Ik walg hiervan, er is hem zeer duidelijk gezegd dat hij niet mocht kijken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon vreemd.... waarom zou je tegenstander bij een training mogen zijn....
Volgens mij is ie bang dat ze hem een truckje leren of zo.
Thanx, wat een engbek is het ook. Disana merkt dus ook direct een verandering van sfeer nu Brian op de streams te zien en horen is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef mootie het volgende:
Iets van: Hehehe nou weet je wat het is, altijd met je grote smoel...
Dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon vreemd.... waarom zou je tegenstander bij een training mogen zijn....
Volgens mij is ie bang dat ze hem een truckje leren of zo.
Ik vind het vreemd allemaal... zou best kunnen dat Brian het zelf afblaast en dat Huub dan zijn respect moet betuigen ofzo... een andere winst zie ik gewoon niet voor Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets van: Hehehe nou weet je wat het is, altijd met je grote smoel...
we weten dat Huub dit gevecht gaat verliezen, maar ook Brian is de verliezer door hem uit te dagen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:05 schreef Disana het volgende:
Het is echt meteen niet leuk meer.
Kom op nou, je weet toch dat Brian absoluut geen gevoel voor humor heeft en bij het minste of geringste wat Huub zegt geprikkeld wordt, door het lint gaat en hem dan een verschrikkelijke hijs gaat geven? Dat is een kwestie van een seconde en dus te laat om in te grijpen, al zet je er 10 man bewaking bij. Levensgevaarlijk en walgelijk vind ik dit hele gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is zo ongeveer dezelfde dapperheid die Brian had. Alleen was Brian veel en veel beter geprepareerd. Als Huub zijnde, kun je net zo goed een trein gaan koppen. Daarom denk ik dat het gevecht wel los zal lopen en het een soort van schijngevecht gaat worden. Hooguit wat blauwe plekken.
Ja, maar ik bedoel de sfeer nu. Het was leuk om naar te kijken en te luisteren, maar dat was acuut afgelopen toen Brian met zijn gevolg erbij kwam.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef blomst het volgende:
[..]
we weten dat Huub dit gevecht gaat verliezen, maar ook Brian is de verliezer door hem uit te dagen.
Zelfs na anderhalf jaar... het went nooit hè?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de sfeer nu. Het was leuk om naar te kijken en te luisteren, maar dat was acuut afgelopen toen Brian met zijn gevolg erbij kwam.
Dat kun je vergeten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:11 schreef Kinga het volgende:
Het enige wat ik hoop is dat Brian in de tv uitzendingen onsympathiek over komt door dat stomme gelul....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |