Heb vertrouwen BQ... het zal ongetwijfeld goed komen. Er is toch niemand die werkelijk denkt dat iemand Huub iets aan mag doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen. Wat een cheap ass engbek is het ook.
Arme Huub met zijn te grote smoel.
[ afbeelding ]
Verder helemaal met je eens!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef akveor het volgende:
Figurant op de set... kan iemand dit gebrek aan figuur verwijderen...
Wat een zielig figuur.... zoeken naar kots. Sorry Debiele sukkel hooor...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef Smash-it het volgende:
H: Wat ik er allemaal niet voor over heb om Brian te slaan..
Lieve schatterboutjes, het is Sensei, mkay?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sensai zegt net dat dat juist goed is...dus maak je niet druk.
Sensei, sensai, senseo.. We begrijpen elkander!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef kahaarin het volgende:
Lieve schatterboutjes, het is Sensei, mkay?
Da's Brian hè.... sportief als ie is kweekt ie nog even wat grotere raakvlakken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef Smash-it het volgende:
Zo, Brian heeft nu toch wel echt een dikke hamsterwang!
Dat kun je nu wel zeggen maar Brian zit zich iets teveel te verheugen op vrijdag. Als ik dit filmpje bekijk krijg ik echt de kriebels.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
Heb vertrouwen BQ... het zal ongetwijfeld goed komen. Er is toch niemand die werkelijk denkt dat iemand Huub iets aan mag doen?
Mja nouhou,quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Sensei, sensai, senseo.. We begrijpen elkander!
Heb het zelfs in de OP voor je veranderd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:54 schreef kahaarin het volgende:
Mja nouhou
Dus één high kick en het gevecht is voorbij? Deal.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:51 schreef akveor het volgende:
Da's Brian hè.... sportief als ie is kweekt ie nog even wat grotere raakvlakken...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb het zelfs in de OP voor je veranderd.
quote:De Gouden Kooi bewoners Huub en Claire zijn, in tegenstelling tot wat ShowbiZnewZ.nl en andere media vorige week meldden, helemaal niet voor de wet getrouwd! Het ogenschijnlijke huwelijk tussen de twee blijkt niet wettig te zijn en is slechts een 'ceremonie van verbinding' geweest. Zo melden diverse bronnen aan ShowbiZnewZ.nl.
De belangrijkste vraag bij hun 'huwelijk' is niet gesteld door de buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. 'Neemt u aan tot uw wettelijke echtgenoot...' is niet gevraagd door de ambtenaar en niet beantwoord door Huub en Claire.
Wel heeft de ambtenaar meerdere malen gesproken over een 'ceremonie van verbinding'. De gemeente van Eemnes, waar het Gouden Kooi-paar voor elkaar stond, meldt aan ShowbiZnewZ.nl: "Er is gekozen om een registratie van deze ceremonie op televisie uit te zenden, maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft".
Onderkenning is de eerste stap!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Waarom ben ik zo stom dat ik ga balen als er weer mensen met een donker tintje binnenkomen?
Moet ik dus heel snel mee kappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |