Flauwekul. Je hebt het debat, en de zaken die eromheen hangen. Het lijkt me evident dat Wilders verwachtingen heeft mbt opkomst/beveiliging ed. Maar dat heeft niks te maken met de inhoud van het debat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Ho ho, Wilders wil dat het debat volgens zijn regels verloopt. En als mensen daar geen trek in hebben, Wilders kennende, dan zijn ze laf ? Hou toch op.
Zijn regels zijn juist geen regels. Zoals het hoort. Maar gelovigen kunnen dat soort vrijheid niet aan: er zou wel eens tegen heilige huisjes geschopt kunnen worden...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef gelly het volgende:
Ho ho, Wilders wil dat het debat volgens zijn regels verloopt. En als mensen daar geen trek in hebben, Wilders kennende, dan zijn ze laf ? Hou toch op.
Ja, z'n fans lijken in een parallel universum te leven waar dingen omgekeerd aan de werkelijkheid plaatsvinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef slakkie het volgende:
Whahahaha, omgekeerde wereld dit. Hij maakt een baggerfilm, wilt NA de film pas de discussie aan en als mensen dan denken: ja, die film was een avondje rukken en copy/pasten en dan moet ik me daar gaan verdedigen tegen iemand die niet eens een fatsoenlijke film kan maken..
Vervolgens is het de schuld van de moslim. Wilders, jongetje... meh meh meh....
Wel tof, Sliders in .nlquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, z'n fans lijken in een parallel universum te leven waar dingen omgekeerd aan de werkelijkheid plaatsvinden.
Uh, wie last de debatavond af? Wilders toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
Held Wilders toont haarfijn aan dat gelovigen geen debat willen.
Het kost, gezien de beveiliging die noodzakelijk is vanwege bedreigingen uit islamitische hoek, nogal veel geld.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef DroogDok het volgende:
Uh, wie last de debatavond af? Wilders toch?
Hij kan toch ook gewoon geen toezeggingen doen en het door laten gaan? Vraag me sowieso af wat het nu van de aanmeldingen vooraf is. Wees een echte held en laat het gewoon door gaan.
Indeze is er er maar 1 laf en dat is meneer Wilders.
Ja, het kost de NL overheid (en dus burgers) veel geld. En als een deel van mijn geld wordt uitgegeven moet deze beste *kuch* man toch echt eens in discussie gaan en zich niet verschuilen achter een lage opkomst.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kost, gezien de beveiliging die noodzakelijk is vanwege bedreigingen uit islamitische hoek, nogal veel geld.
Ik heb het idee dat hij afzecht omdat de radicale Imams die hij heeft uitgenodigt niet willen komen. Als hij met normale moslims in gesprek moet wordt het natuurlijk wat lastig om ze als achterlijk weg te zetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:36 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ja, het kost de NL overheid (en dus burgers) veel geld. En als een deel van mijn geld wordt uitgegeven moet deze beste *kuch* man toch echt eens in discussie gaan en zich niet verschuilen achter een lage opkomst.
Een lage opkomst is niet het probleem, er waren 175 aanmeldingen. Het probleem is dat z'n tegenstanders niet zonder voorwaarden vooraf in discussie willen. En dat is zwak, maar religie weerstaat dan ook het harde licht der kritiek niet...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:36 schreef slakkie het volgende:
Ja, het kost de NL overheid (en dus burgers) veel geld. En als een deel van mijn geld wordt uitgegeven moet deze beste *kuch* man toch echt eens in discussie gaan en zich niet verschuilen achter een lage opkomst.
Wilders zelf stelt ook allerlei voorwaarden, als hij nou gewoon in discussie gaat.. Maar nee, dat doet ie niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een lage opkomst is niet het probleem, er waren 175 aanmeldingen. Het probleem is dat z'n tegenstanders niet zonder voorwaarden vooraf in discussie willen. En dat is zwak, maar religie weerstaat dan ook het harde licht der kritiek niet...
http://www.trouw.nl/laats(...)tavond_over_Fitna_afquote:De drie uitgenodigde moskeeën in de omgeving van Gouda hadden onder meer geëist dat een onafhankelijke voorzitter de discussieavond zou leiden, en dat agendapunten gezamenlijk zouden worden opgesteld. Voor de PVV was dit niet aanvaardbaar.
Bronvermeldingen in zijn filmquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:34 schreef Monidique het volgende:
Vind je het gek? Waar moet je in godsnaam over debatteren? Met Wilders?
Hij stelt een voorwaarde: geen voorwaarden vooraf.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:28 schreef slakkie het volgende:
Wilders zelf stelt ook allerlei voorwaarden, als hij nou gewoon in discussie gaat.. Maar nee, dat doet ie niet.
Is het niet veel vreemder om met gelovige fundamentalisten te willen debatteren?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:34 schreef Monidique het volgende:
Vind je het gek? Waar moet je in godsnaam over debatteren? Met Wilders?
Overigens, men wilde wel debatteren, maar Wilders heeft het afgezegd.
Struisvogelpolitiek is je niet onbekend. Wilders gaat het gevecht aan, mensen reageren op dat gevecht. Wilders vind dan dat er te weinig mensen willen vechten tegen hem en besluit dus om het gevecht te stoppen. 175 man om mee in discussie te gaan. Ik weet niet precies hoeveel zetels er in het parlement te verdelen zijn, maar dat ligt in de orde van 150 zetels. Hij kan dus met MEER mensen in debat dan hij kan in de 2de kamer. Maar dat is te weinig voor hem..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef PJORourke het volgende:
Hij stelt een voorwaarde: geen voorwaarden vooraf.
Ik zou je haast moeten gaan betichten van je eerdere uitspraak, een paar posts terug. "Lezen." Dit zei ik dus. Maar ik doe het even bold, zie het als service.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:08 schreef PJORourke het volgende:
Dat is dus geen open debat, als je gaat zitten mierenneuken over excuses vooraf, agenda en voorzitter. Dat is eerder manipulatie uit angst voor wat er gezegd zou kunnen worden.
We vegen al genoeg wijn van tafel in praatprogramma's.
Wat je verder probeert te beweren, daar kan ik niks mee.quote:Daarnaast deden enkele moslims ook een voorstel voor een open debat, zoals een voorzitter, agenda, etc. Ook dat accepteerde Wilders niet. Nu er aanmeldingen zijn -zónder die voorstellen- gooit Wilders het erop dat het er niet genoeg zijn.[/i]
Je haalt wederom wat door elkaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een lage opkomst is niet het probleem, er waren 175 aanmeldingen. Het probleem is dat z'n tegenstanders niet zonder voorwaarden vooraf in discussie willen. En dat is zwak, maar religie weerstaat dan ook het harde licht der kritiek niet...
Die 175 man bestaat dus nauwelijks uit moslims, terwijl het idee was om met moslims in debat te gaan. En als je dan kosten en risico's in ogenschouw neemt, dan is het heel redelijk om het af te blazen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:39 schreef slakkie het volgende:
Hij moet niet zo uit de hoogte doen, en slap ouwehoeren, als ie nou de kans zou aangrijpen om met 175 man in discussie te gaan. Hij is het mietje, niet de moslims.
Met dit soort gezwets kan ik niks. Moslims stellen eisen, Wilders gaat er niet op in, er komen niet genoeg moslims, dus het gaat niet door. Heel normaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik zou je haast moeten gaan betichten van je eerdere uitspraak, een paar posts terug. "Lezen." Dit zei ik dus. Maar ik doe het even bold, zie het als service.
Wat je verder probeert te beweren, daar kan ik niks mee.
Je haalt wederom wat door elkaar.
Enkele moslims zijn specifiek door Wilders uitgenodigd. Die stelden die voorwaarden. Wilders wilde dat niet, negeerde het dus, waardoor die 3 moslims niet wilde komen.
Die andere 175 mensen (tenminste, jij zegt het, daar ga ik even van uit) stelden geen eisen. Wat je verder over religie probeert te beweren, raakt dan ook kant noch wal.
Zoiets is tekenend, niet alleen voor de moslims natuurlijk, maar het blijkt wel hoe mensen heel veel schreeuwen tegen de politiek, maar als het puntje bij paaltje komt, het af laten weten en liever gewoon doorgaan met hun leventje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die 175 man bestaat dus nauwelijks uit moslims, terwijl het idee was om met moslims in debat te gaan. En als je dan kosten en risico's in ogenschouw neemt, dan is het heel redelijk om het af te blazen.
Klopt. En maar zeiken dat Wilders niet wil debatteren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:13 schreef sneakypete het volgende:
Zoiets is tekenend, niet alleen voor de moslims natuurlijk, maar het blijkt wel hoe mensen heel veel schreeuwen tegen de politiek, maar als het puntje bij paaltje komt, het af laten weten en liever gewoon doorgaan met hun leventje.
Natuurlijk ga ik niet met argumenten gooien als dat niet noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met dit soort gezwets kan ik niks. Moslims stellen eisen, Wilders gaat er niet op in, er komen niet genoeg moslims, dus het gaat niet door. Heel normaal.
En jouw conclusie over mijn stellingen over religie wordt niet onderbouwd door enigerlei argumentatie.
Dat is niet aan mij, maar aan Wilders.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Natuurlijk ga ik niet met argumenten gooien als dat niet noodzakelijk is.
Hoeveel moslims zou 'genoeg' zijn, volgens jou? Niet 1, niet 2, maar 2.000?
Wat zou een reden zijn dat 2 mensen niet genoeg voor een debat zouden zijn?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij, maar aan Wilders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |