Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:50 schreef Ewaldus het volgende:
Al wat bekend voor vanavond?
Die kan je dus op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga vanavond naar de sneak in Den Haag. Hoop stiekem op Wall-E of the Dark Knight.
Als ze zo'n film in de sneak zouden gooien nadat ie officieel uit is is het een hele slechte Sneak Previewquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zouden ze zo'n film in de Sneak gooien, terwijl die volgende week gewoon officieel uitkomt?
Ik had eerder verwacht dat ze films in de sneak gooien, die zeker nog minimaal een maand niet in de bioscoop verschijnen, misschien om alvast het publiek een mening te krijgen of het wat is. Een film als Wall-E van Disney hoef je niet in de Sneak te gooien, daar weet je gewoon van dat het een family-kaskraker wordt. Per dag zo'n 5 voorstellingen voor die film een aantal weken en ze hebben het eruit..quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ze zo'n film in de sneak zouden gooien nadat ie officieel uit is is het een hele slechte Sneak Preview
de schermen stonden op 6 vrij, maar machines zeiden vol :Squote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ook terug van Spuimarkt. 15 min. van te voren waren nog 15 plekken vrij, maar paar min. voor 9 was het uitverkocht. Op de automaten kan je zien hoeveel plekken er nog vrij zijn.
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Tevens vond ik het voorfilmpje bijna nog toffer dan de film zelf
Dat was hem voor nu?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Godverkuthoerekankertyfuskachelendeteringtekkel![]()
![]()
Ga ik eens niet naar die hoere Sneak in Weert, draaien ze Wall-E
ALTIJD ALS IK GA DRAAIEN ZE SAAIE KUTFILMS, GA IK NIET EN HOP! WALL-E
IK GA NOOIT MEER NAAR DE BIOS IN WEERT![]()
![]()
Het kan net uitverkocht zijn. Er staan beneden machines, boven bij de roltrap machines, bij de tweede ingang op de eerste verdieping machines en natuurlijk de buffetkassa. Overal stonden wel mensen. Ik vind die machines wel handig, maar het is gewoon irritant hoe lang mensen kloten voordat ze een kaartje halen uit zo'n machine.quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de schermen stonden op 6 vrij, maar machines zeiden vol :S
En dat reserveringen niet werken met die apparaten is echt debielquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het kan net uitverkocht zijn. Er staan beneden machines, boven bij de roltrap machines, bij de tweede ingang op de eerste verdieping machines en natuurlijk de buffetkassa. Overal stonden wel mensen. Ik vind die machines wel handig, maar het is gewoon irritant hoe lang mensen kloten voordat ze een kaartje halen uit zo'n machine.
ik begrijp je nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Godverkuthoerekankertyfuskachelendeteringtekkel![]()
![]()
Ga ik eens niet naar die hoere Sneak in Weert, draaien ze Wall-E
ALTIJD ALS IK GA DRAAIEN ZE SAAIE KUTFILMS, GA IK NIET EN HOP! WALL-E
IK GA NOOIT MEER NAAR DE BIOS IN WEERT![]()
![]()
Ik tracht daarmee mijn frustatratie te verwoorden over het feit dat ik de laatste keren op Kwalitatief Uitermate Teleurstellende films ben getrakteerd wanneer ik deelnam aan de sneak preview in Weert.quote:
Ik denk dat dat vooral jouw mening is... aangezien er best goede/toffe films hebben gedraaid de afgelopen tijd... (ok, afgezien van Stop-Lossquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik tracht daarmee mijn frustatratie te verwoorden over het feit dat ik de laatste keren op Kwalitatief Uitermate Teleurstellende films ben getrakteerd wanneer ik deelnam aan de sneak preview in Weert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |