Nicequote:Op zondag 22 juni 2008 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
In de Munt draait Narnia Prince Caspian.
Ik heb kaartjes weten te bemachtigen voor a.s dinsdag om Pineapple Express te gaan kijken wat ik cker weten ga doen
In Schouwburgplein ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef somegirl het volgende:
Was inderdaad Narnia! (In Groningen)
Vond m niet heel fantastisch maar wel oke. Had irritante kutpubers achter me zitten, die zelfs nadat ik had gezegt dat ze hun kop moesten houden maar door bléven lullen.
Helemaal aan het beginquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef Sport_Life het volgende:
Hier in Den Haag was het ook Narnia. We kwamen (zoals altijd) wat laat binnen, dus ik titel had ik gemist, dacht dat het de nieuwe Harry Potter was met al die sprookjes
.
Overigens vond ik de film vaag en bij vlagen erg saai. Gevechten waren wel leuk en af en toe wat humor, maar ik vond het geen goede film. Kan ook wel komen doordat ik deel 1 niet heb gezien. Volgende keer beter!!
En die hint, wanneer hoor je die? Als je tot het eind blijft zitten ofzo?![]()
Het staat in Schouwburgplein ook op de deurquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helemaal aan het beginEerst gaan ze 3 DVD's verloten (waaronder altijd Zwartboek
) en daarna geven ze gelijk de hint voor volgende week
Zo gaat het in Schouwburgplein iig
Behalve die twee scenes vond ik de film verrassend goed en vooral heel erg ziek.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij gingen er ongeveer net zoveel mensen weg als bij 30 days of night. Voor zover ik me kan herinneren tenminste...
Rare film verder. behoorlijk sicko inderdaad, maar ik vond dat in de camera praten en terugspoelen echt te suf voor woorden.
Ga eens tijd maken danquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik moet maar weer eens naar de film, keidruk joh
Ja, doe ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige waar ik steeds van onder de indruk was waren de volle lippen van Susan.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Strangers?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
Het is woensdag en ik weet al wat er aankomende dinsdag gaat draaien
Ik zal aan je denken als ik doodsangsten uitsta =Dquote:
=(quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik doodsangsten uitsta =D
=*quote:
Ik raad hierbij el Orfanato aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef soares het volgende:
ik HAAAT horror films....
en zeker als ze maskers ophebben
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik raad hierbij el Orfanato aan.
Ik moest echt even denken wanneer er dan een masker voorkwam in El Orfanatoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik raad hierbij el Orfanato aan.
Misschien draaien ze Bobby nog een keer. Op 5 juni 1968 werd Robbert kennedy vermoordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
05/06/1968
Geen idee zelf nog
Haha ik kan het me bijna niet voorstellen maar zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef Herald het volgende:
[..]
Misschien draaien ze Bobby nog een keer. Op 5 juni 1968 werd Robbert kennedy vermoord
Ik spreek jou nog wel als je hem gezien hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB is een poessieee.
05-06-1968 + categorie; Dramaquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Sport_Life het volgende:
Nou hij was wel geweldig hoorStuk enger dan ik dacht van tevoren!
. Verhaal ging natuurlijk nergens om, dat was ergens wel jammer.
Volgende week?
quote:
Mwa, die komt 25/09 pas uit, dus dat zou wel heeel vroeg zijnquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.pathe.nl/arena/filminfo.asp?film_id=5438
Neehoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:57 schreef EHV-Pathe het volgende:
Hmmmmmm.... ik zie de link niet tussen een datum en de film ?
Trouwens Bravebart, The Bank Job komt 25 Juli in de bios
Ok, die had ik niet aan zien komenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik waarschijnlijk . Bank Job toch ?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
Wie komt morgen naar de sneak in de munt?
Ben dan aan het werk![]()
Jeujquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee. een chinees japanse dramafilm ofzo
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:13 schreef dvanduijn het volgende:
Is Hancock al als Sneak Preview geweest bij Pathé? Welke wordt er vanavond gedraaid?
www.sneakz.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
Yow, Sala-adin! Heb je geen website voor me zoals ik in mijn vorige post berichtte?
Die was inderdaad in Groningen. Was nog best vermakelijk, maar hoef hem geen tweede keer te zien ofzo..quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ook in de Kuipquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die was inderdaad in Groningen. Was nog best vermakelijk, maar hoef hem geen tweede keer te zien ofzo..
Ah vandaar dat ik de hint niet kon matchen met de sneak in de Kuip en Muntquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef ThaRon het volgende:
Wij hadden http://www.imdb.com/title/tt0481536/ op schouwburgplein (Rotterdam)
Waarom zijn we niet naar schouwburgplein gegaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef ThaRon het volgende:
Wij hadden http://www.imdb.com/title/tt0481536/ op schouwburgplein (Rotterdam)
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom zijn we niet naar schouwburgplein gegaan![]()
Volgende week dus ook verplicht om naar de Kuip te gaan
dat vind ik zo'm must-see film. geweldig verhaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:06 schreef EHV-Pathe het volgende:
In Eindhoven hadden we The Air That I Breathe
Wij vonden het wel de moeite waard, onderhoudend genoeg.....
gr,
Geen hint voor de kuip natuurlijk.. Misschien wel de sneak van schouwburgpleinquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaDan ben ik benieuwd wat ze daar gaan draaien
Denk het niet, maar je weet het nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen hint voor de kuip natuurlijk.. Misschien wel de sneak van schouwburgplein
Maarja, vraag is nu, waar allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef Sala-adin het volgende:
Dit gaat hem waarschijnlijk worden.
http://pathe.nl/filminfo.asp?film_id=5332
Ik heb gisteren The Air That I Breathe gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
Is er nog iemand naar de sneak geweest gisteren?
in Groningen was Stop-Lossquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
Is er nog iemand naar de sneak geweest gisteren?
Die was ook in de Munt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef Lyssa het volgende:
[..]
in Groningen was Stop-Loss
ik hou niet van oorlogsfilms.. en ook niet van drama films.. dit was beide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draaien
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die was ook in de Munt.
In de munt zal aanstaande dinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draaien
! Da's wel erg vet!! Ik was van plan niet te gaan, maar nu moet ik mogelijk alsnog even kijken offie draait!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die was ook in de Munt.
In de munt zal aanstaande dinsdagDie moet ik zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draaien![]()
![]()
Als die ook in Schouwburgplein draait ben ik gelukkig
Fuck the EBU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |