Autorijden, vertrokken om 14.40 uur.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef akveor het volgende:
Ik snap Huub ook niet... waarom stuurt die B en J niet gewoon weg....
BTW waar is Amanda?
En dat is een goeie prestatie voor wie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef Kaat38 het volgende:
Oké, je kan zeggen wat je wilt maar Huub heeft nu al langer gevochten dan die Brian met die gast die hij knockout trapte
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef Kaat38 het volgende:
Oké, je kan zeggen wat je wilt maar Huub heeft nu al langer gevochten dan die Brian met die gast die hij knockout trapte
vreselijk hoe hij alles afkraakt huub dit huub dat , maar Huub doet het wel ffquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:15 schreef mootie het volgende:
Brian staat weer heerlijk voor lul met zn euforische geblaat.
Wat denk je, ik heb best respect voor Huub alhoewel ik overtuigd ben dat hij niet gaat winnen van Brian hij is geen watje.quote:
Ah thanks...quote:
De Febo weet donders goed hoe er gemiddeld over Brian gedacht wordt en hoe het zit met z'n humor. Ze laten het echt niet fout aflopen door een foute klap. Brian wordt wel goed geïnstrueerd en weet dat hij z'n eventueel miljoen kan vergeten als hij doorslaat. Hooguit wordt het duwen en trekken, een bloedneus, streamlockje en klaar is kees.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op nou, je weet toch dat Brian absoluut geen gevoel voor humor heeft en bij het minste of geringste wat Huub zegt geprikkeld wordt, door het lint gaat en hem dan een verschrikkelijke hijs gaat geven? Dat is een kwestie van een seconde en dus te laat om in te grijpen, al zet je er 10 man bewaking bij. Levensgevaarlijk en walgelijk vind ik dit hele gebeuren
Precies... het irriteert hem dat Huub het niet opgeeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vreselijk hoe hij alles afkraakt huub dit huub dat , maar Huub doet het wel ff
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks...
Plots komt er een gedachte bij me op.... Amanda zal toch geen rondemiss zijn toch?
ricardo is een mietje en dat hij er nog is daar gaat hem geen windeieren leggen .quote:
Mevrouw Stemband?quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah thanks...
Plots komt er een gedachte bij me op.... Amanda zal toch geen rondemiss zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |