Brian haat Huub te veel om waardering op te kunnen brengen voor het oppakken van de door Brian geworpen handschoen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vreselijk hoe hij alles afkraakt huub dit huub dat , maar Huub doet het wel ff
Dat is het ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen staat op 43 % van de popi zal hij beseffen dat hij het nu wel waar moet maken? Ik denk zelf dat het een zeer stomme zet is sparren met Huub .
Dat doet Brian al bijna 20 maanden ofzo....elke discussie weer opnieuw.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben het helemaal eens met wat akveor al een paar keer heeft gepost: laat Brian en Amanda Huub dan ook eens op zíjn terrein ontmoeten. Huub is geen vechter, Brian geen debater.
Excuse me?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoor al die uitspraken van brajen ........................claire wordt weduwe, kan ze de kist al bestellen? dat zijn nogal uitspraken
Geen zelfreflectie en heeft totaal niet door wat ie over zichzelf afroept.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
zou me kapot schamen om daar nu te zitten als ik die rat was, met n hoop commentaar op iemand die de 1ste les heeft in die hitte en daar dan vrijdag tegen moet vechten maar is een smerige rat die brajen ,die schaamt zich niet
onmogelijk..... een rondemiss moet mooi zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks...
Plots komt er een gedachte bij me op.... Amanda zal toch geen rondemiss zijn toch?
Laat hem zich maar opnaaien, deze mensen zijn er bij tijdens het gevecht begreep ik? Dan grijpen ze heus wel in, dit kan alleen maar nadelig voor Brian uitpakken, wat de uitkomst ook is, of hij gaat uit zijn plaat en veroorzaakt weer een no contest gevecht of hij wint maar kan daarna zijn waffel niet houden en prijst zichzelf de hemel in, hoe dan ook dit is geen eerlijk gevecht dus wat de uitkomst ook is men zal zich herinneren dat Brian zo 'dapper' was Huub uit te dagen maar dat Huub zich niet heeft laten kennen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoor al die uitspraken van brajen ........................claire wordt weduwe, kan ze de kist al bestellen? dat zijn nogal uitspraken
Ach ja, ooit heb ik honkballen daar gebracht (jaja, maffe aktie) en toen zei een bewaker tegen mij: Brian gaat ervoor zorgen dat Huub tussen 6 plankjes de kooi uitgaat!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
En fris ruiken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:33 schreef Desii het volgende:
[..]
onmogelijk..... een rondemiss moet mooi zijn
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat doet Brian al bijna 20 maanden ofzo....elke discussie weer opnieuw.
Dus met die eene keer sparren komt Huub er nog makkelijk vanaf.![]()
Huub heeft altijd een grote bek gehad enm heeft gewoon nog iets in te lossen....![]()
Hoe vaak heeft Huub niet tegen bezoek op lopen scheppen dat hij vaak met Brian gevochten heeft daar.Dan was Huub aan het "vechten" en mocht Brian niks doen. Dus hij zal zeer binnenkort ff leren wat het verschil is tussen duwen&trekken en echt vechten.
![]()
En ja repect dat hij het aan gaat. Maar of het slim is is een 2e, gelukkig beseft hij dat zelf ook wel.
Die paardenrukkende kruizenruiker moet gewoon zijn kutschjmoel houden. Je bent toch eigenlijk ontzettend laf als je überhaupt gaat vechten met Huub en bij voorbaat weet dat hij Huub met een klap kan neermaaien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:30 schreef Gert het volgende:
Brian haat Huub te veel om waardering op te kunnen brengen voor het oppakken van de door Brian geworpen handschoen.
Daarom is het ook een potentieel gevaarlijk gevecht vrijdag.
Brian heeft het toch helemaal niet nodig om hier nog laatdunkend over te doen, met zijn fysieke overmacht. Hij zou plezier kunnen hebben in de pogingen om Huub middels een spoedcursus nog enigszins te prepareren. Maar nee, het moet weer naargeestig. Maar goed, dat hoort ook bij iemand met een nare geest.
Brian duikt meteen die tunnel in, en zal het ook gebruiken als smoes.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Precies en daarom heb ik geen probleem met dit gevecht. Al blijf ik moeite hebben in het vertrouwen in Brian of ie zich kan beheersen.
Lijkt me ook een verstandig advies, anders kan Claire idd een kist bestellen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Smash-it het volgende:
'Niet kwaad worden, maar blijven ademen.'
Ik heb ze nu al duizend keer horen zeggen dat Huub moet blijven ademen. Hij is zich echt aan het inspannen.
Af en toe weet ik niet wat ik lees hier, zelfs de bewaking .........quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ach ja, ooit heb ik honkballen daar gebracht (jaja, maffe aktie) en toen zei een bewaker tegen mij: Brian gaat ervoor zorgen dat Huub tussen 6 plankjes de kooi uitgaat! Ik zie Brian er toe instaat, gelukkig zal er bewaking bij zijn maar vrolijk werd ik er niet van.
als Huub ook maar 1 rake trap of klap weet uit te delen heeft hij feitelijk al gewonnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian duikt meteen die tunnel in, en zal het ook gebruiken als smoes.
En het ergste is nog dat hij zich ook nog een geweldige winnaar zal vinden, terwijl Huub helemaal niet getraint is.
Als vind ik Brian een grote jankerd als het om de fysiek geweld regel gaat....quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die paardenrukkende kruizenruiker moet gewoon zijn kutschjmoel houden. Je bent toch eigenlijk ontzettend laf als je überhaupt gaat vechten met Huub en bij voorbaat weet dat hij Huub met een klap kan neermaaien.
Grote schuldige is natuurlijk de FEBO, die is toch volslagen gek om, wat voor gevecht dan ook, door te laten gaan.
Hij heeft dat snoer niet eens stevig vastquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:39 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit figuur moet vrijdag in staat zijn het verschil tussen spel en realiteit te zien.
Karakter!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef akveor het volgende:
Arme Huubje....alles gegeven... en nu kotsen....
Liever vandaag dan morgen. Wat een cheap ass engbek is het ook.quote:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de Febo Brian deze gelegenheid bied. Als er een gevecht komt zal het iig erg eenzijdig zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Prosac het volgende:
Boeiend dat Huub fysiek geen match is, dat weet hij al sinds dag 1, vandaar die grote bek. Hij gaat zelf akkoord met het sparren, krijgt er vast een leuke FEBO bonus van en gaat ook zonder tanden en met blauwe ogen lachend die ring uit vrijdag. Hij doet het helemaal zelf en het maakt hem echt niet minder man om het niet te doen, maar ja.. Huub is ook een haantje.
Dat Brian hier plezier uit haalt is logisch, die wacht al 1,5 jaar op deze mogelijkheid.
Verder wel grappig dat ze hem even in 2 dagen willen klaarstomen en dat Huub er ook vol voor lijkt te gaan. Het gevecht vrijdag zal weinig voorstellen denk ik.
mee eens ik vind het het teder en lief klinken met respect zelfs.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:32 schreef Dark het volgende:
Vind het wel grappig, dat die Sensai steeds "kleintje" blijft zeggen, klinkt lief!
Dat kan Brian toch helemaal niet? Incasseren? Dat laat zijn ego niet toequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Als vind ik Brian een grote jankerd als het om de fysiek geweld regel gaat....
Het kan ook zijn dat ie gewoon de klapjes van Huub in ontvangst neem en hem uitlacht. Kunnen incasseren is een belangrijk iets in de 'sport'.... er zijn opties genoeg.
Dat kan ook een eventuele winst voor Brian zijn.... als ie Huub maar gewoon een beetje laat meppen.
respect zal er maar 1 krijgen en dat is Huub omdat hij maar ff doet .zoals Huub vaak respect krijgt als hij weer eerlijk is tegen zijn tegenstander en een fout durft toe te geven iets wat ik brajen nog nooit heb zien doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian en Huub lijken veel op elkaar. Beiden hebben enorme hinder van teveel ego. Basic primair gedrag, vechten, zal uitmaken wie respect voor wie moet hebben.
Heb vertrouwen BQ... het zal ongetwijfeld goed komen. Er is toch niemand die werkelijk denkt dat iemand Huub iets aan mag doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen. Wat een cheap ass engbek is het ook.
Arme Huub met zijn te grote smoel.
[ afbeelding ]
Verder helemaal met je eens!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef akveor het volgende:
Figurant op de set... kan iemand dit gebrek aan figuur verwijderen...
Wat een zielig figuur.... zoeken naar kots. Sorry Debiele sukkel hooor...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef Smash-it het volgende:
H: Wat ik er allemaal niet voor over heb om Brian te slaan..
Lieve schatterboutjes, het is Sensei, mkay?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sensai zegt net dat dat juist goed is...dus maak je niet druk.
Sensei, sensai, senseo.. We begrijpen elkander!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef kahaarin het volgende:
Lieve schatterboutjes, het is Sensei, mkay?
Da's Brian hè.... sportief als ie is kweekt ie nog even wat grotere raakvlakken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef Smash-it het volgende:
Zo, Brian heeft nu toch wel echt een dikke hamsterwang!
Dat kun je nu wel zeggen maar Brian zit zich iets teveel te verheugen op vrijdag. Als ik dit filmpje bekijk krijg ik echt de kriebels.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
Heb vertrouwen BQ... het zal ongetwijfeld goed komen. Er is toch niemand die werkelijk denkt dat iemand Huub iets aan mag doen?
Mja nouhou,quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Sensei, sensai, senseo.. We begrijpen elkander!
Heb het zelfs in de OP voor je veranderd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:54 schreef kahaarin het volgende:
Mja nouhou
Dus één high kick en het gevecht is voorbij? Deal.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:51 schreef akveor het volgende:
Da's Brian hè.... sportief als ie is kweekt ie nog even wat grotere raakvlakken...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb het zelfs in de OP voor je veranderd.
quote:De Gouden Kooi bewoners Huub en Claire zijn, in tegenstelling tot wat ShowbiZnewZ.nl en andere media vorige week meldden, helemaal niet voor de wet getrouwd! Het ogenschijnlijke huwelijk tussen de twee blijkt niet wettig te zijn en is slechts een 'ceremonie van verbinding' geweest. Zo melden diverse bronnen aan ShowbiZnewZ.nl.
De belangrijkste vraag bij hun 'huwelijk' is niet gesteld door de buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. 'Neemt u aan tot uw wettelijke echtgenoot...' is niet gevraagd door de ambtenaar en niet beantwoord door Huub en Claire.
Wel heeft de ambtenaar meerdere malen gesproken over een 'ceremonie van verbinding'. De gemeente van Eemnes, waar het Gouden Kooi-paar voor elkaar stond, meldt aan ShowbiZnewZ.nl: "Er is gekozen om een registratie van deze ceremonie op televisie uit te zenden, maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft".
Onderkenning is de eerste stap!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Waarom ben ik zo stom dat ik ga balen als er weer mensen met een donker tintje binnenkomen?
Moet ik dus heel snel mee kappen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Liev!
![]()
Hebben we dit al gezien trouwens?
Huub en Claire en NIET getrouwd
[..]
Waarom schrijven ze dan uberhaupt zo'n stuk....quote:maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft
Geen idee, stemming maken? DGK zal wel een beetje geplugd moeten worden zo vlak voor het einde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:01 schreef akveor het volgende:
Waarom schrijven ze dan uberhaupt zo'n stuk....
ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hou een beetje van Huub
![]()
(het floepte er zomaar uit)
Gaat hem niet worden, ik twijfelde ook maar nadat Bram het op Nowlive heeft bevestigd dat ze wel echt getrouwd zijn geloof ik dat, kan mij moeilijk voorstellen dat een broer hierover liegt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Liev!
![]()
Hebben we dit al gezien trouwens?
Huub en Claire en NIET getrouwd
[..]
Huub en Claire zijn toch de dag na het huwelijk naar het gemeentehuis gegaan om het officieel te maken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:01 schreef akveor het volgende:
Waarom schrijven ze dan uberhaupt zo'n stuk....
Dan hoop ik dat de kindjes ademloos zitten te luisteren en niet door hem heen praten, anders zie ik dat niet goed gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Kaat38 het volgende:
Brian meld nog even dat hij meer zelfbeheersing gekregen heeft door de conflicten met Huub.
Het wordt dus tijd dat hij les gaat geven hierin op bijv. basisscholen
Dan is dit stuk idd stemming maken en is er op het gemeentehuis voor 't echie getrouwd, daarom heb ik het hier neer gezet, ik vroeg het me gewoon af, meer niet. Thnx!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, ik twijfelde ook maar nadat Bram het op Nowlive heeft bevestigd dat ze wel echt getrouwd zijn geloof ik dat, kan mij moeilijk voorstellen dat een broer hierover liegt.
Helemaal gelijk en vooral bewust zijn! Ik vond het een schokkende ervaring dat ik mensen gelijk afkraakte vanwege hun kleur, ik zie wel de logica er overigens in: vaak zijn het vriendjes van Brian die binnen komen en op dat moment wist ik nog niet eens waarvoor ze kwamen en laat staan wie ze zijn.quote:
Haha, wat een kneusje is het tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef Kinga het volgende:
"Kijk dit vindt ie al niet leuk"
Jongen hou je bek, jij trekt 1 fucking opmerking over je taalgebruik al niet...
Inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zeg het eerlijk, toen deze mannen aan kwamen rijden dacht ik: weer antillianen of zo?
Shit, ik ga discrimeren door dit programma en dat slaat totaal nergens op aangezien het mij mijn hele leven geen moer uit heeft gemaakt wat voor kleur je hebt of op welk geslacht je valt, alle mensen zijn bij mij gelijk.
Dit zijn leuke gasten gewoon, sportieve mensen, fatsoen.
Waarom ben ik zo stom dat ik ga balen als er weer mensen met een donker tintje binnenkomen?
Moet ik dus heel snel mee kappen.
Amanda 15%quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
'RECHTBANK ERKEND VOORUITGANG'quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
Alleen jammer dat B weer voorstaat met 43%.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
quote:Er is gekozen om een registratie van deze ceremonie op televisie uit te zenden, maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |