User Rating: 1.7/10 (2,331 votes)quote:
D_A is weer terugquote:Op maandag 12 mei 2008 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
User Rating: 1.7/10 (2,331 votes)
Damnquote:Op maandag 12 mei 2008 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
User Rating: 1.7/10 (2,331 votes)
Eindhoven ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:20 schreef somegirl het volgende:
Groningen had Tropa de Elite, braziliaanse film over de favelas in Rio, heftige maar zeer goeie film!
je bron had gelijk, ik heb Drillbit Taylor gezien,quote:Op zondag 18 mei 2008 17:28 schreef Words het volgende:
Groningen
maar is via-via info dus pin me er niet op vast
Hadden we ook in de Kuipquote:
Die had ik willen zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hadden we ook in de KuipWat een rare film zeg
maar wel tof opzich volgens mij
Waarom heb je die niet gezien dan?quote:
Buh, balen welquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik was naar pathe Arena gegaan en daar draaide dus Drillbit Taylor
Rap gedeelte was wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:54 schreef somegirl het volgende:
Ik vond Drillbit leuk!!! echt hardop gelachen haha, eindelijk weer s een comedie, en niet die eeuwige trillers en oorlogsfilms
Wat was er aan de hand dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik zat ook bij die funny games us, ik heb echt in tijden niet zon slechte films gezienen daarbuiten moet pathe spui een verbod op marrokanen invoeren
ow een paar hadden ruzie met de beveiliging omdat ze niet stil wouden zijn, een paar andere liepen vanuit het niets door de zaal te schreeuwen.... Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om gewoon 2 uur een film te kijken zonder dat irritante kutgedrag...quote:
Opknopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow een paar hadden ruzie met de beveiliging omdat ze niet stil wouden zijn, een paar andere liepen vanuit het niets door de zaal te schreeuwen.... Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om gewoon 2 uur een film te kijken zonder dat irritante kutgedrag...
oooh jezus wat irritant. Ik irriteer me ook altijd dood aan van die kleine kutjochies die dan bij elke zin een opmerking door de hele zaal lopen te schreeuwen of keihard nep zitten te lachen. Laatst had ik nog zo'n stel in de zaal zitten bij Alibi (wat ook inderdaad niet een klassieker is maar oke.) Flikker dan gewoon op uit de bios.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow een paar hadden ruzie met de beveiliging omdat ze niet stil wouden zijn, een paar andere liepen vanuit het niets door de zaal te schreeuwen.... Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om gewoon 2 uur een film te kijken zonder dat irritante kutgedrag...
Geen sneak voor mij dus deze weekquote:Op zondag 25 mei 2008 00:28 schreef Sala-adin het volgende:
In munt draait deze week Drilltbit Taylor dus denk dat andere theaters Funny Games te zien krijgen
Wat apart, bij ons ging er vorige week helemaal niemand wegquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef Lyssa het volgende:
Funny Games ook in Groningen..
damn, nog nooit zoveel mensen zien weggaan én zo'n remoerig publiek gehad. Mensen wisten niet goed hoe ze moesten reageren op de film had ik 't idee.. niet zo gek natuurlijk
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef Lyssa het volgende:
Funny Games ook in Groningen..
damn, nog nooit zoveel mensen zien weggaan én zo'n remoerig publiek gehad. Mensen wisten niet goed hoe ze moesten reageren op de film had ik 't idee.. niet zo gek natuurlijk
Ja ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...
Rare film verder. behoorlijk sicko inderdaad, maar ik vond dat in de camera praten en terugspoelen echt te suf voor woorden.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef Herald het volgende:
Bij Funny Games U.S. werd harder gelachen dan bij Drillbit TaylorVooral toen dat jongetje er achter kwam dat dat jachtgeweer leeg was. Die uitdrukking was priceless.
Dat in de camera kijken vond ik doodengquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens jaHet is wel grappig enzo, maar ik vond het er de film niet naar
Zie nu pas dat jij speciaal een account heb aangemaakt voor sneak topicquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef EHV-Pathe het volgende:
Eindhoven had ook Funny Games U.S.
Ik vond het wel leuk maar vooral een erg, laten we zeggen; aparte film
hij draaide ook in Groningenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Sala-adin het volgende:
Forgetting sarah marshall draaide in pathe arena, en heb me kapot gelache was hilarisch!
Ja ik zat ook met volle teugen te genieten van haar schoonheidquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:17 schreef reconnect het volgende:
[..]
hij draaide ook in Groningenjaa was grappige film! ik had verwacht dat het zo'n standaard film was, maar er zat veel onvoorspelbare humor in. mooie vrouw trouwens, die rachel
![]()
quote:Oh God, please take my eyes, but not the shirt!
geven ze bij jullie in de bios aanwijzingen voor de volgende sneak? welke bios is dat, en hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:54 schreef Jeeh het volgende:
Forgetting Sarah Marchall was echt geweldig. De zaal zat lekker vol en ging helemaal stuk, ik heb bijna zitten janken van het lachen
[..]
Hint voor volgende week: It's all about Jack (of iets dergelijks).
Ik dacht eerst aan Kung Fu Panda met Jack Black, maar het schijnt om een drama te gaan. Heb werkelijk geen idee.
Dit en nog andere dingen deden ze ook bij Pathe Arena duurde iets van een maand ofzo maar toen zijn ze ermee gekapt. Had toen een 6 rittenkaart gewonnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Schouwburgplein![]()
Voor de film begint komt er een meisje naar voren die een aantal vrijkaartjes verloot. Ze scheuren de tickets bij de ingang af, doen ze in een trommel etc.
Daarna wordt nog even de hint voor vanavond gezegd en een hint voor komende week gegeven.
Na afloop staat er dan een trommel bij de ingang waar je een briefje in kan doen met het cijfer dat je de film geeft.
Is dit bij elke Pathe zo? Kga zelf altijd naar Schouwburgplein voor de sneak. Leuk gedaan allemaal, zaal zit altijd vol, erg gezellig. Zeker gisteren
nou dit doen ze bij pathe groningen nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Schouwburgplein![]()
Voor de film begint komt er een meisje naar voren die een aantal vrijkaartjes verloot. Ze scheuren de tickets bij de ingang af, doen ze in een trommel etc.
Daarna wordt nog even de hint voor vanavond gezegd en een hint voor komende week gegeven.
Na afloop staat er dan een trommel bij de ingang waar je een briefje in kan doen met het cijfer dat je de film geeft.
Is dit bij elke Pathe zo? Kga zelf altijd naar Schouwburgplein voor de sneak. Leuk gedaan allemaal, zaal zit altijd vol, erg gezellig. Zeker gisteren
VET!!! ik hoop dat ie ook in groningen draait!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
21 Las Vegas draait in Pathe de Munt eens zien of net zoals vorige week weer hetzelfde draait in de rest van de pathe theathers
Ahquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
21 Las Vegas draait in Pathe de Munt eens zien of net zoals vorige week weer hetzelfde draait in de rest van de pathe theathers
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Jeeh het volgende:
[..]
AhNu snap ik de hint!
'It's all about Jack'![]()
21 is het dus. Hmm nice, die wil ik wel zien.
ik ga zeker heenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Jeeh het volgende:
[..]
AhNu snap ik de hint!
'It's all about Jack'![]()
21 is het dus. Hmm nice, die wil ik wel zien.
Vetquote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef Sala-adin het volgende:
In Pathe de Munt draait In Bruges, zou moeten kloppen met de hint van BraveBart
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef somegirl het volgende:
volgensmij weet niemand dat omdat niemand is geweest!
Nicequote:Op zondag 22 juni 2008 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
In de Munt draait Narnia Prince Caspian.
Ik heb kaartjes weten te bemachtigen voor a.s dinsdag om Pineapple Express te gaan kijken wat ik cker weten ga doen
In Schouwburgplein ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef somegirl het volgende:
Was inderdaad Narnia! (In Groningen)
Vond m niet heel fantastisch maar wel oke. Had irritante kutpubers achter me zitten, die zelfs nadat ik had gezegt dat ze hun kop moesten houden maar door bléven lullen.
Helemaal aan het beginquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef Sport_Life het volgende:
Hier in Den Haag was het ook Narnia. We kwamen (zoals altijd) wat laat binnen, dus ik titel had ik gemist, dacht dat het de nieuwe Harry Potter was met al die sprookjes
.
Overigens vond ik de film vaag en bij vlagen erg saai. Gevechten waren wel leuk en af en toe wat humor, maar ik vond het geen goede film. Kan ook wel komen doordat ik deel 1 niet heb gezien. Volgende keer beter!!
En die hint, wanneer hoor je die? Als je tot het eind blijft zitten ofzo?![]()
Het staat in Schouwburgplein ook op de deurquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal aan het beginEerst gaan ze 3 DVD's verloten (waaronder altijd Zwartboek
) en daarna geven ze gelijk de hint voor volgende week
Zo gaat het in Schouwburgplein iig
Behalve die twee scenes vond ik de film verrassend goed en vooral heel erg ziek.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...
Rare film verder. behoorlijk sicko inderdaad, maar ik vond dat in de camera praten en terugspoelen echt te suf voor woorden.
Ga eens tijd maken danquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik moet maar weer eens naar de film, keidruk joh
Ja, doe ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige waar ik steeds van onder de indruk was waren de volle lippen van Susan.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Strangers?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
Het is woensdag en ik weet al wat er aankomende dinsdag gaat draaien
Ik zal aan je denken als ik doodsangsten uitsta =Dquote:
=(quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik doodsangsten uitsta =D
=*quote:
Ik raad hierbij el Orfanato aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef soares het volgende:
ik HAAAT horror films....
en zeker als ze maskers ophebben
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik raad hierbij el Orfanato aan.
Ik moest echt even denken wanneer er dan een masker voorkwam in El Orfanatoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik raad hierbij el Orfanato aan.
Misschien draaien ze Bobby nog een keer. Op 5 juni 1968 werd Robbert kennedy vermoordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
05/06/1968
Geen idee zelf nog
Haha ik kan het me bijna niet voorstellen maar zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef Herald het volgende:
[..]
Misschien draaien ze Bobby nog een keer. Op 5 juni 1968 werd Robbert kennedy vermoord
Ik spreek jou nog wel als je hem gezien hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB is een poessieee.
05-06-1968 + categorie; Dramaquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Sport_Life het volgende:
Nou hij was wel geweldig hoorStuk enger dan ik dacht van tevoren!
. Verhaal ging natuurlijk nergens om, dat was ergens wel jammer.
Volgende week?
quote:
Mwa, die komt 25/09 pas uit, dus dat zou wel heeel vroeg zijnquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.pathe.nl/arena/filminfo.asp?film_id=5438
Neehoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:57 schreef EHV-Pathe het volgende:
Hmmmmmm.... ik zie de link niet tussen een datum en de film ?
Trouwens Bravebart, The Bank Job komt 25 Juli in de bios
Ok, die had ik niet aan zien komenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik waarschijnlijk . Bank Job toch ?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
Wie komt morgen naar de sneak in de munt?
Ben dan aan het werk![]()
Jeujquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee. een chinees japanse dramafilm ofzo
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:13 schreef dvanduijn het volgende:
Is Hancock al als Sneak Preview geweest bij Pathé? Welke wordt er vanavond gedraaid?
www.sneakz.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
Yow, Sala-adin! Heb je geen website voor me zoals ik in mijn vorige post berichtte?
Die was inderdaad in Groningen. Was nog best vermakelijk, maar hoef hem geen tweede keer te zien ofzo..quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ook in de Kuipquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die was inderdaad in Groningen. Was nog best vermakelijk, maar hoef hem geen tweede keer te zien ofzo..
Ah vandaar dat ik de hint niet kon matchen met de sneak in de Kuip en Muntquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef ThaRon het volgende:
Wij hadden http://www.imdb.com/title/tt0481536/ op schouwburgplein (Rotterdam)
Waarom zijn we niet naar schouwburgplein gegaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef ThaRon het volgende:
Wij hadden http://www.imdb.com/title/tt0481536/ op schouwburgplein (Rotterdam)
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom zijn we niet naar schouwburgplein gegaan![]()
Volgende week dus ook verplicht om naar de Kuip te gaan
dat vind ik zo'm must-see film. geweldig verhaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:06 schreef EHV-Pathe het volgende:
In Eindhoven hadden we The Air That I Breathe
Wij vonden het wel de moeite waard, onderhoudend genoeg.....
gr,
Geen hint voor de kuip natuurlijk.. Misschien wel de sneak van schouwburgpleinquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaDan ben ik benieuwd wat ze daar gaan draaien
Denk het niet, maar je weet het nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen hint voor de kuip natuurlijk.. Misschien wel de sneak van schouwburgplein
Maarja, vraag is nu, waar allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef Sala-adin het volgende:
Dit gaat hem waarschijnlijk worden.
http://pathe.nl/filminfo.asp?film_id=5332
Ik heb gisteren The Air That I Breathe gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
Is er nog iemand naar de sneak geweest gisteren?
in Groningen was Stop-Lossquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
Is er nog iemand naar de sneak geweest gisteren?
Die was ook in de Munt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef Lyssa het volgende:
[..]
in Groningen was Stop-Loss
ik hou niet van oorlogsfilms.. en ook niet van drama films.. dit was beide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draaien
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die was ook in de Munt.
In de munt zal aanstaande dinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draaien
! Da's wel erg vet!! Ik was van plan niet te gaan, maar nu moet ik mogelijk alsnog even kijken offie draait!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die was ook in de Munt.
In de munt zal aanstaande dinsdagDie moet ik zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draaien![]()
![]()
Als die ook in Schouwburgplein draait ben ik gelukkig
Fuck the EBU
Ga je dinsdag alweer naar Den Helder joh?quote:
DIe is gewoon beterquote:Op donderdag 17 juli 2008 07:33 schreef linebear het volgende:
Wall-E heb ik gisteren gezien. Hij is echt geweldig.... Zo aandoenlijk gewoon.
Hopelijk zit de korte voorfilm er bij jullie ook bij. DIe is bijna nog beter dan Wall-E
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:50 schreef Ewaldus het volgende:
Al wat bekend voor vanavond?
Die kan je dus op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga vanavond naar de sneak in Den Haag. Hoop stiekem op Wall-E of the Dark Knight.
Als ze zo'n film in de sneak zouden gooien nadat ie officieel uit is is het een hele slechte Sneak Previewquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zouden ze zo'n film in de Sneak gooien, terwijl die volgende week gewoon officieel uitkomt?
Ik had eerder verwacht dat ze films in de sneak gooien, die zeker nog minimaal een maand niet in de bioscoop verschijnen, misschien om alvast het publiek een mening te krijgen of het wat is. Een film als Wall-E van Disney hoef je niet in de Sneak te gooien, daar weet je gewoon van dat het een family-kaskraker wordt. Per dag zo'n 5 voorstellingen voor die film een aantal weken en ze hebben het eruit..quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ze zo'n film in de sneak zouden gooien nadat ie officieel uit is is het een hele slechte Sneak Preview
de schermen stonden op 6 vrij, maar machines zeiden vol :Squote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ook terug van Spuimarkt. 15 min. van te voren waren nog 15 plekken vrij, maar paar min. voor 9 was het uitverkocht. Op de automaten kan je zien hoeveel plekken er nog vrij zijn.
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Tevens vond ik het voorfilmpje bijna nog toffer dan de film zelf
Dat was hem voor nu?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Godverkuthoerekankertyfuskachelendeteringtekkel![]()
![]()
Ga ik eens niet naar die hoere Sneak in Weert, draaien ze Wall-E
ALTIJD ALS IK GA DRAAIEN ZE SAAIE KUTFILMS, GA IK NIET EN HOP! WALL-E
IK GA NOOIT MEER NAAR DE BIOS IN WEERT![]()
![]()
Het kan net uitverkocht zijn. Er staan beneden machines, boven bij de roltrap machines, bij de tweede ingang op de eerste verdieping machines en natuurlijk de buffetkassa. Overal stonden wel mensen. Ik vind die machines wel handig, maar het is gewoon irritant hoe lang mensen kloten voordat ze een kaartje halen uit zo'n machine.quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de schermen stonden op 6 vrij, maar machines zeiden vol :S
En dat reserveringen niet werken met die apparaten is echt debielquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het kan net uitverkocht zijn. Er staan beneden machines, boven bij de roltrap machines, bij de tweede ingang op de eerste verdieping machines en natuurlijk de buffetkassa. Overal stonden wel mensen. Ik vind die machines wel handig, maar het is gewoon irritant hoe lang mensen kloten voordat ze een kaartje halen uit zo'n machine.
ik begrijp je nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Godverkuthoerekankertyfuskachelendeteringtekkel![]()
![]()
Ga ik eens niet naar die hoere Sneak in Weert, draaien ze Wall-E
ALTIJD ALS IK GA DRAAIEN ZE SAAIE KUTFILMS, GA IK NIET EN HOP! WALL-E
IK GA NOOIT MEER NAAR DE BIOS IN WEERT![]()
![]()
Ik tracht daarmee mijn frustatratie te verwoorden over het feit dat ik de laatste keren op Kwalitatief Uitermate Teleurstellende films ben getrakteerd wanneer ik deelnam aan de sneak preview in Weert.quote:
Ik denk dat dat vooral jouw mening is... aangezien er best goede/toffe films hebben gedraaid de afgelopen tijd... (ok, afgezien van Stop-Lossquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik tracht daarmee mijn frustatratie te verwoorden over het feit dat ik de laatste keren op Kwalitatief Uitermate Teleurstellende films ben getrakteerd wanneer ik deelnam aan de sneak preview in Weert.
Hoe onverwachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:15 schreef Sala-adin het volgende:
Volgende week dinsdag is het The Mummy
de sneak is nog niet geweest en je weet al welke film draait?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:16 schreef Sala-adin het volgende:
de sneak is nog niet begonnen en ik kan jullie die van volgende week vertellen dat is namelijk Get Smart
Fireflies in the gardenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef jpg97 het volgende:
Ok ok ok ok, ik ga vanavond wel weer
Maar als er nu wéér een saaie kutfilm komt ga ik nooit meer
welke sneak ben jij geweest?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Fireflies in the garden![]()
2 uur lang kijken en er gebeurd NIKS. Zelfs het einde, of ja einde. De film stopt gewoon
Ohquote:Op maandag 28 juli 2008 18:52 schreef linebear het volgende:
Nou jullie hoeven morgen niet naar de sneak te gaan.
Net terug van the Mummy. Wat een kut film zeg. Echt waardeloos...
Brendan Frasier is echt een slecht acteur. En niet echt geloofwaardig als vader.
En de film leek op een cloon van Indy....
Yetis die op Mike uit Monsters Inc lijken
In het pitoresque doch pauperige Weert. Met cola die naar water smaakt, en slechte filmsquote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
welke sneak ben jij geweest?
pathe doet morgen pas sneak
Boeie, ik heb vanaaf toch niks te doen dus ga hem wel checke.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:52 schreef linebear het volgende:
Nou jullie hoeven morgen niet naar de sneak te gaan.
Net terug van the Mummy. Wat een kut film zeg. Echt waardeloos...
Brendan Frasier is echt een slecht acteur. En niet echt geloofwaardig als vader.
En de film leek op een cloon van Indy....
Yetis die op Mike uit Monsters Inc lijken
Of slapenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
Lekker fout kan ook wel eens vermakelijk zijnEn daarnaast is er altijd de mogelijkheid vroegtijdig de zaal te verlaten als het echt niet om aan te zien is.
Toch geen vervelende avond gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:38 schreef linebear het volgende:
So this is the point where i can say, I told u so !?
Schouwburg was druk ja, met zowel de sneak als TDK om 9 uurquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef Jeeh het volgende:
Ik stond voor de automaat en heb mn vinger toch maar op The Dark Knight laten vallen. Propvolle zaal in Schouwburgplein, reuze gezellig.
Topfilm.
juist die lijkt mij wel leuk, en ga ik dan ook zeker kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
Die Yetis vielen nog eigenlijk wel mee.
Maar het was wel een drama film
Volgende week Get Smart, die sla ik over
absoluut niet, doe dan zaterdag of zondagmiddag ofzo..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef suus21 het volgende:
wat is daaraan? Maandag is dé perfecte avond voor een sneak!
Yepquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef GlazenKaak het volgende:
Is vanavond (A'dam, Munt) Get Smart? Dat zou wel leuk zijn
Welke bios?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Forbidden kingdom. Leuke film, jammer dat ik hem 2 maanden terug al heb gezien, en daarom halverwege ben gepleit
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:54 schreef Sala-adin het volgende:
volgende week dinsdag is het Hellboy
niet ipv Havoc?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:57 schreef mschol het volgende:
Anne hataway eindelijk eens in een iets normalere rol(i.p.v. the princess diary's)
Wach effe, moest die nog in NL uitkomen? Af en toe vergeet ik even dat die releases heel lang duren voordat ze hier uit zijn, zeker als je bepaalde films al een maand of 3 eerder hebt gezien..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Forbidden kingdom. Leuke film, jammer dat ik hem 2 maanden terug al heb gezien, en daarom halverwege ben gepleit
[edit] Bioscoop in Roermond
ik kende haar alleen van d'r, opzich heel aardige/leuke, optreden in The Princess dairy'squote:
absoluut wel, lekker op die saaie deprimerende maandag naar de sneak..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
absoluut niet, doe dan zaterdag of zondagmiddag ofzo..
Ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:45 schreef Jeeh het volgende:
Was even onduidelijk of ik zou gaan, maar het gaat eindelijk weer eens gebeuren. Sneak is al een poos geleden![]()
Nog meer mensen vanavond naar Schouwburgplein?
The Forbidden Kingdom lijkt me?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"The silent monk and the drunken master."
Met een stuk of 4 genres waaronder fantasie, komedie en actie. Wij weten het (nog) niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |