Ik word er wel voor berispt in ieder geval.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, jou uitspraken zijn altijd even binnen de normaal geaccepteerd kaders
Misschien gebeurd dat met de grote kale ook wel maar gebveurd dat achter de schermen. wie zal dat zeggen jij en ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef SCH het volgende:
Ik word er wel voor berispt in ieder geval.
Als je voorbeelden hebt van de afgelopen 3 maanden, dan zie ik ze graag
Vind je dit zelf een erg realistisch idee?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien gebeurd dat met de grote kale ook wel maar gebveurd dat achter de schermen.
Weet jij wat er achter de schermen besproken wordt? Ik geloof het nietquote:
Waarom niet? Slechts weergeven van feiten imo, wat dat betreft heeft die mod zeer slecht gemod.. maar ja die is natuurlijk bang om de goeroe aan te spreken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Admins vergelijken met Nazies lijkt mij niet de bedoeling
Telegraaf moet Volkert betalen
Toch?
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter de schermen besproken wordt? Ik geloof het niet![]()
Maar als gewezen Mod kan ik je verzekeren dat er meer besproken wordt dan jij denkt
Hij had het volgens mij niet tegen de adminquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Admins vergelijken met Nazies lijkt mij niet de bedoeling
Telegraaf moet Volkert betalen
Toch?
Maar reageerde hier opquote:Is niet de eerste keer dat de telegraaf een dergelijke vergoeding moet betalen, zouden ze daar een apart potje voor hebben?
paddy, als je het echt goed leest dan zit je er echt naast. Het was Danny die begon te flamen, het was Danny die begon te schelden en te baggeren en domme oneliners neer te plempen. Best grappig dat het dan ineens een mening wordt genoemd waar andere users er op worden aangesproken. Nu ligt het ineens aan mijn gezuig en gesneer terwijl hij overduielijk voor iedereen de toon zette. Erg hypocriet en laf en het zou je sieren om gewoon toe te geven dat je Danny niet durft te overrulen. Wat me ook helemaal niet zo gek lijkt, want dan lig je er waarschijnlijk af. Maar er is wel degelijk sprake van aanziens des persoons.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij niet tegen de admin
[..]
Maar reageerde hier op
Topic nagekeken en gebagger weggehaald, maar ga meningen over iets niet weghalen. Het is juist mooi dat er verschillende meningen over een onderwerp zijn. anders heb je geen discussies Die persoonlijke denigrerende posts, omdat een ander een andere mening heeft dan de ene en degene die mening kwalijk zal vinden? Zal niet worden gemod...en is geen reden om persoonlijk te worden en te hopen op die manier de user met een andere mening de mond te snoeren..
Danny had een andere mening dan SCH...en ook al ging SCH er ook ontopic op in...er waren heel wat posts die niet meer inhielden dan Danny belachelijk dom te gaan bashen om zijn mening. En dan praten over een Admin die niet gemod werd, maar het totaal niet over de denigrerende (ja, Danny een klein kind enz enz noemen) hier hebben, zit je bij mij aan het verkeerde adres.
Oh ja, even voor de goede orde, ik mod iedereen weg, wanneer ik dat nodig vind. Danny heeft al ervaren op de FP dat ik neutraal mod. En ook Mutant01 weet dat ik daar geen verschil in maak,
In dit geval deed Danny in het begin niet meer dan zijn mening geven en reageerde netjes op de posts die hem voor hypocriet uitmaakten . Pas toen er door werd gezogen en gesneerd door SCH, reageerde hij....en nog steeds niet scheldend. Het is toch van de zotte dat een mening die iets anders is dan anders, gemod moet worden?
Wat nodig is heb ik weggehaald zonder aanziens des persoons
Ook al denken de andere mods er misschien anders over...Ik word gaar niet goed van die nutteloze persoonlijke flames hier in dit topic. Elke keer denk ik dat ik een user moet helpen wanneer het topic weer omhoog schiet in mayat ... maar bijna elke keer moet ik dat persoonlijke geneuzel weer naar elkaar lezen.
Zie er ook vaak niet eens feedback in dus
link mij dan die scheldreacties van hem? Ik zie alleen één post van hem...(iets over links wespennest) die ik heb weggehaald. Ver daarvoor werd hij al uitgelokt..waar hij niet echt op inging. Danny kent mij goed genoeg dat ik never nooit ga buigen, omdat hij dat van mij zou eisen. Dus ik spreek het zwaar tegen dat ik de kont van Danny zou kussen omdat hij admin is. Ik heb ook posts van Arch enemy enz verwijderd.....ben ik nu ook partijdig voor andere users?quote:het was Danny die begon te schelden en te baggeren en domme oneliners neer te plempen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
Okay paddy, bedankt voor je uitleg. Ik geloof dat je onpartijdig bent en waardeer je uitgebreide uiteenzetting.
Ik vind persoonlijk de allereerste opmerking van Danny in dat topic al twijfelachtig. Geen onderbouwing en puur een oneliner vanuit de onderbuik. Dat zet direct de toon in zo'n topic. Het is jammer dat juist mensen die op FOK wat meer verantwoordelijkheid hebben, zoals hij, zich op die manier laten gaan op zulke delicate kwesties rond vrijheid van meningsuiting, persvrijheid enz.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
SCH, jij bent nu PRECIES hetzelfde aan het doen als waar jij toendertijd diverse users van beschuldigde...
Maar ja, nu ben jij het "slachtoffer" en dan mag het wel he
Geen 3 weken nee, maar verder zijn er wel degelijk paralellen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]Volgens mij ben ik nog niet 3 weken aan het doorzeiken hoor, en ik vind dat paddy ook best een punt heeft maar dat de moderatie wel iets kritischer naar Danny mag kijken. Gelukkig post ie niet zo vaak.
Wat jij wilt. Ik brand hier geen moderator af op de manier zoals dat bij gronk is gebeurd dus volgens mij gaat de vergelijking nogal mank, zeker omdat je het woord precies in kapitalen gebruikt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen 3 weken nee, maar verder zijn er wel degelijk paralellen.
zoals jij best wel weet, hangt het helemaal af van de reacties van danny, als die al komen, op jouw geklaag. als hij drie weken lang je het bloed onder de nagels uithaalt in reacties op jouw kritiek, dan pas heb je recht van spreken. ja sch, gronk heeft het toch echt helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik brand hier geen moderator af op de manier zoals dat bij gronk is gebeurd dus volgens mij gaat de vergelijking nogal mank, zeker omdat je het woord precies in kapitalen gebruikt.
Ga jij het nu voor gronk opnemen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
nou ophouden met dat gemiep van je, want ik denk dat gronk het ook niet echt leuk vindt dat je hem nu neerzet als zielig vogeltje dat weggepest is.
Donequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:43 schreef Drugshond het volgende:
Hoofddoekverbod weer ingevoerd in Turkije
Doebel.
Donequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Lyrebird het volgende:
Kan iemand mijn topictitel Kleine reparatie bij Sloveense kerncentrale fatsoeneren? Het ziet er met al die rare tekens van het AD nogal verfomfaaid uit.
Que?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |