Als er een award was voor de slechtste OP's dan had ik hem gewonnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt een OP in elkaar klussen
Anders valt het tegelijk met het EK. Dat werkt nietquote:
Je hebt er nu 6 oid binnen toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Anders valt het tegelijk met het EK. Dat werkt niet
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:12 schreef WeebI het volgende:
Ik vind Damz' banner veel mooier dan die van Ray.
Wel gaan huilen hequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef pfaf het volgende:
Ik heb m'n bedankspeeches al klaar.
7/16quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt er nu 6 oid binnen toch?
Wie is dan ook fan van Parmaquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik dit seizoen al vaak genoeg kunnen oefenen.
Bijna, we gaan drie seizoenen achter elkaar de Johan Cruijff-schaal én de CL-playoffs winnen. Cool hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen 2 keer de treble gewonnen dit jaar?
Ik heb jorien genomineerd bij grootste fan van Ajax, Feyenoord, PSV, andere eredivisieclub, jupiler league-club en de grootste kenner van het Engelse, Spaanse en Italiaanse voetbal en andere competities.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Pritt het volgende:
Jorien niet bij meest actieve Ajacied nomineren he, even om verwarring te voorkomen.
Cart_man voor de Boulahrouz-awardquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef Happel het volgende:
Nou, het zal me benieuwen...
De Peter van Vossen-award voor coolste Zeeuw kwam net niet door de keuring.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Awards!
Nog helemaal niets van meegekregen. Nu ben ik veel te laat om te gaan lobbyen.
Dan eerder de Danny Blind-award, Sandman kennendequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Peter van Vossen-award voor coolste Zeeuw kwam net niet door de keuring.
Wat we nu doen is nog nomineren hè (met 17 man), daaruit komen per award drie namen uit de koker rollen. Vervolgens kan iedereen in VBL per award een naam kiezen uit de drie genomineerden.quote:
achso. Wanneer kan ik stemmen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat we nu doen is nog nomineren hè (met 17 man), daaruit komen per award drie namen uit de koker rollen. Vervolgens kan iedereen in VBL per award een naam kiezen uit de drie genomineerden.
In ieder geval na zondagavond, want WeebI heeft de deadline op die dag gezet voor de nomineerders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:53 schreef toma het volgende:
[..]
achso. Wanneer kan ik stemmen?
-edit-
Begrijpend lezen van OP's blijft lastig
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hij drinkt ook ja, dus dat kan best kloppen.
wat is ook alweer het voordeel van de CL play offs winnen? Oja UEFAcupquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna, we gaan drie seizoenen achter elkaar de Johan Cruijff-schaal én de CL-playoffs winnen. Cool hè?.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Awards!
Nog helemaal niets van meegekregen. Nu ben ik veel te laat om te gaan lobbyen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je bent minder interessant geworden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ga er minder winnen dan in de afgeloipen jaren. Fok is te groot geworden voor een enkeling
Toen zat ik nog niet op Fok! dus dat telt niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef ruud_fr het volgende:
volgend jaar een Jorien-award, kunnen Dos37 en Robbie met terugwerkende kracht meedingen
Bestond Fok! toen al dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen zat ik nog niet op Fok! dus dat telt niet.![]()
reeds genomineerd:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
Heb je al van jorien binnen? Denk niet dat die inzending er komt.
Zo ja, dan ben je een halfuur bezig met ontcijferenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
Dus je beschouwd jezelf ook als grootse Feyenoordfan en grootste hetero?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb overal mezelf ingevuld, was dat wel de bedoeling?
why not?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
Als genomineerde kun je denk ik hier wel even een reactie achterlatenquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Rumille het volgende:
Ben ook benieuwd naar de kanshebbers.
Wijnaldum award voor leukste tienerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ben nog 4 maanden 19 dus die fase heb ik wel gehadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef ruud_fr het volgende:
ik bedoelde eigenlijk puber
of kom je dan ook nog in aanmerking?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Tieners moeten ze gelijk van fok afgooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieners moeten ze gelijk van fok afgooien.
TerroRobbie moeten ze gelijk van fok afgooien.
Voor zover ik weet mocht dat nooit.quote:
Oh shit, ik was wel van plan hem toe te voegen, maar heb helemaal niet nagedacht over een naamquote:Op zondag 11 mei 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Dat doen wij wel voor je bij 20-24.
Oh, en komt rubbereend zijn idee tot stand? Vond dat wel een leuke; een oeuvre-award waar iedereen een naam kan geven zonder dat er genomineerd is door de 17.
En hoe dan te noemen?
Net zei je 20-25quote:Op zondag 11 mei 2008 13:06 schreef RayMania het volgende:
Dat doen wij wel voor je bij 20-24.
Juist goed dat-ie niet in de lijst staat, want ik denk dat het het leukste is als iedereen een willekeurige naam kan kiezen uit de afgelopen vijf jaar van VBL. Toch?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Oh shit, ik was wel van plan hem toe te voegen, maar heb helemaal niet nagedacht over een naam
suggesties?
Inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Juist goed dat-ie niet in de lijst staat, want ik denk dat het het leukste is als iedereen een willekeurige naam kan kiezen uit de afgelopen vijf jaar van VBL. Toch?.
Nou, die Pim Muller wordt het wmb niet, want die anderen ijn al een stuk beter.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
Suggesties, lastig. Misschien de Jeu Sprengers-award (voor de verdiensten voor het Nederlands voetbal), of misschien de award vernoemen naar de oprichter van de voetbal / FA? Of de Guus Hiddink-award (zie Sprengers). Cruijff en Michels waren prima namen geweest, maar die zijn al gekozen voor andere awards.
Of de Pim Mulier-award. De oprichter van de KNVB.
Ik. Problemen meequote:Op zondag 11 mei 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke gek heeft bedacht om vrijdagavond JJ van Gangelen te noemen ?!?!
Je bent wel zeker van je zaak dat je die award kan winnen? Denk eerder iemand anders.quote:
Dit is wel een Jaap Stam nominatie waardig.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:09 schreef WeebI het volgende:
Had niet verwacht dat het zo'n mooi weer zou zijn, ik ga lekker zwemmen dus de deadline is ook maar meteen verschoven naar vanavond 19.00 uur.
De afgelopen twee jaren was het een very onesided match in ieder geval. Maargoed misschien komt daar dit jaar verandering in. Alhoewel 50 wedstrijden van je club bijwonen in 1 seizoen zal niet snel geevenaard worden.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:08 schreef RayMania het volgende:
Je bent wel zeker van je zaak dat je die award kan winnen? Denk eerder iemand anders.
Ja een mooie ben jij, ik moet ook allang weg zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:09 schreef WeebI het volgende:
Had niet verwacht dat het zo'n mooi weer zou zijn, ik ga lekker zwemmen dus de deadline is ook maar meteen verschoven naar vanavond 19.00 uur.
quote:Op zondag 11 mei 2008 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
Dit is wel een Jaap Stam nominatie waardig.
Tel je daarbij de wedstrijden van de D'tjes ook bij?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaren was het een very onesided match in ieder geval. Maargoed misschien komt daar dit jaar verandering in. Alhoewel 50 wedstrijden van je club bijwonen in 1 seizoen zal niet snel geevenaard worden.
Nee dan haal ik de 100-150.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tel je daarbij de wedstrijden van de D'tjes ook bij?
En daarnaast je kapot fokken, dan blijft er weinig tijd over.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dan haal ik de 100-150.
Oefen, competitie, beker en nacompetitie.
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef ruud_fr het volgende:
waarom mag er eigenlijk geen Feyenoorder nomineren?
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef ruud_fr het volgende:
waarom mag er eigenlijk geen Feyenoorder nomineren?
dat zegt een collega (feyenoorder) altijd tegen mij als we het over de krachtsverhoudingen hebben tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou niet op de Sjaak Polak award rekenen, toma.
Wederom zou ik nog steeds niet op de Sjaak Polak award rekenen.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:28 schreef toma het volgende:
[..]
dat zegt een collega (feyenoorder) altijd tegen mij als we het over de krachtsverhoudingen hebben tussen Ajax en Feyenoord.
Evertje wellicht. Maar denk dat te weinig mensen hem kennen om hem te nomineren.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaren was het een very onesided match in ieder geval. Maargoed misschien komt daar dit jaar verandering in. Alhoewel 50 wedstrijden van je club bijwonen in 1 seizoen zal niet snel geevenaard worden.
Volgens mij maakt hij de beslissingen als sommige users gelijk eindigen bij awards.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weebl zelf niet?
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij de beslissingen als sommige users gelijk eindigen bij awards.
Die komt eerder in aanmerking voor de bouhlarouz award. Zie hem nog maar zelden posten.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Evertje wellicht. Maar denk dat te weinig mensen hem kennen om hem te nomineren.
Ik zou niet weten wie Evertje is inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die komt eerder in aanmerking voor de bouhlarouz award. Zie hem nog maar zelden posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |