. Hele dag gewerkt, en het was warm
Nu ga ik lekker binnen zitten![]()
flikker toch op man, stakkers! hele wedstrijd hoor je ze niet, scoort Ajax en dan kunnen ze ineens wel zingenquote:
Volgens mij, haal je PSV en Ajax door elkaar. Ajax speelt gewoon met 3 spitsen, twerwijl PSV het met hoogstens ééntje doet. En alsof Twente iets in de CL heeft te zoeken?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
flikker toch op man, stakkers! hele wedstrijd hoor je ze niet, scoort Ajax en dan kunnen ze ineens wel zingenen maar zeuren dat Ajax meer kwaliteit heeft en dus voorronde CL moet spelen, nou daar zie ik in de wedstrijd weinig van terug, beetje laf achter over leunen
dat laatste hoor je mij niet zeggen, maar je kunt ook moeilijk gaan beweren dat Ajax nu goed speelt, of de aanval zoekt (ik kijk via internet) ze leunen beetje achterover en als ze de bal krijgen, snel naar voren... dat vind ik niet echt met 3 spitsen spelen!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij, haal je PSV en Ajax door elkaar. Ajax speelt gewoon met 3 spitsen, twerwijl PSV het met hoogstens ééntje doet. En alsof Twente iets in de CL heeft te zoeken?
Ja, het is voor mij niet zo moeilijk kiezenquote:
Nope, buitenquote:
Laat?quote:
Ik zou liever in het (avond)zonnetje op het terras zitten denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat?In de zomer ga ik meestal pas 11 uur/half 12 naar het terras
Mwa, dan zit ik liever nog thuis met vriendenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou liever in het (avond)zonnetje op het terras zitten denk ik
En zolang is hier alles niet eens open volgens mij
En om nou tussen de Duitsers in Renesse te gaan zitten
We gaan eigenlijk voor de pub zitten, dus als we uitgeterrast zijn gaan we weer naar binnenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou liever in het (avond)zonnetje op het terras zitten denk ik
En zolang is hier alles niet eens open volgens mij
En om nou tussen de Duitsers in Renesse te gaan zitten
En dan vannacht weer buiten zittenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
We gaan eigenlijk voor de pub zitten, dus als we uitgeterrast zijn gaan we weer naar binnen
Als uitspelende ploeg, hoef je het spel niet te maken. Maar iig gefeliciteerd met de overwinning op je verjaardagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat laatste hoor je mij niet zeggen, maar je kunt ook moeilijk gaan beweren dat Ajax nu goed speelt, of de aanval zoekt (ik kijk via internet) ze leunen beetje achterover en als ze de bal krijgen, snel naar voren... dat vind ik niet echt met 3 spitsen spelen!
Net bij de kermis geweest...quote:Op zondag 11 mei 2008 01:53 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen de wagen wassen en naar het water bruin worden.
Kermis was wel lachen even, paar keer in zo'n ding over de kop, die 60 meter hoge zweefmolen en een wijnbal. Alles voor 2 euro p.s.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:06 schreef Houniet het volgende:
Kermis is niet mijn ding. BBQ is nice
, zeker met dit weer
. Maandag op het strand BBQen
.
True true. 10tje voor een avondje jolijt met een aantal vrienden... Topquote:
Vind je het gek, met dat mooie weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |