Dan begeleid ie ze vriendelijk uit de auto.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat alleen als je een gun in je hand hebt, heb iig nog nooit gezien dat hij met zijn gun in z'n hand iemand uit de auto sleept.
Wel erg tof gedaan though! Ga het vanavond eens proberen met een shotgun
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel net zo'n mannetje weten te vindenquote:
Dat heb ik dus veel te vaak met auto's, vooral op hoge snelheid als ik denk dat ik die ene paal wel doormidden kan rijden, of het bushokje, of iets anders wat dus niet doorheen-rijdbaar isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Moet je wel net zo'n mannetje weten te vindenDaarbij komt dat ik vaak de motor prefereer, en dus nooit helemaal heelhuids op de gewenste lokatie aankom. Meestal vlieg ik hele stukken, gelanceerd door een crash.
Dat over europaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef Paxlie het volgende:
die american travel guide op internet is ook lachen
Jacob vroeg mij, dan ga ik wel. ik ben zn star, seen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
1. Je ging naar de strip club
2. Niet boeiende bug.
Jabob belt mij nooit om I & I naar de stripclub te gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
[..]
Jacob vroeg mij, dan ga ik wel. ik ben zn star, seen?
Stripclub, lapdance, warm coffequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
1. Je ging naar de strip club
2. Niet boeiende bug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Naar een garage midden op Bohan brengen, staat op je kaart als 'Garage' als het goed is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef Mobster273 het volgende:
Wat moet je ook al weer doen met die auto's voor Stevie? Heb er niks mee gedaan toen het kwam in het spel, maar nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en wil ik die dingen nog ff afronden, maar ik kan nergens meer vinden waar je die dingen moet laten.
Hij geeft ook geen hints meer, zegt alleen dat je de auto hebt gevonden waar Stevie naar op zoek is, maar verder niks...
Dikke pickup trucks, bijvoorbeeld de Bobcat, heerlijk! Zo gewoon in de VS, en hier helaas zo zeldzaam.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat ik wel echt tof vind aan GTA is dat er nu zo veel vette wagens in zittenBij die andere delen had ik altijd maar 4 of 5 wagens die ik echt mooi vond en nu zeker 15
frs bij Rotterdam centraalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:46 schreef Fipotje het volgende:
is die al weer in de winkels weet iemand dat (omg. rotterdam)
thnx!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Naar een garage midden op Bohan brengen, staat op je kaart als 'Garage' als het goed is.
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:35 schreef Bananenman het volgende:
Je ouders slapen zeker al jorien, dat je stiekem een biertje uit de koelkast gapt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |