quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Liev!
![]()
Hebben we dit al gezien trouwens?
Huub en Claire en NIET getrouwd
[..]
Waarom schrijven ze dan uberhaupt zo'n stuk....quote:maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft
Geen idee, stemming maken? DGK zal wel een beetje geplugd moeten worden zo vlak voor het einde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:01 schreef akveor het volgende:
Waarom schrijven ze dan uberhaupt zo'n stuk....
ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hou een beetje van Huub
![]()
(het floepte er zomaar uit)
Gaat hem niet worden, ik twijfelde ook maar nadat Bram het op Nowlive heeft bevestigd dat ze wel echt getrouwd zijn geloof ik dat, kan mij moeilijk voorstellen dat een broer hierover liegt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Liev!
![]()
Hebben we dit al gezien trouwens?
Huub en Claire en NIET getrouwd
[..]
Huub en Claire zijn toch de dag na het huwelijk naar het gemeentehuis gegaan om het officieel te maken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:01 schreef akveor het volgende:
Waarom schrijven ze dan uberhaupt zo'n stuk....
Dan hoop ik dat de kindjes ademloos zitten te luisteren en niet door hem heen praten, anders zie ik dat niet goed gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Kaat38 het volgende:
Brian meld nog even dat hij meer zelfbeheersing gekregen heeft door de conflicten met Huub.
Het wordt dus tijd dat hij les gaat geven hierin op bijv. basisscholen
Dan is dit stuk idd stemming maken en is er op het gemeentehuis voor 't echie getrouwd, daarom heb ik het hier neer gezet, ik vroeg het me gewoon af, meer niet. Thnx!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, ik twijfelde ook maar nadat Bram het op Nowlive heeft bevestigd dat ze wel echt getrouwd zijn geloof ik dat, kan mij moeilijk voorstellen dat een broer hierover liegt.
Helemaal gelijk en vooral bewust zijn! Ik vond het een schokkende ervaring dat ik mensen gelijk afkraakte vanwege hun kleur, ik zie wel de logica er overigens in: vaak zijn het vriendjes van Brian die binnen komen en op dat moment wist ik nog niet eens waarvoor ze kwamen en laat staan wie ze zijn.quote:
Haha, wat een kneusje is het tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef Kinga het volgende:
"Kijk dit vindt ie al niet leuk"
Jongen hou je bek, jij trekt 1 fucking opmerking over je taalgebruik al niet...
Inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zeg het eerlijk, toen deze mannen aan kwamen rijden dacht ik: weer antillianen of zo?
Shit, ik ga discrimeren door dit programma en dat slaat totaal nergens op aangezien het mij mijn hele leven geen moer uit heeft gemaakt wat voor kleur je hebt of op welk geslacht je valt, alle mensen zijn bij mij gelijk.
Dit zijn leuke gasten gewoon, sportieve mensen, fatsoen.
Waarom ben ik zo stom dat ik ga balen als er weer mensen met een donker tintje binnenkomen?
Moet ik dus heel snel mee kappen.
Amanda 15%quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
'RECHTBANK ERKEND VOORUITGANG'quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
Alleen jammer dat B weer voorstaat met 43%.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
quote:Er is gekozen om een registratie van deze ceremonie op televisie uit te zenden, maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |