Als er een award was voor de slechtste OP's dan had ik hem gewonnenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt een OP in elkaar klussen
Anders valt het tegelijk met het EK. Dat werkt nietquote:
Je hebt er nu 6 oid binnen toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Anders valt het tegelijk met het EK. Dat werkt niet
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:12 schreef WeebI het volgende:
Ik vind Damz' banner veel mooier dan die van Ray.
Wel gaan huilen hequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef pfaf het volgende:
Ik heb m'n bedankspeeches al klaar.
7/16quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt er nu 6 oid binnen toch?
Wie is dan ook fan van Parmaquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik dit seizoen al vaak genoeg kunnen oefenen.
Bijna, we gaan drie seizoenen achter elkaar de Johan Cruijff-schaal én de CL-playoffs winnen. Cool hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen 2 keer de treble gewonnen dit jaar?
Ik heb jorien genomineerd bij grootste fan van Ajax, Feyenoord, PSV, andere eredivisieclub, jupiler league-club en de grootste kenner van het Engelse, Spaanse en Italiaanse voetbal en andere competities.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Pritt het volgende:
Jorien niet bij meest actieve Ajacied nomineren he, even om verwarring te voorkomen.
Cart_man voor de Boulahrouz-awardquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef Happel het volgende:
Nou, het zal me benieuwen...
De Peter van Vossen-award voor coolste Zeeuw kwam net niet door de keuring.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Awards!
Nog helemaal niets van meegekregen. Nu ben ik veel te laat om te gaan lobbyen.
Dan eerder de Danny Blind-award, Sandman kennendequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Peter van Vossen-award voor coolste Zeeuw kwam net niet door de keuring.
Wat we nu doen is nog nomineren hè (met 17 man), daaruit komen per award drie namen uit de koker rollen. Vervolgens kan iedereen in VBL per award een naam kiezen uit de drie genomineerden.quote:
achso. Wanneer kan ik stemmen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat we nu doen is nog nomineren hè (met 17 man), daaruit komen per award drie namen uit de koker rollen. Vervolgens kan iedereen in VBL per award een naam kiezen uit de drie genomineerden.
In ieder geval na zondagavond, want WeebI heeft de deadline op die dag gezet voor de nomineerders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:53 schreef toma het volgende:
[..]
achso. Wanneer kan ik stemmen?
-edit-
Begrijpend lezen van OP's blijft lastig
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hij drinkt ook ja, dus dat kan best kloppen.
wat is ook alweer het voordeel van de CL play offs winnen? Oja UEFAcupquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna, we gaan drie seizoenen achter elkaar de Johan Cruijff-schaal én de CL-playoffs winnen. Cool hè?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |