Je moet wel beseffen dat de winkels straks twee HELE dagen dicht zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik dacht in de supermarkt net nog even snel een paar biertje te kunnen halen zodat ik die chill op mijn balkon in de zon kon nuttigen. Boy, was I wrong. Het bier is wel gelukt, het zon en het balkon ook (lekker warm), maar alletiefus wat een hoeveelhaad mongolen die boodschappen aan het doen waren met kar na kar propvol. Geen doorkomen aan; zaterdagmiddag is een eitje vergeleken met net.
Ja en al die tokkies moeten 3 dagen op de camping in kempervenne enzo doorbrengen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:50 schreef Fastmatti het volgende:
Je moet wel beseffen dat de winkels straks twee HELE dagen dicht zijn
quote:The war we are fighting until victory or the bitter end is in its deepest sense and war between Christ and Marx.
Christ: the principle of love.
Marx: the principle of hate.
Het Christenfascismequote:In the Bible we find the text, 'That which is neither hot nor cold will I spew out of my mouth.' This utterance of the great Nazarene has kept its profound validity until the present day
Ik zeg dat het geloof verbinden aan het fascisme idioot is en dat illustreer ik met die quote van het Vleesgeworden Kwaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat eenomdat je zegt dat het niet bestaat?
Nou ben ik benieuwd. Wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zeg dat het geloof verbinden aan het fascisme idioot is en dat illustreer ik met die quote van het Vleesgeworden Kwaad.
]quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:25 schreef sigme het volgende:
Het is steeds de indruk dat iedereen behalve ik weet dat de derde wereldoorlog op uitbreken staat, die mij erop wijst dat het over een dag of drie een zogeheten 'feestdag' is.
Na googelen kwam ik op Joseph Goebbels, maar dan nog is het een rare quote. Aangezien het nazisme en communisme enorm dicht tegen elkaar aanliggen in het politiek centrum.quote:
Hitler uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Na googelen kwam ik op Joseph Goebbels, maar dan nog is het een rare quote. Aangezien het nazisme en communisme enorm dicht tegen elkaar aanliggen in het politiek centrum.
Een appel en een peer zijn beide fruit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:35 schreef sneakypete het volgende:
Een totalitaire staat is een totalitaire staat.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:37 schreef Klopkoek het volgende:
Een appel en een peer zijn beide fruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |