Uh-huh.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
Dit om natuur te filmen.
Ga je wraak nemen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende:
Vorige week had ik niks te doen. Besloten mezelf te gaan mastruberen. Toen ik 'klaar' was merkte ik dat de gordijn nog openstond (bureau staat langs raam), en zag dat mijn overburen zo bij me naar binnen konden kijken.
veel succes met je zaakquote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik roep hierbij de mods op om de geschiedenis van gebruikers onvindbaar te maken. Dit ter omwille van hun privacy en omwille van vooroordelen te verkomen.
PS Volgens mij zou ik hier een zaak van kunnen maken. Niet dat ik dat wil, maar als stof tot nadenken
ojahquote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik roep hierbij de mods op om de geschiedenis van gebruikers onvindbaar te maken. Dit ter omwille van hun privacy en omwille van vooroordelen te verkomen.
PS Volgens mij zou ik hier een zaak van kunnen maken. Niet dat ik dat wil, maar als stof tot nadenken
Nee die zoomt te veel denk ik. Gaat om kortere afstanden dumbie.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef Woeiii het volgende:
Kan je niet beter een sterrenkijker halen?
Dit, en:quote:
is denk ik afdoende antwoord. Voor de rest gaat dit topic nergens heen vrees ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef Adfundum het volgende:
zoek eens op spotting scope ipv telescoop. Camera adapters worden vaak apart geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |