je bron had gelijk, ik heb Drillbit Taylor gezien,quote:Op zondag 18 mei 2008 17:28 schreef Words het volgende:
Groningen
maar is via-via info dus pin me er niet op vast
Hadden we ook in de Kuipquote:
Die had ik willen zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hadden we ook in de KuipWat een rare film zeg
maar wel tof opzich volgens mij
Waarom heb je die niet gezien dan?quote:
Buh, balen welquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik was naar pathe Arena gegaan en daar draaide dus Drillbit Taylor
Rap gedeelte was wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:54 schreef somegirl het volgende:
Ik vond Drillbit leuk!!! echt hardop gelachen haha, eindelijk weer s een comedie, en niet die eeuwige trillers en oorlogsfilms
Wat was er aan de hand dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik zat ook bij die funny games us, ik heb echt in tijden niet zon slechte films gezienen daarbuiten moet pathe spui een verbod op marrokanen invoeren
ow een paar hadden ruzie met de beveiliging omdat ze niet stil wouden zijn, een paar andere liepen vanuit het niets door de zaal te schreeuwen.... Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om gewoon 2 uur een film te kijken zonder dat irritante kutgedrag...quote:
Opknopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow een paar hadden ruzie met de beveiliging omdat ze niet stil wouden zijn, een paar andere liepen vanuit het niets door de zaal te schreeuwen.... Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om gewoon 2 uur een film te kijken zonder dat irritante kutgedrag...
oooh jezus wat irritant. Ik irriteer me ook altijd dood aan van die kleine kutjochies die dan bij elke zin een opmerking door de hele zaal lopen te schreeuwen of keihard nep zitten te lachen. Laatst had ik nog zo'n stel in de zaal zitten bij Alibi (wat ook inderdaad niet een klassieker is maar oke.) Flikker dan gewoon op uit de bios.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow een paar hadden ruzie met de beveiliging omdat ze niet stil wouden zijn, een paar andere liepen vanuit het niets door de zaal te schreeuwen.... Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om gewoon 2 uur een film te kijken zonder dat irritante kutgedrag...
Geen sneak voor mij dus deze weekquote:Op zondag 25 mei 2008 00:28 schreef Sala-adin het volgende:
In munt draait deze week Drilltbit Taylor dus denk dat andere theaters Funny Games te zien krijgen
Wat apart, bij ons ging er vorige week helemaal niemand wegquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef Lyssa het volgende:
Funny Games ook in Groningen..
damn, nog nooit zoveel mensen zien weggaan én zo'n remoerig publiek gehad. Mensen wisten niet goed hoe ze moesten reageren op de film had ik 't idee.. niet zo gek natuurlijk
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef Lyssa het volgende:
Funny Games ook in Groningen..
damn, nog nooit zoveel mensen zien weggaan én zo'n remoerig publiek gehad. Mensen wisten niet goed hoe ze moesten reageren op de film had ik 't idee.. niet zo gek natuurlijk
Ja ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...
Rare film verder. behoorlijk sicko inderdaad, maar ik vond dat in de camera praten en terugspoelen echt te suf voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |