Als vind ik Brian een grote jankerd als het om de fysiek geweld regel gaat....quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die paardenrukkende kruizenruiker moet gewoon zijn kutschjmoel houden. Je bent toch eigenlijk ontzettend laf als je überhaupt gaat vechten met Huub en bij voorbaat weet dat hij Huub met een klap kan neermaaien.
Grote schuldige is natuurlijk de FEBO, die is toch volslagen gek om, wat voor gevecht dan ook, door te laten gaan.
Hij heeft dat snoer niet eens stevig vastquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:39 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit figuur moet vrijdag in staat zijn het verschil tussen spel en realiteit te zien.
Karakter!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef akveor het volgende:
Arme Huubje....alles gegeven... en nu kotsen....
Liever vandaag dan morgen. Wat een cheap ass engbek is het ook.quote:
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de Febo Brian deze gelegenheid bied. Als er een gevecht komt zal het iig erg eenzijdig zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Prosac het volgende:
Boeiend dat Huub fysiek geen match is, dat weet hij al sinds dag 1, vandaar die grote bek. Hij gaat zelf akkoord met het sparren, krijgt er vast een leuke FEBO bonus van en gaat ook zonder tanden en met blauwe ogen lachend die ring uit vrijdag. Hij doet het helemaal zelf en het maakt hem echt niet minder man om het niet te doen, maar ja.. Huub is ook een haantje.
Dat Brian hier plezier uit haalt is logisch, die wacht al 1,5 jaar op deze mogelijkheid.
Verder wel grappig dat ze hem even in 2 dagen willen klaarstomen en dat Huub er ook vol voor lijkt te gaan. Het gevecht vrijdag zal weinig voorstellen denk ik.
mee eens ik vind het het teder en lief klinken met respect zelfs.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:32 schreef Dark het volgende:
Vind het wel grappig, dat die Sensai steeds "kleintje" blijft zeggen, klinkt lief!
Dat kan Brian toch helemaal niet? Incasseren? Dat laat zijn ego niet toequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Als vind ik Brian een grote jankerd als het om de fysiek geweld regel gaat....
Het kan ook zijn dat ie gewoon de klapjes van Huub in ontvangst neem en hem uitlacht. Kunnen incasseren is een belangrijk iets in de 'sport'.... er zijn opties genoeg.
Dat kan ook een eventuele winst voor Brian zijn.... als ie Huub maar gewoon een beetje laat meppen.
respect zal er maar 1 krijgen en dat is Huub omdat hij maar ff doet .zoals Huub vaak respect krijgt als hij weer eerlijk is tegen zijn tegenstander en een fout durft toe te geven iets wat ik brajen nog nooit heb zien doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian en Huub lijken veel op elkaar. Beiden hebben enorme hinder van teveel ego. Basic primair gedrag, vechten, zal uitmaken wie respect voor wie moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |