De staat kost het voetbal geldquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef Blight het volgende:
En dan nog zijn er van die retards die roepen dat voetbal de staat geld kost,.
idd, je zit natuurlijk met de reserveringen die niet op papier komen. Of lange termijn zaken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Er is wel enige inzage ja, maar goed, een echt transferbudget krijgen we toch niet te horen. We zien het wel.
Hebben ze t goed wijs kapot. Laten we ons lekker focussen op de mooiste club van de wereldquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Schijnen vanavond een aantal Ajax ''supporters'' naar WSV Apeldoorn - Feyenoord te gaan om te confrontatie te zoeken met de feye aanhang
Moeten zij weten, laat ze maar lekker brommenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Schijnen vanavond een aantal Ajax ''supporters'' naar WSV Apeldoorn - Feyenoord te gaan om te confrontatie te zoeken met de feye aanhang
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
quote:Stekelenburg blijft 'sowieso nog een jaar' bij Ajax
08/05/2008 11:54
Geïnteresseerde clubs hoeven zich voorlopig niet te melden voor Ajax-goalie Maarten Stekelenburg. 'Ik zie geen reden weg te gaan.'
Stekelenburg werd onder andere in verband gebracht met een overgang naar Tottenham Hotspur. Maar voorlopig hoeft Ajax niet bang te zijn dat de doelman zijn zinnen zet op een transfer.
'Op dit moment gaat het goed, maar moet je dan gelijk verkassen?', zegt Stekelenburg op de Ajax-website. 'Ik vind van niet. Ik wil het ook niet. Ik heb hier alles en ben hier eerste keeper. Ik zie geen reden weg te gaan.'
Of Stekelenburg zijn tot 2012 lopende contract uitdient, valt nog te bezien. De Oranje-international is niet versmolten met Ajax. 'Zeg nooit nooit natuurlijk, want als er straks een fantastische club komt, moet je daar toch over nadenken. Ik zal echter niet zomaar weggaan en blijf hier sowieso nog een jaar.'
Duitsers zijn ok.quote:
Ik ben benieuwd of die trek heeft in een Nederlands avontuurquote:
wss een stel feyenoorders die deze zware uitwedstrijd liever geannuleerd zien worden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
En waar haal je dit soort mooie verhaaltjes vandaan?
0900-TUIG?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Dat is mogelijk jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
wss een stel feyenoorders die deze zware uitwedstrijd liever geannuleerd zien worden.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
wss een stel feyenoorders die deze zware uitwedstrijd liever geannuleerd zien worden.
[Centraal] Randverschijnselen #29quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
quote:Donk en De Zeeuw in beeld bij Ajax
08-05-08
Ajax heeft zijn zinnen gezet op AZ verdediger Ryan Donk. Donk en zijn zaakwaarnemer waren gisteren te gast bij Ajax, alwaar de eerste oriënterende gesprekken over een mogelijke overgang hebben plaatsgevonden. Donk zou samen met Gregory van der Wiel moeten gaan strijden om de lege plek die Heitinga achterlaat.
AjaxF-side.NL
Ook Demy de Zeeuw mag zich verheugen in Amsterdamse belangstelling. De middenvelder, die een rampzalig jaar kende bij AZ, wordt door Van Basten gezien als een welkome aanvulling op het middenveld. Ondanks zijn beroerde vorm maakt De Zeeuw nog altijd kans op een plaats in de EK selectie van Van Basten.
Overigens doen inmiddels ook de geruchten de ronde dat Hedwiges Maduro wel eens zou kunnen terugkeren naar Ajax. Over het waarheidsgehalte van dit gerucht is nog geen duidelijkheid.
Wel voorstander van, maar die bron zegt idd al genoegquote:
Tsja, zeggen dat je een seizoen blijft en daarna zeggen dat je gaat nadenken als er een topclub komt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef BobbyHill het volgende:
Zal net al wel gepost zijn, maar nieuw topic
[..]
Dat lijkt me een nettere reactie dan roepen dat je je hele leven bij Ajax blijft, om vervolgens over een jaar naar de Premier League te gaan. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax en is dan waarschijnlijk weg, lijkt me een eerlijk en realistisch vooruitzicht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:59 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, zeggen dat je een seizoen blijft en daarna zeggen dat je gaat nadenken als er een topclub komt.
Ergens op internet te lezen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Sethje het volgende:
Leuk stuk met die nieuwe spits in de vi overigens, hij komt heel erg gretig over
Klopt maar dan is hij ook weer een stuk duurder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat lijkt me een nettere reactie dan roepen dat je je hele leven bij Ajax blijft, om vervolgens over een jaar naar de Premier League te gaan. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax en is dan waarschijnlijk weg, lijkt me een eerlijk en realistisch vooruitzicht.
De Zeeuw lijkt me trouwens een absolute aanwinst. Over Donk heb ik m'n twijfels, maar dat komt ook vooral door het afgelopen seizoen, waar echt elke AZ'er bagger speelde. Ik zou hem eerst maar eens waar laten maken dat hij weer een seizoen lang in vorm kan zijn.
Leonardo en Luque sowieso denk ik. Verder zou ik zelf ook afscheid van Kennedy nemen, Rommedahl mag als invaller blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef MaxC het volgende:
We hebben straks wel heel veel aanvallers, gaan er ook nog wat weg?
Precies en Manuchyran lekker een jaar uithuren en zien hoe hij het doet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo en Luque sowieso denk ik. Verder zou ik zelf ook afscheid van Kennedy nemen, Rommedahl mag als invaller blijven.
Mitea mag trouwens ook wel weg, maar daar is praktisch al afscheid van genomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies en Manuchyran lekker een jaar uithuren en zien hoe hij het doet.
Bron ouwe?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Jongere broertje van Kaká wordt misschien voor een jaar gehuurd van AC Milan.
Laat hem maar lekker in Milaan blijven, aan al die huurlingen heb je niets.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Op dit moment nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:48 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat schieten we nou op met het huren van talenten!? We zijn toch zeker geen tweederangs clubje, we hebben onze eigen talenten toch?
Al is hij maar de helft zo goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.quote:
Kan het niet vinden op die sitequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.
Geen idee, zal dan wel alleen in papieren versie staan ofzo.quote:
Waarom niet dan? Je bent niet verplicht om hem op te stellen. En we hebben verdedigers nodig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.
quote:Onderwerp: AEGON en Ajax
Beste relatie,
AEGON zal m.i.v. het seizoen 2008 - 2009 voor een periode van 7 jaar hoofd- en shirtsponsor van Ajax zijn.
Niet iedereen hoeft een fan van Ajax te zijn, maar u zult het met me eens zijn dat Ajax een instituut is van wereldfaam, met een lange historie, met voetbalhelden en memorabele overwinningen. Of zoals premier Balkenende onlangs zei in een interview: "Het getekende Ajaxshirt werd door de Chinese premier veel meer gewaardeerd dan de ets die ik hem gaf van Rembrandt."
Internationaal opent Ajax voor ons deuren in voor ons heel belangrijke groeilanden, zoals China, India, Taiwan en Japan. Maar ook dichter bij huis spreekt Ajax enorm tot de verbeelding: in Hongarije, Tsjechië, Slowakije en Polen bijvoorbeeld.
De komende periode zal AEGON samen met Ajax een aantal evenementen/activiteiten ontwikkelen.
Bij deze daarom de volgende vraag:Heeft u medewerkers die Ajax fan zijn? Heeft u medewerkers die voetbal fan zijn?
Graag verneem ik de namen en de e-mailadressen, zodat ik deze kan opnemen in ons bestand.
Naam medewerker Ajax fan Voetbal fan E-mailadres
...................... .............. ................ ...............
Met vriendelijke groet,
Accountmanager AEGON Intermediair
Mobiel **-********
De hoop van M0NTANA denk ik.quote:
Ken jij ene Nick? die dude zit altijd verhalen over je te vertellenquote:
Gaan we in augustus nog wedden om een kratje wie er kampioen wordt?quote:
Vind ik ook. De Zeeuw vind ik wel een leuke versterking, maar Donk lijkt mij niet dé verdediger die wij zoeken en behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo gecharmeerd van Donk is. Ik vind het vaak een beetje Urbyaans laks over komen..
quote:Ajax hoeft Suárez niet te missen
Geschreven op donderdag, 8 mei om 14:31
Luis Suárez is weer helemaal fit. De aanvaller van Ajax leek zich maandagavond ernstig te blesseren in de wedstrijd tegen SC Heerenveen, maar de kwetsuur die hij opliep blijkt mee te vallen. Suárez kan aankomende zaterdag gewoon in actie komen.
Ajax ontmoet dan in Emmen FC Twente. De return in Amsterdam staat acht dagen later, op 18 mei, op het programma. De winnaar van finale speelt komend seizoen in de voorronde van de Champions League.
Suárez kan Ajax gewoon helpen in de strijd om dat felbegeerde ticket. De Zuid-Amerikaan verliet maandagavond per brancard het veld, maar blijkt zijn voet slechts licht gekneusd te hebben. Zaterdag zal hij gewoon van de partij zijn.
Ik heb bij Donk altijd het gevoel dat ie zichzelf te "stoer" vindt om gewoon de achtervolging in te zetten als ie voorbij wordt gespeeld.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo gecharmeerd van Donk is. Ik vind het vaak een beetje Urbyaans laks over komen..
Huth is een beerquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
Suarez, mooi dat hij fit is!
Huth ken ik eigenlijk niet zo goed....
Hoorde na die wedstrijd waar hij inviel dat hij best een goede wedstrijd speelde. Zegt natuurlijk ook niet altijd evenveel. Kan volgende keer natuurlijk weer de grootste baggerwedstrijd spelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Digao is meer gehaald als broertje van, desondanks geloof ik dat je als verdediger veel leert tussen Nesta en Maldini!
quote:Nabil Dirar maakt volgende week bekend waar hij volgend seizoen speelt. Diverse clubs uit Frankrijk en Ajax jagen op de handtekening van de flankspeler van Westerlo. De Marokkaan heeft een voorkeur voor de Nederlandse competitie of een Belgische topclub.
'Na de laatste competitiewedstrijd heb ik nog een week voor ik op vakantie vertrek. In die week beslis ik', zegt Dirar. 'Naar Frankrijk ga ik allicht niet want die spelstijl staat me niet aan'.
'Het liefst zou ik naar Nederland willen. Oud-spelers raden me aan dat die stijl mij het beste zou liggen om naar een hoger niveau te groeien. Anderzijds besef ik ook dat ik nog geen grote naam ben, waardoor slagen bij Ajax niet makkelijk is.'
Kan ie fijn met Urby naar The Bulldogquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb bij Donk altijd het gevoel dat ie zichzelf te "stoer" vindt om gewoon de achtervolging in te zetten als ie voorbij wordt gespeeld.
Urby heeft geld dus gaat naar een goede shopquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan ie fijn met Urby naar The Bulldog
quote:'Manchester United: 20 miljoen euro voor Huntelaar'
De laatste weken dook zijn naam vooral in Spaanse kranten op, maar nu is ook Manchester United weer ‘in the Hunt.’ Manager Alex Ferguson zou een bod van zestien miljoen pond, omgerekend zo’n twintig miljoen euro, voorbereiden op eredivisietopscorer Klaas-Jan Huntelaar, bericht The Daily Express.
Ferguson heeft zich laten afschrikken door het prijskaartje dat Tottenham Hotspur op Dimitar Berbatov plakt. De Bulgaar, de eerste keus om de aanvalstroepen op Old Trafford te versterken, zou 35 miljoen pond (45 miljoen euro) kosten.
Sportweek bericht deze week dat Ajax in gesprek is met Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Huntelaar. De vice-aanvoerder kan zijn contract verlengen en daarin een gelimiteerde transfersom laten opnemen.
In supportersblad Ajax Life zegt Huntelaar dat hij gecharmeerd is van de komst van de nieuwe trainer Marco van Basten en diens stagiair Dennis Bergkamp. 'Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.’
Ze hebben 35 voor Berbatov over.. Na wat onderhandelingen komen ze zo rond de 27 miljoen uit. En dan moet Ajax hem in mijn ogen laten gaan. Sowieso is ie dan het jaar erop weg. Dan heb je misschien weer een ingespeeld team dat z'n sleutelspeler verliest. Wanneer ie deze zomer weg zou gaan ben je verplicht vanaf 0 te beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:24 schreef BoerBert het volgende:
20 miljoen is natuurlijk niks vergeleken met die 35 van een tijdje terug. Denk dat Ajax dit niet accepteert, tenzij er leuke clausules in staan oid.
Das de enige die ik kenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Urby heeft geld dus gaat naar een goede shop![]()
Bonk, bonk![]()
![]()
Heb je nu toch ook? Als hij blijft moet je volgend jaar net zo goed vanaf 0 beginnen... Hij is gewoon niet vervangbaar, elke vervanger is een vermindering van kwaliteit!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hebben 35 voor Berbatov over.. Na wat onderhandelingen komen ze zo rond de 27 miljoen uit. En dan moet Ajax hem in mijn ogen laten gaan. Sowieso is ie dan het jaar erop weg. Dan heb je misschien weer een ingespeeld team dat z'n sleutelspeler verliest. Wanneer ie deze zomer weg zou gaan ben je verplicht vanaf 0 te beginnen.
Al zie ik hem graag blijven..
Da's dan ook een van de grootste toeristentokos in de stad. Bulldog,quote:
Godver, die wiet die ik daar ooit eens gehaald had kun je ook in de supermarkt halen, alleen heet het daar Broccoliquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Da's dan ook een van de grootste toeristentokos in de stad. Bulldog,.
We kunnen het nog!quote:PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie', aldus Radonjic. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.'
maar zo is het welquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
maar zo is het wel
10 jaar geleden kwam er een jongen uit Georgie bij mij in de klas. Hij kon maar 1 scheldwoord in het Nederlands en dat was "Ajax".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |