Ja die moeten we doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:29 schreef tong80 het volgende:
tong80 award voor lifetime achievement als user
Dat was al het plan ja, maar daarna kan iedereen natuurlijk nog stemmen een keer stemmen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef Prosac het volgende:
wat betreft het stemmen zou ik gewoon een aantal diverse users bij elkaar zetten en die laten bepalen. Sowieso daarbij de modjes.
Ik noem TerroRobbie toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:46 schreef Prosac het volgende:
Ik vind dat homo's ook rechten hebben, dus SCH moet ook stemmen.![]()
Dat is toch een vrouw?quote:
Ik ben niet zo heel allround hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:42 schreef RayMania het volgende:
BliksemSchigt hoort er wat mij betreft zeker bij. methodmich en borisz zijn allround en veellezers. Je zou jorienvdherik kunnen kiezen, al moet er dan wel eerlijk genomineerd worden. Meer allrounders zijn dndiek, sjimz, EnGCatjuh, MaxPower, TerroRobbie.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:20 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me verstanding om het voor het EK af te ronden of het daarna pas te beginnen, anders sneeuwt het onder.
Even kijken of ik een overzichtje kan maken van alles wat hier genoemd is.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:38 schreef RayMania het volgende:
Het EK gaat 7 juni beginnen, waardoor het een stuk rustiger gaat worden in VBL. Plus users gaan op vakantie, dus het zou handig zijn om voor die tijd alles afgerond te hebben.
Ach, ik had ook even het topic kunnen doorlezen. Luiheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Even kijken of ik een overzichtje kan maken van alles wat hier genoemd is.
Robbie is gewoon een man, of jij weet meer dan wijquote:
ik heb een aantal keren een paar opmerkingen gelezen tav lekkere voetballers/vrouw zijn. Dus vandaar dat ik altijd dacht dat TR een vrouw was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Robbie is gewoon een man, of jij weet meer dan wij
Dat was BonJovi.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef Prosac het volgende:
ik heb een aantal keren een paar opmerkingen gelezen tav lekkere voetballers/vrouw zijn.
Dat heb je nou al twee keer gezegd in dit topic... Wil je seks ofzo?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
21 moet gewoon blijven en is voor Riro. Lijkt me duidelijk.
In?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat heb je nou al twee keer gezegd in dit topic... Wil je seks ofzo?
Martin Jol veranderen in Jan van Halst-award. was al eerder aangegevenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
In?
Suggesties zouden handig zijn, net zoals wat anders moet en wat niet. Zo komen we nergens.
quote:
Die 2e was niet voor Jorien..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef RayMania het volgende:
Laten we nou niet awards verzinnen die jorienvdherik duidelijk gaat winnen.
Rijkaard vind ik wel een goede.
Ik vind ze leuk. Beetje ludiek mag idd ook wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Prosac het volgende:
Megreshvilli-award oogkleppen award (meest hardleerse user?)
Robben-award (comeback award?)
Aad de Mos-award (meest onnavolgbare user?)
Jenna Jameson-award (meest zuigende user?)
Nostradamus-award (best voorspellende gaven)
en een award voor meeste niet nagekomen schoen-opeet acties.
Grootste clown: Gomes, Polak of Petroviç
ik vraag me toch echt af wie daarvoor in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:38 schreef denthemen het volgende:
Goran Lovre award voor de user die zich het meest voor lul heeft gezet
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat heb je nou al twee keer gezegd in dit topic... Wil je seks ofzo?
Ik zou zeggen van Egmond award.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink Award voor de meest inconsequente user.
Of zijn de awards alleen positief?
Er is slechts één user die tekeningen maakt. Daarvoor een award?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Prosac het volgende:
Suske & Wiske award: (beste paint/tekeningen)
dan maak ik morgen ook een paint, zijn er 2 waar uit gekozen kan worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er is slechts één user die tekeningen maakt. Daarvoor een award?.
dan hoop ik maar op een nominatie voor de deco-awardquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan ook nog die award noemen naar de user. Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of de user die het meeste bijsnabbelt, wiens leven een soap is...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef denthemen het volgende:
Jean Marie Pfaff award: Voor de meest sociale user
Goed ideequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
die Bruce Allmighty awardquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Goed idee
Doe dan ook maar een stats Award
Ja. Daarom Rutjes weg. Verrassendste doorbraak en beste nieuwkomer is gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:58 schreef RayMania het volgende:
Lijken de Nathan Rutjes-award, de Nordin Amrabat-award en de Miralem Sulejmani-award niet teveel op elkaar?
Helemaal goed, alleen de apenlanden-award vind ik nogal onzinnig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Dit schiet niet op, iedereen dropt de ene na de andere award, zonder op andere ideeën in te gaan. Ik post wel een lijst, zeg maar wat anders moet, wat een andere naam moet hebben, welke weg moet, etc.
Lijst:
afschaffen, grote onzin. Het stikt al niet bepaal van de vrouwen en zij kunnen ook gewoon meedingen naar de andere awards. Doorgeslagen feministische-opzij-emancipatie.quote:Deze nemen? Andere naam?Dione de Graaf-award.
Voor de beste vrouwelijke user.
In principe zijn ze wel okay, al vertoond die laatste wel erg veel overeenkomsten met Ernie Brands.quote:Geert den Ouden-award.
Voor de grootste wannabe-mod.Wesley Sneijder-award.
Voor de user die het snelst op zijn teentjes is getrapt.Anthony Obodai-award.
Voor de user die zich gepest voelt.Nathan Rutjes-award.
Voor de user met de verrassendste doorbraak.Aad de Mos-award:
Voor diegene die de meeste onzin uitkraamt.Robben-award:
Voor de user die er een tijd niet was, maar weer is teruggekeerd.
Alleen de Pieter Vink award is wat, de rest is onzin.quote:Andere suggesties: Jasar Takak-award.
Werd door TerroRobbie aangegeven, ik verzon een andere naam, niemand tekende bezwaar. Terwijl ik dat wel vroeg. Deco heeft dit seizoen weinig gespeeld, naamswijziging is misschien wel op z'n plaats? Anders laten we het gewoon als Deco.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:57 schreef WeebI het volgende:
Waarom is Deco veranderd in Cristiano Ronaldo?
Deco had juist de perfecte naam voor die award.
Dat vind ik juist een award die er écht bijhoort. Beetje erkenning voor alle georganiseerde toernooien, toto's, Drafttopic, elftal van het jaar topic van Remote, etc mag er zeker wel komenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal goed, alleen de apenlanden-award vind ik nogal onzinnig.
Allemaal niks.quote:Andere suggesties: Jasar Takak-award.
Pieter Vink-award.
Voor de meest inconsequente user.
Jean Marie Pfaff-award.
Voor de meest sociale user.
Nordin Amrabat-award.
Voor de talentvolste user.
Pierluigi Colina-award.
Voor de beste VBL-moderator.
Die kan best geschrapt worden, een award moet wel enige discussie kunnen opwerpen adhv stemmen. Deze kan je in een keer aan Tennessee geven.quote:#
# Anthony Obodai-award.
Voor de user die zich gepest voelt.
Tsja ok, komt ook omdat Deco is opgesplitst in Ronaldo + Apenlanden. Eerder waren die samen onder het mom van creativiteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een award die er écht bijhoort. Beetje erkenning voor alle georganiseerde toernooien, toto's, Drafttopic, elftal van het jaar topic van Remote, etc mag er zeker wel komen.
quote:Jean Marie Pfaff-award. Voor de meest sociale user.
Vind ik ook. Ik zou, wat pfaf zegt, ook de award voor vrouwelijke user skippen.quote:
Nee, in 2007 was het Deco en Duitsland award. Die heten hierboven Alpenlanden-award (naar Oostenrijk en Zwitserland die het EK organiseren) en de Cristiano Ronaldo-award (maar misschien dus toch Deco).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja ok, komt ook omdat Deco is opgesplitst in Ronaldo + Apenlanden. Eerder waren die samen onder het mom van creativiteit.
En de nette-poster award is er ook al. Alle nieuwe awards zijn overbodig, dubbel of onnodig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Pfaff en sociaal lijkt me niet zo'n goede combinatie. Pfaff is eerder dom dan sociaal. Als we een Award voor de meest sociale user uitreiken zou die de naam FC St. Pauli Award moeten dragen. Ken geen beter voorbeeld van sociaal gedrag in de voetbalwereld.
De rest van de namen is oké.
Hmm, dan ben ik confuus. Wellicht in de war met voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in 2007 was het Deco en Duitsland award. Die heten hierboven Alpenlanden-award (naar Oostenrijk en Zwitserland die het EK organiseren) en de Cristiano Ronaldo-award (maar misschien dus toch Deco).
Zeker Deco houden voor creativiteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in 2007 was het Deco en Duitsland award. Die heten hierboven Alpenlanden-award (naar Oostenrijk en Zwitserland die het EK organiseren) en de Cristiano Ronaldo-award (maar misschien dus toch Deco).
De Figo-award.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef pfaf het volgende:
Meer negatieve awards.
Ik heb de Duitsland-award anders wel mooi gewonnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik confuus. Wellicht in de war met voorgaande jaren.
iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeker Deco houden voor creativiteit.
[ afbeelding ]
Die award heet nu de Sjaak Polak-award, geen Gomes. Zou Been kunnen worden. Wat vindt de rest?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef Sethje het volgende:
Voor de meest humoristische user lijkt me Mario Been een betere optie als Gomes, ik weet niet wat wat de rest vind maar k heb Gomes op nog geen enkele goeie grap kunnen betrappen.......
Polak > Beenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die award heet nu de Sjaak Polak-award, geen Gomes. Zou Been kunnen worden. Wat vindt de rest?
Bouhlarouz Award?quote:Play-off-award.
Voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef Sethje het volgende:
Voor de meest humoristische user lijkt me Mario Been een betere optie als Gomes, ik weet niet wat wat de rest vind maar k heb Gomes op nog geen enkele goeie grap kunnen betrappen.......
Goeie! Wie stemt in?quote:
Prima.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
De Kokmeijer-award.
Voor de user die je graag onmiddellijk uit VBL ziet vertrekken. Of is dat te hard?.
Nee omdat je die erbij had staan als suggestie...slaat toch nergens op eigenlijk..zon grapjas is die gomes niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die award heet nu de Sjaak Polak-award, geen Gomes. Zou Been kunnen worden. Wat vindt de rest?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
De Kokmeijer-award.
Voor de user die je graag onmiddellijk uit VBL ziet vertrekken. Of is dat te hard?.
Lothar Matthaus award ipv Kokmeijer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
De Figo-award.
Voor de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Kunnen meerdere users zijn.
De Kokmeijer-award.
Die is ook leuk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:38 schreef Blawh het volgende:
Jaap Stam Award
Voor de user die vaak middenin een discussie wegloopt.
Is dat wat? Of zijn er al 25?
Beide zijn wel grappig, alleen Figo award vind ik een beetje nutteloos omdat je al de Kokmeijer dan hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
De Figo-award.
Voor de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Kunnen meerdere users zijn.
De Kokmeijer-award.
De vorige naamgever zou ik ook niet inhuren als standup comedian.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:36 schreef Sethje het volgende:
Nee omdat je die erbij had staan als suggestie...slaat toch nergens op eigenlijk..zon grapjas is die gomes niet.
Dan liever Polak.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |