Wat een gelul. Je laat je ware aard zien.quote:De joden beschouwen zich als uitverkoren en dus alle andere volkeren als minderwaardig. Dus al zouden alle landen voorbeeldig en vreedzaam zijn, dan nog zouden de joden er een pesthekel aan hebben. Allemaal vanwege de religieuze achtergrond, de opmerkingen die in de Thora/Tenach (ik ben het verschil vergeten) staan, enzovoort. Het wordt joden aangeleerd om op moslims en christenen en alle anderen neer te kijken.
Dat geld toch in feite voor elke religie?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De joden beschouwen zich als uitverkoren en dus alle andere volkeren als minderwaardig.
Welke inhoud?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
De Koran te citeren?Weet je wel wat citeren inhoud?
quote:
Politiek 2.0!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:54 schreef Yildiz het volgende:
'De' moslims dit, 'de' Joden dat.
Allemachtig. Wat een veralgemeniseringen zeg...
Wel lekker makkelijk! Zo snapt iedereen het en kunnen we lekker vingertje wijzen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:54 schreef Yildiz het volgende:
'De' moslims dit, 'de' Joden dat.
Allemachtig. Wat een veralgemeniseringen zeg...
en daarom erft een christelijke vrouw net zoveel als een islamitische vrouw?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, volgens mij zien Christenen en Moslims zich niet als uitverkorenen, Moslims zien Joden en Christenen eveneens als volkeren van het boek.
Waarom zou een Christelijke vrouw minder moeten erven?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:56 schreef CANARIS het volgende:
[..]
en daarom erft een christelijke vrouw net zoveel als een islamitische vrouw?
gelijkheid in princiepe?
Zoals de politici in de Joodse staat Israel bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, niet de moslims als een massa-aanduiding. Er zijn een stel onderontwikkelde debielen die het idee van de staat Israel niet kunnen scheiden van het jodendom
Sinds wanneer niet meer dan? Palestijnen in Israel hebben hetzelfde stemrecht als Joden of Christenen.quote:(zowel onder radicale moslims als onder radicale joden overigens) en enkele uit de Koran en context ontwrichte verzen alsmede een nogal nare traditionele houding tov joden propageren. Hier heb ik het over imams en politieke leiders.
Daarnaast is in mijn ogen de Israelische politiek minstens even schuldig aan het slechte beeld van Israel. Ik bedoel, het "de enige democratie in het Midden-Oosten"-argument vervalt al als je denkt dat die democratie niet geldt zodra je Palestijn bent.
Het gaat er juist om dat Egypte Gaza NIET terug wil.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als Nederland bijna in z'n geheel wordt bezet en de bezetters vervolgens zeggen, "ach, laten we vrede sluiten. Hier hebben jullie Texel en een stukje van Friesland in ruil voor vrede". Dan is men vast ook tevreden mee en gaan ze niet protesteren.
Telkens weer nobel doen dat Israël iets geeft en met belabberde voorstellen vrede probeert te bereiken dat dan weer door de andere partij van de hand wordt gewezen. Het is geenszins nobel, dat land is in eerste instantie gewoon gejat, dus ze zitten te allen tijde fout.
[..]
Vanaf welk jaar ongeveer? En wil je dat in Nederland ook doen met de Islamitische kolonisten?quote:Nee, Israël moet de kolonisten naar de plaatsen waar ze vandaan kwamen, Rusland, V.S. etc. etc. terugsturen en de oorspronkelijke bevolking, joden en Palestijnen, er laten leven.
misschien dat jij mij dat kan vertellen ( want dat het klopt weet jij donders goed), maar dat is een ander verhaal en past hier niet .quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou een Christelijke vrouw minder moeten erven?
Een zeer goed stuk! Het is waar. Hulde aan Geert Wilders en Bosma.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:56 schreef Klopkoek het volgende:
Dat is tenminste wat Wilders beweert:
[..]
Wat een verschrikkelijk stuk zeg. Het is een complot van de moslims en de mediaDe nieuwe Dolkstootlegende. Zo ga ik dat voortaan noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |