Ik denk meer aan de Interpellation-these van Althusser met z'n ISA's.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:50 schreef Picchia het volgende:
En? Had de subliminal messaging door je baas effect?
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/actua/regio/amerikas/080509-bolivia-vs
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik denk meer aan de Interpellation-these van Althusser met z'n ISA's.
..aldus Geert Wildersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
"Die Toleranz muss gegenüber der Intoleranz intolerant sein."
Het is een heerlijke boos zijn en commandeertaal, net als het Nederland en Arabisch. Lekker veel zware aggressieve klanken en veel spuug.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een lelijke taal is Duits toch.
hmzja misschien wel maar in welke taal kan dat niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een heerlijke boos zijn en commandeertaal, net als het Nederland en Arabisch. Lekker veel zware aggressieve klanken en veel spuug.
en de g & sch geluiden!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:38 schreef sneakypete het volgende:
hmzja misschien wel maar in welke taal kan dat niet?
Ik stel me voor een hysterische Italiaanse vrouw, een Engelse hooligan, een Frans jochie uit de balinieue.
Maar het heeft idd wel de eigenschap dat je de medeklinkers lekker hard kan uitspreken, alleen dat geldt dan weer niet voor het deel van Nederland waar ik woon
Immanuel Kant althans toegeschreven aan hem als ik wiki mag gelovenquote:
Ja, maar zie je de link?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Immanuel Kant althans toegeschreven aan hem als ik wiki mag geloven.
Duits is een mooie (statige) taal.
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
Een echt lelijke taal om te horen vind ik Arabisch. Het klinkt zo verdomd onvriendelijk en hard. Kan je in die taal ook sympathiek overkomen?
Wilders is natuurlijk niet echt tolerant of bedoel je dat Duits past bij zijn politieke ideologiequote:
Nee niet dat laatste.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wilders is natuurlijk niet echt tolerant of bedoel je dat Duits past bij zijn politieke ideologie.
Ik snap het wel. Maar grappig dat je bij dat citaat aan Wilders moest denken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:58 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Nee niet dat laatste.
Maar snap je (let op dit vind ik een leuke) Kant-tekening bij die filosofie, waar het toe kan leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |