abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58593658
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Ho ho, Wilders wil dat het debat volgens zijn regels verloopt. En als mensen daar geen trek in hebben, Wilders kennende, dan zijn ze laf ? Hou toch op.
Flauwekul. Je hebt het debat, en de zaken die eromheen hangen. Het lijkt me evident dat Wilders verwachtingen heeft mbt opkomst/beveiliging ed. Maar dat heeft niks te maken met de inhoud van het debat.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 14:15:09 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58593673
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef gelly het volgende:
Ho ho, Wilders wil dat het debat volgens zijn regels verloopt. En als mensen daar geen trek in hebben, Wilders kennende, dan zijn ze laf ? Hou toch op.
Zijn regels zijn juist geen regels. Zoals het hoort. Maar gelovigen kunnen dat soort vrijheid niet aan: er zou wel eens tegen heilige huisjes geschopt kunnen worden...

Kortom, de moslims zijn in deze laf.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_58593710
Whahahaha, omgekeerde wereld dit. Hij maakt een baggerfilm, wilt NA de film pas de discussie aan en als mensen dan denken: ja, die film was een avondje rukken en copy/pasten en dan moet ik me daar gaan verdedigen tegen iemand die niet eens een fatsoenlijke film kan maken..

Vervolgens is het de schuld van de moslim. Wilders, jongetje... meh meh meh....
pi_58593771
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef slakkie het volgende:
Whahahaha, omgekeerde wereld dit. Hij maakt een baggerfilm, wilt NA de film pas de discussie aan en als mensen dan denken: ja, die film was een avondje rukken en copy/pasten en dan moet ik me daar gaan verdedigen tegen iemand die niet eens een fatsoenlijke film kan maken..

Vervolgens is het de schuld van de moslim. Wilders, jongetje... meh meh meh....
Ja, z'n fans lijken in een parallel universum te leven waar dingen omgekeerd aan de werkelijkheid plaatsvinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2008 14:22:42 ]
pi_58593817
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, z'n fans lijken in een parallel universum te leven waar dingen omgekeerd aan de werkelijkheid plaatsvinden.
Wel tof, Sliders in .nl
  zaterdag 10 mei 2008 @ 14:34:20 #56
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58593905
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 13:55 schreef PJORourke het volgende:
Held Wilders toont haarfijn aan dat gelovigen geen debat willen.
Uh, wie last de debatavond af? Wilders toch?
Hij kan toch ook gewoon geen toezeggingen doen en het door laten gaan? Vraag me sowieso af wat het nu van de aanmeldingen vooraf is. Wees een echte held en laat het gewoon door gaan.

Indeze is er er maar 1 laf en dat is meneer Wilders.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 10 mei 2008 @ 14:42:28 #57
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58593996
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:34 schreef DroogDok het volgende:
Uh, wie last de debatavond af? Wilders toch?
Hij kan toch ook gewoon geen toezeggingen doen en het door laten gaan? Vraag me sowieso af wat het nu van de aanmeldingen vooraf is. Wees een echte held en laat het gewoon door gaan.

Indeze is er er maar 1 laf en dat is meneer Wilders.
Het kost, gezien de beveiliging die noodzakelijk is vanwege bedreigingen uit islamitische hoek, nogal veel geld.
pi_58594721
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het kost, gezien de beveiliging die noodzakelijk is vanwege bedreigingen uit islamitische hoek, nogal veel geld.
Ja, het kost de NL overheid (en dus burgers) veel geld. En als een deel van mijn geld wordt uitgegeven moet deze beste *kuch* man toch echt eens in discussie gaan en zich niet verschuilen achter een lage opkomst.
pi_58595022
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:36 schreef slakkie het volgende:

[..]

Ja, het kost de NL overheid (en dus burgers) veel geld. En als een deel van mijn geld wordt uitgegeven moet deze beste *kuch* man toch echt eens in discussie gaan en zich niet verschuilen achter een lage opkomst.
Ik heb het idee dat hij afzecht omdat de radicale Imams die hij heeft uitgenodigt niet willen komen. Als hij met normale moslims in gesprek moet wordt het natuurlijk wat lastig om ze als achterlijk weg te zetten.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:55:04 #60
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58595028
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:36 schreef slakkie het volgende:
Een lage opkomst is niet het probleem, er waren 175 aanmeldingen. Het probleem is dat z'n tegenstanders niet zonder voorwaarden vooraf in discussie willen. En dat is zwak, maar religie weerstaat dan ook het harde licht der kritiek niet...
pi_58595408
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een lage opkomst is niet het probleem, er waren 175 aanmeldingen. Het probleem is dat z'n tegenstanders niet zonder voorwaarden vooraf in discussie willen. En dat is zwak, maar religie weerstaat dan ook het harde licht der kritiek niet...
Wilders zelf stelt ook allerlei voorwaarden, als hij nou gewoon in discussie gaat.. Maar nee, dat doet ie niet.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:30:15 #62
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58595437
quote:
De drie uitgenodigde moskeeën in de omgeving van Gouda hadden onder meer geëist dat een onafhankelijke voorzitter de discussieavond zou leiden, en dat agendapunten gezamenlijk zouden worden opgesteld. Voor de PVV was dit niet aanvaardbaar.
http://www.trouw.nl/laats(...)tavond_over_Fitna_af

Waar het op neer kwam: Wilders wilde de touwtjes zelf in handen hebben en de imams bedankten ervoor om als schietschijf op te draven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_58595482
Vind je het gek? Waar moet je in godsnaam over debatteren? Met Wilders?

Overigens, men wilde wel debatteren, maar Wilders heeft het afgezegd.
pi_58596286
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:34 schreef Monidique het volgende:
Bronvermeldingen in zijn film
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:27:47 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58596332
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:28 schreef slakkie het volgende:
Wilders zelf stelt ook allerlei voorwaarden, als hij nou gewoon in discussie gaat.. Maar nee, dat doet ie niet.
Hij stelt een voorwaarde: geen voorwaarden vooraf.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:28:26 #66
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58596343
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:34 schreef Monidique het volgende:

Overigens, men wilde wel debatteren, maar Wilders heeft het afgezegd.
Is het niet veel vreemder om met gelovige fundamentalisten te willen debatteren?
pi_58596535
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef PJORourke het volgende:
Hij stelt een voorwaarde: geen voorwaarden vooraf.
Struisvogelpolitiek is je niet onbekend. Wilders gaat het gevecht aan, mensen reageren op dat gevecht. Wilders vind dan dat er te weinig mensen willen vechten tegen hem en besluit dus om het gevecht te stoppen. 175 man om mee in discussie te gaan. Ik weet niet precies hoeveel zetels er in het parlement te verdelen zijn, maar dat ligt in de orde van 150 zetels. Hij kan dus met MEER mensen in debat dan hij kan in de 2de kamer. Maar dat is te weinig voor hem..

Hij moet niet zo uit de hoogte doen, en slap ouwehoeren, als ie nou de kans zou aangrijpen om met 175 man in discussie te gaan. Hij is het mietje, niet de moslims.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:23:16 #68
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58597120
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 14:08 schreef PJORourke het volgende:
Dat is dus geen open debat, als je gaat zitten mierenneuken over excuses vooraf, agenda en voorzitter. Dat is eerder manipulatie uit angst voor wat er gezegd zou kunnen worden.

We vegen al genoeg wijn van tafel in praatprogramma's.
Ik zou je haast moeten gaan betichten van je eerdere uitspraak, een paar posts terug. "Lezen." Dit zei ik dus. Maar ik doe het even bold, zie het als service.
quote:
Daarnaast deden enkele moslims ook een voorstel voor een open debat, zoals een voorzitter, agenda, etc. Ook dat accepteerde Wilders niet. Nu er aanmeldingen zijn -zónder die voorstellen- gooit Wilders het erop dat het er niet genoeg zijn.[/i]
Wat je verder probeert te beweren, daar kan ik niks mee.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je haalt wederom wat door elkaar.
Enkele moslims zijn specifiek door Wilders uitgenodigd. Die stelden die voorwaarden. Wilders wilde dat niet, negeerde het dus, waardoor die 3 moslims niet wilde komen.

Die andere 175 mensen (tenminste, jij zegt het, daar ga ik even van uit) stelden geen eisen. Wat je verder over religie probeert te beweren, raakt dan ook kant noch wal.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:11:07 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58597797
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:39 schreef slakkie het volgende:
Hij moet niet zo uit de hoogte doen, en slap ouwehoeren, als ie nou de kans zou aangrijpen om met 175 man in discussie te gaan. Hij is het mietje, niet de moslims.
Die 175 man bestaat dus nauwelijks uit moslims, terwijl het idee was om met moslims in debat te gaan. En als je dan kosten en risico's in ogenschouw neemt, dan is het heel redelijk om het af te blazen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:13:19 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58597820
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik zou je haast moeten gaan betichten van je eerdere uitspraak, een paar posts terug. "Lezen." Dit zei ik dus. Maar ik doe het even bold, zie het als service.

Wat je verder probeert te beweren, daar kan ik niks mee.

Je haalt wederom wat door elkaar.
Enkele moslims zijn specifiek door Wilders uitgenodigd. Die stelden die voorwaarden. Wilders wilde dat niet, negeerde het dus, waardoor die 3 moslims niet wilde komen.

Die andere 175 mensen (tenminste, jij zegt het, daar ga ik even van uit) stelden geen eisen. Wat je verder over religie probeert te beweren, raakt dan ook kant noch wal.
Met dit soort gezwets kan ik niks. Moslims stellen eisen, Wilders gaat er niet op in, er komen niet genoeg moslims, dus het gaat niet door. Heel normaal.

En jouw conclusie over mijn stellingen over religie wordt niet onderbouwd door enigerlei argumentatie.
pi_58597824
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die 175 man bestaat dus nauwelijks uit moslims, terwijl het idee was om met moslims in debat te gaan. En als je dan kosten en risico's in ogenschouw neemt, dan is het heel redelijk om het af te blazen.
Zoiets is tekenend, niet alleen voor de moslims natuurlijk, maar het blijkt wel hoe mensen heel veel schreeuwen tegen de politiek, maar als het puntje bij paaltje komt, het af laten weten en liever gewoon doorgaan met hun leventje.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:16:17 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58597853
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:13 schreef sneakypete het volgende:
Zoiets is tekenend, niet alleen voor de moslims natuurlijk, maar het blijkt wel hoe mensen heel veel schreeuwen tegen de politiek, maar als het puntje bij paaltje komt, het af laten weten en liever gewoon doorgaan met hun leventje.
Klopt. En maar zeiken dat Wilders niet wil debatteren.

Maar ik weet niks over de motivatie van de pakweg 170 niet-moslims om daar bij aanwezig te zijn. Aapjes kijken, ramptoerisme of daadwerkelijk met moslims cq Wilders in debat gaan?

Aangezien het doel debat met moslims was, lijkt me afgelasting niet meer dan logisch.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:19:26 #73
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58597894
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Met dit soort gezwets kan ik niks. Moslims stellen eisen, Wilders gaat er niet op in, er komen niet genoeg moslims, dus het gaat niet door. Heel normaal.

En jouw conclusie over mijn stellingen over religie wordt niet onderbouwd door enigerlei argumentatie.
Natuurlijk ga ik niet met argumenten gooien als dat niet noodzakelijk is.

Hoeveel moslims zou 'genoeg' zijn, volgens jou? Niet 1, niet 2, maar 2.000?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:25:57 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58597987
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Natuurlijk ga ik niet met argumenten gooien als dat niet noodzakelijk is.

Hoeveel moslims zou 'genoeg' zijn, volgens jou? Niet 1, niet 2, maar 2.000?
Dat is niet aan mij, maar aan Wilders.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:26:54 #75
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58598005
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat is niet aan mij, maar aan Wilders.
Wat zou een reden zijn dat 2 mensen niet genoeg voor een debat zouden zijn?

Ik vat dat niet. Jou lijkt het logisch, ik neem dat je dus een logica hebt voor je argumentatie, die zou ik graag willen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')