Martin Jol veranderen in Jan van Halst-award. was al eerder aangegevenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
In?
Suggesties zouden handig zijn, net zoals wat anders moet en wat niet. Zo komen we nergens.
quote:
Die 2e was niet voor Jorien..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef RayMania het volgende:
Laten we nou niet awards verzinnen die jorienvdherik duidelijk gaat winnen.
Rijkaard vind ik wel een goede.
Ik vind ze leuk. Beetje ludiek mag idd ook wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Prosac het volgende:
Megreshvilli-award oogkleppen award (meest hardleerse user?)
Robben-award (comeback award?)
Aad de Mos-award (meest onnavolgbare user?)
Jenna Jameson-award (meest zuigende user?)
Nostradamus-award (best voorspellende gaven)
en een award voor meeste niet nagekomen schoen-opeet acties.
Grootste clown: Gomes, Polak of Petroviç
ik vraag me toch echt af wie daarvoor in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:38 schreef denthemen het volgende:
Goran Lovre award voor de user die zich het meest voor lul heeft gezet
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat heb je nou al twee keer gezegd in dit topic... Wil je seks ofzo?
Ik zou zeggen van Egmond award.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
Pieter Vink Award voor de meest inconsequente user.
Of zijn de awards alleen positief?
Er is slechts één user die tekeningen maakt. Daarvoor een award?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Prosac het volgende:
Suske & Wiske award: (beste paint/tekeningen)
dan maak ik morgen ook een paint, zijn er 2 waar uit gekozen kan worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er is slechts één user die tekeningen maakt. Daarvoor een award?.
dan hoop ik maar op een nominatie voor de deco-awardquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan ook nog die award noemen naar de user. Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of de user die het meeste bijsnabbelt, wiens leven een soap is...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef denthemen het volgende:
Jean Marie Pfaff award: Voor de meest sociale user
Goed ideequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
die Bruce Allmighty awardquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Goed idee
Doe dan ook maar een stats Award
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |