Ik heb de Duitsland-award anders wel mooi gewonnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik confuus. Wellicht in de war met voorgaande jaren.
iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeker Deco houden voor creativiteit.
[ afbeelding ]
Die award heet nu de Sjaak Polak-award, geen Gomes. Zou Been kunnen worden. Wat vindt de rest?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef Sethje het volgende:
Voor de meest humoristische user lijkt me Mario Been een betere optie als Gomes, ik weet niet wat wat de rest vind maar k heb Gomes op nog geen enkele goeie grap kunnen betrappen.......
Polak > Beenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die award heet nu de Sjaak Polak-award, geen Gomes. Zou Been kunnen worden. Wat vindt de rest?
Bouhlarouz Award?quote:Play-off-award.
Voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef Sethje het volgende:
Voor de meest humoristische user lijkt me Mario Been een betere optie als Gomes, ik weet niet wat wat de rest vind maar k heb Gomes op nog geen enkele goeie grap kunnen betrappen.......
Goeie! Wie stemt in?quote:
Prima.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
De Kokmeijer-award.
Voor de user die je graag onmiddellijk uit VBL ziet vertrekken. Of is dat te hard?.
Nee omdat je die erbij had staan als suggestie...slaat toch nergens op eigenlijk..zon grapjas is die gomes niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die award heet nu de Sjaak Polak-award, geen Gomes. Zou Been kunnen worden. Wat vindt de rest?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
De Kokmeijer-award.
Voor de user die je graag onmiddellijk uit VBL ziet vertrekken. Of is dat te hard?.
Lothar Matthaus award ipv Kokmeijer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
De Figo-award.
Voor de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Kunnen meerdere users zijn.
De Kokmeijer-award.
Die is ook leuk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:38 schreef Blawh het volgende:
Jaap Stam Award
Voor de user die vaak middenin een discussie wegloopt.
Is dat wat? Of zijn er al 25?
Beide zijn wel grappig, alleen Figo award vind ik een beetje nutteloos omdat je al de Kokmeijer dan hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
De Figo-award.
Voor de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Kunnen meerdere users zijn.
De Kokmeijer-award.
De vorige naamgever zou ik ook niet inhuren als standup comedian.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:36 schreef Sethje het volgende:
Nee omdat je die erbij had staan als suggestie...slaat toch nergens op eigenlijk..zon grapjas is die gomes niet.
Dan liever Polak.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
dat is eerder een award voor de meest gekke user.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:55 schreef DANILXL het volgende:
paul gascoigne award voor humor
geweldig interview was datquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
Gerald Sibon award - de user die het het vaakst dronken post
Alhoewel het ook wel een beetje sad is
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die hebben we al gehad in het verleden. Terecht afgeschaft.
Oh, ik vergeet jou gewoon in het lijstje hierboven. Eerder in het topic had ik je wel bij de 15quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het in elk geval wel leuk om indien gewenst mee te nomineren. Welke awards zie ik dan vanzelf wel, moet wel een mooi lijstje van te maken zijn. Leukst is wel om awards te verzinnen met meer kandidaten, want sommige voorstellen zijn uiteraard leuk, maar slaan meer op één persoon.
dan kan ik nooit een vbl-award winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Toen heette dat de George Best Award en inderdaad die hoeft van mij ook niet terug.
Ik ben niet echt heel allround hoor. Meeste landen- en clubtopics kom ik nooit. Dus helft van de awards kan ik weinig mee. Maar ik wil het verder best invullen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was al het plan ja, maar daarna kan iedereen natuurlijk nog stemmen een keer stemmen.
Ik denk dat de vier mods een redelijk beeld hebben over het hele forum (lezen bijna alles), dus die zou ik zeker kiezen. Als iemand heel graag wil dan wil ik wel m'n plek afstaan, mocht dat nodig zijn.
BliksemSchigt hoort er wat mij betreft zeker bij. methodmich en borisz zijn allround en veellezers. Je zou jorienvdherik kunnen kiezen, al moet er dan wel eerlijk genomineerd worden. Meer allrounders zijn dndiek, sjimz, EnGCatjuh, MaxPower, TerroRobbie.
Met WeebI erbij zit je op 14. Je zou er iemand bij kunnen doen en met 15 man nomineren, dan krijg je nog een beter beeld. mcyodogg, VoreG of Gordon_Shumway bijvoorbeeld.
Dat is degene die het organiseertquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:14 schreef Prosac het volgende:
SCH en Methodmich erbij en we hebben een mooi lijstje. Weebl zegt me zelf niet zoveel, maar dat zal wel weer genoeg zeggen over mijn allroundheid.
Hoeft denk ik geen probleem te zijn, je krijgt dan wel een betere lijst.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders nomineren we gewoon met 17 mensen, dat maakt ook niet zo veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |