Dit is mn eigen topic. Ik heb zojuist je topic gekaapt lamlulquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:58 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
goede grap, goed bedacht. nu graag oprotten naar eigen topic
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oe Oe daar geilt TS op.... kijk maar uit je bent zijn prooi
lol get a life. heb je niks beters te doen dan mensen via internet te stalken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is mn eigen topic. Ik heb zojuist je topic gekaapt lamlul
Ophoeren uit mn topic dus. Kansloze kutpikrukker
Dat doen ze ook wel, anders lopen ze nog een trauma op als ze jou tegenkomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
heren houd je vriendin binnen vanmiddag!
Ghehehe...hier moest ik wel even hardop bij lachenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Wat denk jij nou, dat wijf is zich helemaal aan het volvreten omdat ze deze status "kerel" hier niet durft aan te spreken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:01 schreef Qwea het volgende:
vertel eens henk? Heb je hem al lekker stijf van dat wijf hierboven?
Dan hoef ik me geen zorgen te maken, mijn vrouw heeft een goed oog voor mannelijk schoon.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol get a life. heb je niks beters te doen dan mensen via internet te stalken?
ik ga zo meteen toch weer naar buiten (jij zal wel de rest van de dag blijven computeren tot je moeder je roept voor het eten) om een ijsje te halen. wie weet wat ik tegenkom onderweg.
Nah, ik zit op het werk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik ga zo meteen toch weer naar buiten (jij zal wel de rest van de dag blijven computeren tot je moeder je roept voor het eten) om een ijsje te halen. wie weet wat ik tegenkom onderweg.
Nou nee, ik ga eigenlijk zo met mn blote tetten op het strand liggen. Jammer joh.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:06 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan hoef ik me geen zorgen te maken, mijn vrouw heeft een goed oog voor mannelijk schoon.
Dat is een belediging voor autistische mensen!quote:
Gekkie Henkie!! Als jij zoveel meiden bats waarom trek je je dan 4x per dag af achter je collectie purno?! Ga dan ff snel naar buiten en je charmes loslaten op al het vrouwelijk schoon die je toch niet ziet staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:55 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
'huil, ik snap niet dat henk zoveel meiden batst terwijl ik elke dag achter mijn schermpje zit te vuisten'
Krijg je verlof van het pieter baan centrum?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik doe beiden heldquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:25 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Gekkie Henkie!! Als jij zoveel meiden bats waarom trek je je dan 4x per dag af achter je collectie purno?! Ga dan ff snel naar buiten en je charmes loslaten op al het vrouwelijk schoon die je toch niet ziet staan
weet nog steeds niet wat je bent? een man die zeikt als een wijf of een wijf met mannentrekjes? beiden not done bij mij trouwens. misschien meer geluk bij een andere user? succesquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:43 schreef Qwea het volgende:
zou henk al geile wijven aan het batsen zijn?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
weet nog steeds niet wat je bent? een man die zeikt als een wijf of een wijf met mannentrekjes? beiden not done bij mij trouwens. misschien meer geluk bij een andere user? succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |