Ja een mooie ben jij, ik moet ook allang weg zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:09 schreef WeebI het volgende:
Had niet verwacht dat het zo'n mooi weer zou zijn, ik ga lekker zwemmen dus de deadline is ook maar meteen verschoven naar vanavond 19.00 uur.
quote:Op zondag 11 mei 2008 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
Dit is wel een Jaap Stam nominatie waardig.
Tel je daarbij de wedstrijden van de D'tjes ook bij?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaren was het een very onesided match in ieder geval. Maargoed misschien komt daar dit jaar verandering in. Alhoewel 50 wedstrijden van je club bijwonen in 1 seizoen zal niet snel geevenaard worden.
Nee dan haal ik de 100-150.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tel je daarbij de wedstrijden van de D'tjes ook bij?
En daarnaast je kapot fokken, dan blijft er weinig tijd over.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dan haal ik de 100-150.
Oefen, competitie, beker en nacompetitie.
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef ruud_fr het volgende:
waarom mag er eigenlijk geen Feyenoorder nomineren?
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef ruud_fr het volgende:
waarom mag er eigenlijk geen Feyenoorder nomineren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zegt een collega (feyenoorder) altijd tegen mij als we het over de krachtsverhoudingen hebben tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou niet op de Sjaak Polak award rekenen, toma.
Wederom zou ik nog steeds niet op de Sjaak Polak award rekenen.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:28 schreef toma het volgende:
[..]
dat zegt een collega (feyenoorder) altijd tegen mij als we het over de krachtsverhoudingen hebben tussen Ajax en Feyenoord.
Evertje wellicht. Maar denk dat te weinig mensen hem kennen om hem te nomineren.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaren was het een very onesided match in ieder geval. Maargoed misschien komt daar dit jaar verandering in. Alhoewel 50 wedstrijden van je club bijwonen in 1 seizoen zal niet snel geevenaard worden.
Volgens mij maakt hij de beslissingen als sommige users gelijk eindigen bij awards.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weebl zelf niet?
Inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij de beslissingen als sommige users gelijk eindigen bij awards.
Die komt eerder in aanmerking voor de bouhlarouz award. Zie hem nog maar zelden posten.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Evertje wellicht. Maar denk dat te weinig mensen hem kennen om hem te nomineren.
Ik zou niet weten wie Evertje is inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die komt eerder in aanmerking voor de bouhlarouz award. Zie hem nog maar zelden posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |