Waar blijft het filmpje dan?quote:
Hij zit in Jakarta en heeft niet constant internet tot zijn beschikking...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:57 schreef JortK het volgende:
Waar is indah trouwens, die heb ik al een aantal dagen niet gezien?
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zaterdag 24 mei staat een koffie meet in Utrecht in mijn agenda. . Weet iemand daar iets van?
Op welke datum is die erin gezet? 01-04?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zaterdag 24 mei staat een koffie meet in Utrecht in mijn agenda. . Weet iemand daar iets van?
Met haar Tarzan?quote:
Sowieso, kerels met witte sokkenquote:
kankerkachel maak eens fatsoenlijke postsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef MPG het volgende:
TVP
ik probeer al vanaf half elf de garage aan de lijn te krijgen om te horen hoe of wat met mijn auto, maar ze nemen maar niet op. En ik heb vandaag geen gelegenheid om er langs te gaan.quote:
Prutsersquote:
quote:
Das best goed te doen, maar ik ga nu voor de venkelthee.quote:
Die heb ik nog nooit op, straks maar eens proberenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das best goed te doen, maar ik ga nu voor de venkelthee.
Ik weet het niet meerquote:
Nou wow. Jammer dat 't zo'n bureaucratische organisatie is, waar ook niet elke wisseling van manager/service manager gemeldt wordt aan de klant. Kortom, ik heb mijn gezelligheid met KPN weer gehadquote:
quote:
ik vond ;m anders heel erg voorspelbaar....quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:55 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7510/1/-kassameisje:-Een-lekkere-lange-(2).html
Schitterende column weer!
Hallo! Hoe is het?quote:
Mja, ik vond vooral de zogenaamde gesprekjes met die bejaarden wel grappig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vond ;m anders heel erg voorspelbaar....
Prima Kuukje!quote:
In Breda is het zonnig. En warm. En goed verder.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef OA het volgende:
Prima Kuukje!![]()
En hoe is het daar in Breda? Warm op kantoor en tot 9 uur vanavond?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Breda is het zonnig. En warm. En goed verder.
Minder.quote:En eh, ja. Inderdaad.
Flitsertquote:
quote:
Ik ben niet in Utrecht vanavond, morgen maar eventjesquote:
Dat kan zekerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben niet in Utrecht vanavond, morgen maar eventjes
Misschien dat we 's ochtends ergens bakkie kunnen doen?
Terug na ban bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:36 schreef ScarFace- het volgende:
Thuis na een lange dag.
Hallo eerik je was er al even ikweet
Ik heb college van 13.15 tot 15.00 uur, daarna naar de film. Dus als we ergens rond de klok van 11.00 uur ofzo afspreken, hebben we mooi tijd voor een knap bakkiequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan zeker
Ik ben morgen sowieso veel in de stad, ik moet een iPod kopen, naar de kapper, kleren kopen en heel hard chillen. Hoelaat ben je in de stad?
Oooooh, ok, goeie tijd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb college van 13.15 tot 15.00 uur, daarna naar de film. Dus als we ergens rond de klok van 11.00 uur ofzo afspreken, hebben we mooi tijd voor een knap bakkie
www.good-tutorials.comquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh en dirk, waar kan ik een beetje degelijke tutorials voor PS vinden? Het liefste in het Nederlands natuurlijk![]()
Hehe, vorige keer was erg vroeg ja. Dit zijn betere tijden. Ik denk dat die terrasjes pas later open gaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oooooh, ok, goeie tijd.
Ik hoopte al dat je, niet als de vorige keer, om 07:30 ofzo in utrecht was
Was best vroeg vorige keer.
Maar dit is prima.
Zijn de terrasjes op de neude al open rond die tijd?
[..]
www.good-tutorials.com
Denk dat ze rond 12:00 open gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, vorige keer was erg vroeg ja. Dit zijn betere tijden. Ik denk dat die terrasjes pas later open gaanMaar we kunnen natuurlijk altijd ff kijken. Anders gewoon ergens bakkie halen en in de zon gaan zitten lmfd
Ik moet ook geen bier dan, ik heb daarna nog collegequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ze rond 12:00 open gaan.
Annies verjaardag is wel altijd om 10:00 al open, maar schenken pas om 12:00 bier
Maar goed, ik hoef ook nog geen bier om 11:00
Dan komt dat goed uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet ook geen bier dan, ik heb daarna nog college![]()
Heb er wel zin inquote:
Ik heb er ook wel ff in in jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb er wel zin in
Ook effe fijn weer nieuwe kleding kopen, bijna alles is kapot wat ik nu heb
Sowieso effe zomers broekie halen (linnen denk ik weer, konings is dat) en een korte broek.
nee?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Mojito is voor vrouwen eer.
Ja?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:
nee?
Welles.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
nee!
Damn, waarom krijg ik het heel druk morgen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb college van 13.15 tot 15.00 uur, daarna naar de film. Dus als we ergens rond de klok van 11.00 uur ofzo afspreken, hebben we mooi tijd voor een knap bakkie
Meld je ziek danquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:10 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, waarom krijg ik het heel druk morgen?![]()
Ik zou best een bakkie mee willen doen!
Oh, was je weg dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
'EER!!!!! WAT LEUK DAT JE TERUG BENT!!!11!1!'
Ja, vind ik nou ook
Fak, dat kan écht niet, met 5 afwezigen...quote:
Mja..., nee.quote:
Oóh. Oké.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef eer-ik het volgende:
Zeg tegen je baas: Sorry, een maat van me in Utrecht heeft een enorm probleem, en ik móet hem daarbij helpen... Het kán gewoon niet anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |