Waar blijft het filmpje dan?quote:
Hij zit in Jakarta en heeft niet constant internet tot zijn beschikking...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:57 schreef JortK het volgende:
Waar is indah trouwens, die heb ik al een aantal dagen niet gezien?
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zaterdag 24 mei staat een koffie meet in Utrecht in mijn agenda. . Weet iemand daar iets van?
Op welke datum is die erin gezet? 01-04?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zaterdag 24 mei staat een koffie meet in Utrecht in mijn agenda. . Weet iemand daar iets van?
Met haar Tarzan?quote:
Sowieso, kerels met witte sokkenquote:
kankerkachel maak eens fatsoenlijke postsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef MPG het volgende:
TVP
ik probeer al vanaf half elf de garage aan de lijn te krijgen om te horen hoe of wat met mijn auto, maar ze nemen maar niet op. En ik heb vandaag geen gelegenheid om er langs te gaan.quote:
Prutsersquote:
quote:
Das best goed te doen, maar ik ga nu voor de venkelthee.quote:
Die heb ik nog nooit op, straks maar eens proberenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das best goed te doen, maar ik ga nu voor de venkelthee.
Ik weet het niet meerquote:
Nou wow. Jammer dat 't zo'n bureaucratische organisatie is, waar ook niet elke wisseling van manager/service manager gemeldt wordt aan de klant. Kortom, ik heb mijn gezelligheid met KPN weer gehadquote:
quote:
ik vond ;m anders heel erg voorspelbaar....quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:55 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7510/1/-kassameisje:-Een-lekkere-lange-(2).html
Schitterende column weer!
Hallo! Hoe is het?quote:
Mja, ik vond vooral de zogenaamde gesprekjes met die bejaarden wel grappig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vond ;m anders heel erg voorspelbaar....
Prima Kuukje!quote:
In Breda is het zonnig. En warm. En goed verder.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef OA het volgende:
Prima Kuukje!![]()
En hoe is het daar in Breda? Warm op kantoor en tot 9 uur vanavond?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Breda is het zonnig. En warm. En goed verder.
Minder.quote:En eh, ja. Inderdaad.
Flitsertquote:
quote:
Ik ben niet in Utrecht vanavond, morgen maar eventjesquote:
Dat kan zekerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben niet in Utrecht vanavond, morgen maar eventjes
Misschien dat we 's ochtends ergens bakkie kunnen doen?
Terug na ban bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:36 schreef ScarFace- het volgende:
Thuis na een lange dag.
Hallo eerik je was er al even ikweet
Ik heb college van 13.15 tot 15.00 uur, daarna naar de film. Dus als we ergens rond de klok van 11.00 uur ofzo afspreken, hebben we mooi tijd voor een knap bakkiequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan zeker
Ik ben morgen sowieso veel in de stad, ik moet een iPod kopen, naar de kapper, kleren kopen en heel hard chillen. Hoelaat ben je in de stad?
Oooooh, ok, goeie tijd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb college van 13.15 tot 15.00 uur, daarna naar de film. Dus als we ergens rond de klok van 11.00 uur ofzo afspreken, hebben we mooi tijd voor een knap bakkie
www.good-tutorials.comquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en dirk, waar kan ik een beetje degelijke tutorials voor PS vinden? Het liefste in het Nederlands natuurlijk![]()
Hehe, vorige keer was erg vroeg ja. Dit zijn betere tijden. Ik denk dat die terrasjes pas later open gaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oooooh, ok, goeie tijd.
Ik hoopte al dat je, niet als de vorige keer, om 07:30 ofzo in utrecht was
Was best vroeg vorige keer.
Maar dit is prima.
Zijn de terrasjes op de neude al open rond die tijd?
[..]
www.good-tutorials.com
Denk dat ze rond 12:00 open gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, vorige keer was erg vroeg ja. Dit zijn betere tijden. Ik denk dat die terrasjes pas later open gaanMaar we kunnen natuurlijk altijd ff kijken. Anders gewoon ergens bakkie halen en in de zon gaan zitten lmfd
Ik moet ook geen bier dan, ik heb daarna nog collegequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ze rond 12:00 open gaan.
Annies verjaardag is wel altijd om 10:00 al open, maar schenken pas om 12:00 bier
Maar goed, ik hoef ook nog geen bier om 11:00
Dan komt dat goed uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet ook geen bier dan, ik heb daarna nog college![]()
Heb er wel zin inquote:
Ik heb er ook wel ff in in jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb er wel zin in
Ook effe fijn weer nieuwe kleding kopen, bijna alles is kapot wat ik nu heb
Sowieso effe zomers broekie halen (linnen denk ik weer, konings is dat) en een korte broek.
nee?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Mojito is voor vrouwen eer.
Ja?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:
nee?
Welles.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
nee!
Damn, waarom krijg ik het heel druk morgen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb college van 13.15 tot 15.00 uur, daarna naar de film. Dus als we ergens rond de klok van 11.00 uur ofzo afspreken, hebben we mooi tijd voor een knap bakkie
Meld je ziek danquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:10 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, waarom krijg ik het heel druk morgen?![]()
Ik zou best een bakkie mee willen doen!
Oh, was je weg dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
'EER!!!!! WAT LEUK DAT JE TERUG BENT!!!11!1!'
Ja, vind ik nou ook
Fak, dat kan écht niet, met 5 afwezigen...quote:
Mja..., nee.quote:
Oóh. Oké.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef eer-ik het volgende:
Zeg tegen je baas: Sorry, een maat van me in Utrecht heeft een enorm probleem, en ik móet hem daarbij helpen... Het kán gewoon niet anders....
Van je stem, van je mondquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele nacht ligge drome!
♪♫♫♪♪♪♫quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele nacht ligge drome!
wat is het toch een vreselijk lied, en hij zit in mn hoofdquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Van je stem, van je mond
Van je lijf, van je kont...
Ja, echt zoeen tentfeestnummerquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat is het toch een vreselijk lied, en hij zit in mn hoofd![]()
geen flauw idee, wie weet omdat ik de heeeeeeeeeeeele nacht heb liggen dromenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, echt zoeen tentfeestnummer
Hoe komt ie in je hoofd?
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
geen flauw idee, wie weet omdat ik de heeeeeeeeeeeele nacht heb liggen dromen
over dinges, die veeeeeeeeeels te leuk wordtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen
over wie heb jij stiekem liggen dromen deze hele nacht?
Ken ik 'm?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
over dinges, die veeeeeeeeeels te leuk wordt
Ik ben geboren alphenaar, getogen ter aarder en woon nu in utrecht.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Aarti het volgende:
Nee, geboren en getogen amsterdammer!
jij dan?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben geboren alphenaar, getogen ter aarder en woon nu in utrecht.
Het scheelde trouwens niet veel of ik kwam ook uit amsterdam
1 week voor ik kwam zijn m'n ouders verhuisd naar Ter Aar...
Ik totaal niet, maar ik vind Amsterdam welquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben geboren alphenaar, getogen ter aarder en woon nu in utrecht.
Het scheelde trouwens niet veel of ik kwam ook uit amsterdam
1 week voor ik kwam zijn m'n ouders verhuisd naar Ter Aar...
Ja, idd, in plaats daarvan ben ik in zo'n klein dorpje opgegroeidquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ahh wat zielig voor je, is het amsterdammerschap en de eer die erbij hoort toch maar mooi aan je neus voorbij gegaan
Dat dus. Het is niet mogelijk dat iemand zó dom is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef Aarti het volgende:
zo dom, dat het nauwelijks waar kan zijn.
sowieso, op andere plekken dan het toilet schijten:quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef JortK het volgende:
Zo dom, je zou er nog niet eens tegenaan schijten
Ja joh, niets wat je op tv ziet is echtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet mogelijk dat iemand zó dom is.
Op andere toiletten schijten daarentegenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso, op andere plekken dan het toilet schijten:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh, niet alles wat je op tv ziet is echt
Oh, en Jensen![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk toiletten te 'testen' altijd, gevolgd door een korte recensie voor een maat van me
Mensen ook die kwaad worden als je op werk schijtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op andere toiletten schijten daarentegen
Ik probeer zoveel mogelijk toiletten te 'testen' altijd, gevolgd door een korte recensie voor een maat van me
Kan je beter fappen onder de baas zn tijd of gepijpt wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mensen ook die kwaad worden als je op werk schijt
Schijten op kosten van de baas
Ik doe het altijd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooiste wat er is manquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deed ik wel eens toen ik pakketten bezorgde
and the chicks for freequote:Op woensdag 7 mei 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
Get your money for nothing
was soms ook wel mooi werk hoor...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat schijten dan hè, pakketten bezorgen
Dat dan weer welquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was soms ook wel mooi werk hoor...
Zeker in Lisse, daar lopen echt veel chicks in de zomer
Tussen de bloemen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was soms ook wel mooi werk hoor...
Zeker in Lisse, daar lopen echt veel chicks in de zomer
Was het maar zo´n feest...quote:
FTWquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Even een gouden flauwe: terugsteken!
Je bent geen mod meer!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
regelen dan /mad
Nee.quote:
Ik moet er effe mee uitkijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef OA het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk geen tijd voor, maar ik vriend Miljonair móét morgen gewoon weer eens een slechts KLB-tpoic maken!
Whehe, snap ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er effe mee uitkijken.
heb niet echt credits atm
Is Lenny niet meer geband?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, snap ik.![]()
Lenny is trouwens wel gewoon bezig....
Ja, maar die heeft ook officieel unban geloof ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, snap ik.![]()
Maak er een topic overquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik heb wel iets te klagen. Er staat hier al 5 weken een gejatte wagen op de parkeerplaats. Net stonden ineens alle deuren open en staat ie tegen een boom aan !
Knekker leeft iig nog....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ook officieel unban geloof ik
Jahaaaa, morgen dus!quote:
Hehequote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er effe mee uitkijken.
heb niet echt credits atm
Hij mocht weer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, snap ik.![]()
Hebben wij ook hier gehad, die wagen heeft er een jaar gestaan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik heb wel iets te klagen. Er staat hier al 5 weken een gejatte wagen op de parkeerplaats. Net stonden ineens alle deuren open en staat ie tegen een boom aan !
ga eens naar buiten dan manquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan groet vanuit een 27.5 graden warme kamer.
gátverdammequote:
koop een horquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier in mijn kamer is het ook veel te warm. Ramen open = muggen binnen dus staan ze op een kiertje
Lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb vanavond al buiten gezeten bij mijn ouders
whehe.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrijdag morgen lekker de hele dag vrij
Ik heb de grote ramen maar even dicht gezet. Ik haat muggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier in mijn kamer is het ook veel te warm. Ramen open = muggen binnen dus staan ze op een kiertje
Muggen zijn zwaar ftlquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb de grote ramen maar even dicht gezet. Ik haat muggen
je ouders een hor kopen!quote:
Zaterdag en zondag vrij, 2 dagen dus!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrijdag lekker de hele dag vrij
M & M?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond, ook namens onderstaand koffieduo.
[ afbeelding ]
En wie bennen dat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Dag koffiemonstersquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, alsof ik die foto's van hen kenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Namens MPG en Muck:
voor het niet herkennen.
Deze foto kennen ze zelf nog niet eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, alsof ik die foto's van hen ken
MPG herken je toch wel?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, alsof ik die foto's van hen ken
De laatste twee woorden zijn correct, nu het eerste nogquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:47 schreef OA het volgende:
Didam aan Zee?![]()
Venlo aan Zee![]()
Wijk bij Duurstede aan Zee![]()
Noordwijk, Katwijk, Zandvoort???quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste twee woorden zijn correct, nu het eerste nog.
Ballack foto?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
MPG herken je toch wel?![]()
Check z'n fobo...
Ik probeer trouwens een onderschrift te verzinnen voor die Ballack-foto...
Nee, wij zaten ook niet zo ver bj Bloemendaal vandaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik zat er niet eens bar ver vandaan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:47 schreef OA het volgende:
Didam aan Zee?![]()
Venlo aan Zee![]()
Wijk bij Duurstede aan Zee![]()
Blijf je meedoen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
MPG herken je toch wel?![]()
Check z'n fobo...
Ik probeer trouwens een onderschrift te verzinnen voor die Ballack-foto...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ballack foto?
Wat is ballack, uberhaupt?
Een Ballack:quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ballack foto?
Wat is ballack, uberhaupt?
Hoezo "blijf"?quote:
Ja, zég dat dan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Had vorige keer meegedaan, ik jureerde
Ik bedoel dat je vanaf nu blijft meedoen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo "blijf"?![]()
Ik heb nog nooit meegedaan...![]()
Maar ik zal zo iets verzinnen.Ik hou wel van zulke spelletjes!
quote:
Veel plezier samen beiden!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, wij zaten ook niet zo ver bj Bloemendaal vandaan.
Wat nou 'quote:
Daar zeg je wat!quote:
Sommige mensen vinden het abnormaal als je niets van voetbal weet.quote:
'Da's toch nie normaal! Da's abnormaal!'quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het abnormaal als je niets van voetbal weet.![]()
Frits is blijkbaar een voetbalkenner in hart en nieren!
Eensch!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
'Da's toch nie normaal! Da's abnormaal!'
Nee hoor zo zit het niet. Maar ik weet van erik dat 'ie niet zo heel veel van voetbal afweet. Dus bij de vraag:' wat is een ballack?' moest ik even lachen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het abnormaal als je niets van voetbal weet.![]()
Frits is blijkbaar een voetbalkenner in hart en nieren!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Don't be a little bitch about it!
Hoe weet jij dat ik erik heet!!!!111!!1!``oneonequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor zo zit het niet. Maar ik weet van erik dat 'ie niet zo heel veel van voetbal afweet. Dus bij de vraag:' wat is een ballack?' moest ik even lachen!
Idd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen!![]()
We zien je morgen wel op het terras!![]()
Nee mevrouw!quote:
Whehe, dacht ik al..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor zo zit het niet. Maar ik weet van erik dat 'ie niet zo heel veel van voetbal afweet. Dus bij de vraag:' wat is een ballack?' moest ik even lachen!
quote:
Onbedoeld weer eens boven de 100quote:06. 131 Pheno
10. 109 JortK
11. 106 eer-ik
13. 101 OA
16. 092 Kuukske
23. 078 vrolijke-frits
36. 058 Sjowhan
49. 051 marcb1974
55. 049 Papierversnipperaar
86. 040 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Wat doe jij op kantoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:06 schreef OA het volgende:
Godver, ik ben nog niet binnen en meteen begint het gezeik...
Volgens mij is het hier op kantoor al warmer dan 25 graden, heb maar weer 2 ventilatoren aan staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 06:57 schreef Sjowhan het volgende:
Het was hier afgekoeld tot 25 graden.
Wordt nog leuk vanmiddag als ik thuis kom
quote:Op donderdag 8 mei 200808:06 schreef OA het volgende:
Godver, ik ben nog niet binnen en meteen begint het gezeik... [afbeelding]
Je hebt een leven?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:50 schreef BrandX het volgende:
[..]ik sta er weer niet in... hoe zou dat nou toch komen
Ja, ik zou als ik jou was maar zorgen dat je op tijd komt straks!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij op kantoor
Je moet over 2.5 uur in utrecht zijn.
quote:
pwnquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier op kantoor al warmer dan 25 graden, heb maar weer 2 ventilatoren aan staan.
gosta love itquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij op kantoor
Je moet over 2.5 uur in utrecht zijn.
Maar het gaat echt niet lukken...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik jou was maar zorgen dat je op tijd komt straks!
Hmm, waar ken ik dat van...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:00 schreef BrandX het volgende:
mmm vanmiddag lekker met een vriendin lunchen op een terrasje![]()
![]()
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.quote:
Grazie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.
Wel miltvuur die dan 5 minuten werkzaam is.
precies genoeg om de biezen te pakken en dan hierheen te komen, kom je weer fit aan
Ik ben iets later dan 11 uur op de Neude. Ik kom om ongeveer 11.00 uur op centraal. Dus dan ff lopen en dan ben ik erquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:01 schreef eer-ik het volgende:
Tim, ik moet om kwart over 10 bij de kapper zijn.
Dan duurt het ongeveer een half uurtje zei ze, dus 11:00 zal ik wel redden, anders ben ik íets later...
Lijkt me een mooi plan inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*stuurt per koerier wat miltvuur naar OA.
Wel miltvuur die dan 5 minuten werkzaam is.
precies genoeg om de biezen te pakken en dan hierheen te komen, kom je weer fit aan
quote:
Ok, dat moet lukken danquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben iets later dan 11 uur op de Neude. Ik kom om ongeveer 11.00 uur op centraal. Dus dan ff lopen en dan ben ik er
Idd, er zou een straf op moeten staan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja het zou verboden moeten worden natuulijk, ongehoord dat soort gedrag
Mooiquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:05 schreef eer-ik het volgende:
:
[..]
[..]
Ok, dat moet lukken dan
Ik fiets effe via huis om een nieuw shirt aan te trekken dalijk, anders weer al die haren in de nek
En dan kom ik straight naar de Neude
wakarimasen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |