Boeie, ik heb vanaaf toch niks te doen dus ga hem wel checke.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:52 schreef linebear het volgende:
Nou jullie hoeven morgen niet naar de sneak te gaan.
Net terug van the Mummy. Wat een kut film zeg. Echt waardeloos...
Brendan Frasier is echt een slecht acteur. En niet echt geloofwaardig als vader.
En de film leek op een cloon van Indy....
Yetis die op Mike uit Monsters Inc lijken
Of slapenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
Lekker fout kan ook wel eens vermakelijk zijnEn daarnaast is er altijd de mogelijkheid vroegtijdig de zaal te verlaten als het echt niet om aan te zien is.
Toch geen vervelende avond gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:38 schreef linebear het volgende:
So this is the point where i can say, I told u so !?
Schouwburg was druk ja, met zowel de sneak als TDK om 9 uurquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef Jeeh het volgende:
Ik stond voor de automaat en heb mn vinger toch maar op The Dark Knight laten vallen. Propvolle zaal in Schouwburgplein, reuze gezellig.
Topfilm.
juist die lijkt mij wel leuk, en ga ik dan ook zeker kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
Die Yetis vielen nog eigenlijk wel mee.
Maar het was wel een drama film
Volgende week Get Smart, die sla ik over
absoluut niet, doe dan zaterdag of zondagmiddag ofzo..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef suus21 het volgende:
wat is daaraan? Maandag is dé perfecte avond voor een sneak!
Yepquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef GlazenKaak het volgende:
Is vanavond (A'dam, Munt) Get Smart? Dat zou wel leuk zijn
Welke bios?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Forbidden kingdom. Leuke film, jammer dat ik hem 2 maanden terug al heb gezien, en daarom halverwege ben gepleit
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:54 schreef Sala-adin het volgende:
volgende week dinsdag is het Hellboy
niet ipv Havoc?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:57 schreef mschol het volgende:
Anne hataway eindelijk eens in een iets normalere rol(i.p.v. the princess diary's)
Wach effe, moest die nog in NL uitkomen? Af en toe vergeet ik even dat die releases heel lang duren voordat ze hier uit zijn, zeker als je bepaalde films al een maand of 3 eerder hebt gezien..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:18 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Forbidden kingdom. Leuke film, jammer dat ik hem 2 maanden terug al heb gezien, en daarom halverwege ben gepleit
[edit] Bioscoop in Roermond
ik kende haar alleen van d'r, opzich heel aardige/leuke, optreden in The Princess dairy'squote:
absoluut wel, lekker op die saaie deprimerende maandag naar de sneak..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
absoluut niet, doe dan zaterdag of zondagmiddag ofzo..
Ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:45 schreef Jeeh het volgende:
Was even onduidelijk of ik zou gaan, maar het gaat eindelijk weer eens gebeuren. Sneak is al een poos geleden![]()
Nog meer mensen vanavond naar Schouwburgplein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |