Hoop dat de chat ongelooflijk gaat tegenvallen en dat Bart langskomt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Ach vanavond is het weer feest voor dellie
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef Smash-it het volgende:
OP is af
Nee, en je realiseert je weer even hoe lang je al gewoon leuke beelden moet missen. Niet alles hoeft interessant of leuk te zijn, maar sinds RTL het overnam, is het zoveel platter en leger geworden. Dit was gewoon een leuke les zoals we vroeger ook veel zagen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs na anderhalf jaar... het went nooit hè?
Hebben ze dat nou nog niet gezien dan....quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:12 schreef Disana het volgende:
Ah, deze mensen zullen bij het gevecht zijn om Huub te beschermen. 'Zodra wij zien dat het fout gaat...'
Ik denk dat Huub vanavond de vloer moet schuren... en het hek moet schilderen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:14 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind de oude sensai meneer wel lief. Hij gaat goed voor Huub zorgen, denk ik. Claire loopt er om heen te springen en zegt dat ze trots is op Huub.
Huub is kapot, haha.
Auto in de was zetten, wax on/wax off.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub vanavond de vloer moet schuren... en het hek moet schilderen...
Mooie OP.quote:
Zegt toch meer over Brian dan over Huub, chill, het is te warm om je zo op te winden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:17 schreef Kinga het volgende:
"Kijk dit vindt ie al niet leuk"
Jongen hou je bek, jij trekt 1 fucking opmerking over je taalgebruik al niet...
rijlesquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef akveor het volgende:
Ik snap Huub ook niet... waarom stuurt die B en J niet gewoon weg....
BTW waar is Amanda?
Ik blijf bij dezequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef Desii het volgende:
het heeft hier echt wel wat van weg
[ afbeelding ]
Mannie is lessen toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef akveor het volgende:
BTW waar is Amanda?
Autorijden, vertrokken om 14.40 uur.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef akveor het volgende:
BTW waar is Amanda?
En dat is een goeie prestatie voor wie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef Kaat38 het volgende:
Oké, je kan zeggen wat je wilt maar Huub heeft nu al langer gevochten dan die Brian met die gast die hij knockout trapte
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef Kaat38 het volgende:
Oké, je kan zeggen wat je wilt maar Huub heeft nu al langer gevochten dan die Brian met die gast die hij knockout trapte
vreselijk hoe hij alles afkraakt huub dit huub dat , maar Huub doet het wel ffquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:15 schreef mootie het volgende:
Brian staat weer heerlijk voor lul met zn euforische geblaat.
Wat denk je, ik heb best respect voor Huub alhoewel ik overtuigd ben dat hij niet gaat winnen van Brian hij is geen watje.quote:
Ah thanks...quote:
De Febo weet donders goed hoe er gemiddeld over Brian gedacht wordt en hoe het zit met z'n humor. Ze laten het echt niet fout aflopen door een foute klap. Brian wordt wel goed geïnstrueerd en weet dat hij z'n eventueel miljoen kan vergeten als hij doorslaat. Hooguit wordt het duwen en trekken, een bloedneus, streamlockje en klaar is kees.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op nou, je weet toch dat Brian absoluut geen gevoel voor humor heeft en bij het minste of geringste wat Huub zegt geprikkeld wordt, door het lint gaat en hem dan een verschrikkelijke hijs gaat geven? Dat is een kwestie van een seconde en dus te laat om in te grijpen, al zet je er 10 man bewaking bij. Levensgevaarlijk en walgelijk vind ik dit hele gebeuren
Precies... het irriteert hem dat Huub het niet opgeeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vreselijk hoe hij alles afkraakt huub dit huub dat , maar Huub doet het wel ff
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks...
Plots komt er een gedachte bij me op.... Amanda zal toch geen rondemiss zijn toch?
ricardo is een mietje en dat hij er nog is daar gaat hem geen windeieren leggen .quote:
Mevrouw Stemband?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks...
Plots komt er een gedachte bij me op.... Amanda zal toch geen rondemiss zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |