SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:19 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje over de missie Holland Nights:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
WHHHHAAAAAAATHHHHTHEEEEEFFFFUUUUUCCCKKK???????????!!!!!!!!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:42 schreef Discovered het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPEL UITGESPEELD EN NU EEN RING OF DEATH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:42 schreef Discovered het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPEL UITGESPEELD EN NU EEN RING OF DEATH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
had ik de eerste keer ookquote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Mirel het volgende:
Wat is het eigenlijk toch ook een irritant kutspel. Ben bij die missie dat je Roman moet redden nadat Mallorie een paar keer belt. Heb ik hem gered en wil ik wegrijden, rij ik ineens over een glasfles ofzo.
En toen was je band lek?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Mirel het volgende:
Wat is het eigenlijk toch ook een irritant kutspel. Ben bij die missie dat je Roman moet redden nadat Mallorie een paar keer belt. Heb ik hem gered en wil ik wegrijden, rij ik ineens over een glasfles ofzo.
Vraag me af hoe ze dat doen met dat op de zijkant draaien, die heli die in de lucht hangt is heel simpel om zelf te doen, gewoon een heli spawnen dmv cheat terwijl je zelf in de lucht ben.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
Nog ff over die glitches, in dit filmpje zie je een paar leuke
Ik vind de missies van GTA soms echt zwaar frustrerend en klotequote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Mirel het volgende:
Wat is het eigenlijk toch ook een irritant kutspel. Ben bij die missie dat je Roman moet redden nadat Mallorie een paar keer belt. Heb ik hem gered en wil ik wegrijden, rij ik ineens over een gasfles ofzo.
Jij wil alleen maar freeroamen?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de missies van GTA soms echt zwaar frustrerend en kloteVind die missies het grote minpunt van het spel
quote:Op maandag 12 mei 2008 15:12 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, zit dit er nu echt in? : Praat mee op WKTT Talk Radio in GTA IV
Nee dat niet ik vind de missies opzich wel leuk maar sommige zijn gewoon vrij frustrerend om te spelen en dat vind ik dan snel irritant wordenquote:
Ik heb een geheel boek waar alles staat.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, is er ook een GOEDE stunt jumps map? Ik heb nu een map maar elk sterretje om aan te duiden waar de jump is is even groot als één straat dus ik heb nooit een idee waar die jump zit.
Jazeker is hij er, er staat zelfs bij waar je moet landen... Deze soort kaarten zijn er ook voor de wapens enz kijk maar onderaan...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, is er ook een GOEDE stunt jumps map? Ik heb nu een map maar elk sterretje om aan te duiden waar de jump is is even groot als één straat dus ik heb nooit een idee waar die jump zit.
Word toch wachtenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
![]()
snel nieuwe xbox halen!!
of twee weken zonder gta
Whahaha, ja dat had ik ook!!quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Mirel het volgende:
Wat is het eigenlijk toch ook een irritant kutspel. Ben bij die missie dat je Roman moet redden nadat Mallorie een paar keer belt. Heb ik hem gered en wil ik wegrijden, rij ik ineens over een gasfles ofzo.
Niveau van SNL is echt dramatisch slecht vandaag de dagquote:
ik vind de missies nu juist goed man!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de missies van GTA soms echt zwaar frustrerend en kloteVind die missies het grote minpunt van het spel
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef DSS24 het volgende:
Is het nou echt zo dat ik wat mis als ik GTA niet op HD tv speel?
Mn ouders hebben beneden een tv met HD ready, maar ik krijg mijn xbox daar niet op aangesloten.
Ah dank je! ga ik het nog eens proberen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef Discovered het volgende:
[..]
Waarom niet?
De standaard AV/HD kabel die je hebt heeft een apart kabel met 3 plugjes (rood/blauw/groen) die moet je dus aansluiten op je ouders TV en dan moet je ook nog is de (rood/wit) geluid in doen. En dan als laatst op je scart HDTV aanzetten.
Hier een mooi foto :
Een beetje ge-paint![]()
[ afbeelding ]
Die auto heb ik een keer gereden met 'GTA race' in de multiplayer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ah dank je! ga ik het nog eens proberen.
Is dit trouwens echt een geheime auto?
Vet geluidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
Zit ook een secret F22 Raptor in![]()
Hoe vet is dat!! Dat is zon bruut vliegtuig daar haal je volgens mij makkelijk elke heli mee neer
Niks geheims aan, hij spawnt alleen maar op 1 plek, en dat is dus op het topje van het meest linkse eiland.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Niks geheims aan, hij spawnt alleen maar op 1 plek, en dat is dus op het topje van het meest rechtse linkse eiland.
Kutquote:
Ja, dan heb je toch liever dat ze de serie stoppen met het beetje waardigheid dat het nog heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Niveau van SNL is echt dramatisch slecht vandaag de dag
SNL heeft altijd leuke en slechte sketches gehad, ze kunnen natuurlijk ook niet allemaal geweldig zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Niveau van SNL is echt dramatisch slecht vandaag de dag
Maar het nieuwere SNL is echt bar- en barslecht.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
SNL heeft altijd leuke en slechte sketches gehad, ze kunnen natuurlijk ook niet allemaal geweldig zijn.
Het is ALTIJD al slecht en flauw geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar het nieuwere SNL is echt bar- en barslecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Wat is daar DLC aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:01 schreef Govinda het volgende:
Vette DLC!
http://media.rockstargames.com/flies/screens/GTAIV_116.html
Bij je profielpagina op de RSC kan je je PSN of Xbox ID toevoegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:22 schreef Agiath het volgende:
Hoe werkt die rockstar social club nou? Ik heb me aangemeld maar ik snap t niet echt, moet je dan in het spel er naar toe gaan ofzo?
Check z'n outfit (let speciaal even op de handschoentjes)quote:
don't like him to muchquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ken 'm nog maar net, maar ik vind playboyx nu al een held
Opzich vond ik hem wel geheim want je ziet hem ook niet rijden! Pas als je er zelf in rijd zie je er 10 in een minuutquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Niks geheims aan, hij spawnt alleen maar op 1 plek, en dat is dus op het topje van het meest linkse eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |