Die auto heb ik een keer gereden met 'GTA race' in de multiplayer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ah dank je! ga ik het nog eens proberen.
Is dit trouwens echt een geheime auto?
Vet geluidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
Zit ook een secret F22 Raptor in![]()
Hoe vet is dat!! Dat is zon bruut vliegtuig daar haal je volgens mij makkelijk elke heli mee neer
Niks geheims aan, hij spawnt alleen maar op 1 plek, en dat is dus op het topje van het meest linkse eiland.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Niks geheims aan, hij spawnt alleen maar op 1 plek, en dat is dus op het topje van het meest rechtse linkse eiland.
Kutquote:
Ja, dan heb je toch liever dat ze de serie stoppen met het beetje waardigheid dat het nog heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Niveau van SNL is echt dramatisch slecht vandaag de dag
SNL heeft altijd leuke en slechte sketches gehad, ze kunnen natuurlijk ook niet allemaal geweldig zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Niveau van SNL is echt dramatisch slecht vandaag de dag
Maar het nieuwere SNL is echt bar- en barslecht.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
SNL heeft altijd leuke en slechte sketches gehad, ze kunnen natuurlijk ook niet allemaal geweldig zijn.
Het is ALTIJD al slecht en flauw geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar het nieuwere SNL is echt bar- en barslecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Wat is daar DLC aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:01 schreef Govinda het volgende:
Vette DLC!
http://media.rockstargames.com/flies/screens/GTAIV_116.html
Bij je profielpagina op de RSC kan je je PSN of Xbox ID toevoegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:22 schreef Agiath het volgende:
Hoe werkt die rockstar social club nou? Ik heb me aangemeld maar ik snap t niet echt, moet je dan in het spel er naar toe gaan ofzo?
Check z'n outfit (let speciaal even op de handschoentjes)quote:
don't like him to muchquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ken 'm nog maar net, maar ik vind playboyx nu al een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |