amanda had in het boek van die rijinstructeur gekekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef Kaat38 het volgende:
Even navragen, hoe hebben brian en amanda nu gehoord dat Huub morgen zogenaamd af moet rijden?
De toon van Brian is zoals altijd weer dreigend. Denk dat ik daarom met gekrulde tenen zit te luisteren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:45 schreef Kaat38 het volgende:
Brian meld: morgen gaan mijn verstandskiezen eruit.
Huub: nog minder verstand.
Brian reageerd best geïrriteerd.
Hier ga ik even van genieten.. zegt huubquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
amanda had in het boek van die rijinstructeur gekeken
ik hoop dat brian tot minstens 5 uur door gaat terroren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:41 schreef blomst het volgende:
[..]
En Brian en Amanda onnodig lang wakker.
Amanda morgenvroeg weer bellen omdat ze ziek is.
What ever happens.... I'm ready.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die sukkel nog meer kan bedenken, laat me raden: stofzuigen en met deksels slepen, evt boxen?
Ofwel alles wat Eric en Huub al gedaan hebben
Jaap is gemoedelijker, en niet echt een vijand van Huub of van Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:44 schreef blomst het volgende:
waarom is als Jaap terror pleegt soms grappig, en BRian zijn terror niet ?
Jaap zou het laten vallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef Kaat38 het volgende:
Even navragen, hoe hebben brian en amanda nu gehoord dat Huub morgen zogenaamd af moet rijden?
Zat de rijinstructuur in het complot dan? Vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
amanda had in het boek van die rijinstructeur gekeken
die van Huub en Jaap samen was ook grappig, maar Helaas Brian en Amanda hebben geen humor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap is gemoedelijker, en niet echt een vijand van Huub of van Brian.
Brian en Huub zijn vijanden, als die terror op elkaar uitvoeren is het automatisch grimmiger.
ze heeft stiekem in die man zijn boek gekeken was vanmiddag op de stream te horenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat de rijinstructuur in het complot dan? Vreemd.
Ik ben het NOOIT met je eens maar nu wel!quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooiste script zou zijn dat Huub morgen wordt opgehaald en de poort uitgaat.
Vervolgens na 2 minuten terug is met het roze papiertje en dan keihard Amanda en Brian uitlacht en zeggen dat hij het al eerder heeft gehaald.
En dan hoop ik dat er heeeeel veel caps en filmpjes van zijn.
Want die koppen van Amanda en Brian wil ik dan niet missen voor geen goud.
Plasma? Correctie op Brian's dreigende toon.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:54 schreef blomst het volgende:
nu al een streamlock???
Ik denk eerder dat het ging om dat 'terminale ziekte'.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:54 schreef Disana het volgende:
Nou moe, een SL omdat Huub 'lieve god' zei?
Wanneer dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub noemt 'terminale ziekte' en maar weer eens een SL.
Dat mannetje kan het ook niet laten om grenzen te overschrijden.
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:55 schreef akveor het volgende:
Huub had het over zijn gebed... dat ie hopte dat god er voor kon zorgen dat Brian een terminale ziekte zou krijgen
Je had het over grenzen overschrijden toch?quote:
Welterusten Zietquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:00 schreef Ziet het volgende:
hehehe die stiekeme high 5 van huub en claire....
ik baal dat ik morgen moet werken!
willen jullie aub Alles verslaan?
tnx!
truste allemaal!
Klopt en dat meent hij ook nog serieus NOT.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:59 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Het is waar hoor. Huub had het over een terminale ziekte.
Ja, bidden dat iemand een termniale ziekte mag krijgen, en dat ook nog eens hardop zeggen vind ik behoorlijk grensoverschrijdend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had het over grenzen overschrijden toch?![]()
Volgens mij niet hoor... en ze zijn nog niet klaar met hun terror, want Brian gaat niet voor niets aan Amanda's kant liggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:02 schreef Huub_wint het volgende:
Brian werd gebeld en moest bij de FEBO langs voor hij naar bed ging,
die weet al lang dat Huub morgen niet hoeft af te rijden ..... beetje jammer.
Brian vroeg om een herhaling van wat Huub toen gezeg had, en eerlijk als Huub is herhaald hij het even voor Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub noemt 'terminale ziekte' en maar weer eens een SL.
Dat mannetje kan het ook niet laten om grenzen te overschrijden.
Huub had ook kunnen zeggen dat hij daarmee te ver was gegaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian vroeg om een herhaling van wat Huub toen gezeg had, en eerlijk als Huub is herhaald hij het even voor Brian.
Brian is dus de veroorzaker van de streamlock.
Haha ik kan me er iets bij voor stellen als je in dat soort onzin geloofd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, bidden dat iemand een termniale ziekte mag krijgen, en dat ook nog eens hardop zeggen vind ik behoorlijk grensoverschrijdend.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij speelt die sukkel het scriptje gewoon mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:03 schreef Disana het volgende:
Volgens mij niet hoor... en ze zijn nog niet klaar met hun terror, want Brian gaat
niet voor niets aan Amanda's kant liggen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:07 schreef blomst het volgende:
Hopelijk gaat Huub morgen zeggen dat zijn afrijden niet doorgaat en dan een andere datum noemt, dan moet Brian en Amanda nog een nacht laat gaan slapen.
och, dat zou toch gaaf zijn...........quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindlijk het einde van de bedtijdregel.
Het lijkt me de perfecte gelegenheid om dat te testen...... beide keren gaat ie of zoals ik het nu zie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:05 schreef Desii het volgende:
terror 5: de megafoon
edit: alleen de vraag is: doetie het of doetie het niet
kon het niet nalaten nog even te checken of er iets gebeurd wasquote:
en zichzelf zo voor schut zetten in voordeel van huubje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:02 schreef Huub_wint het volgende:
Brian werd gebeld en moest bij de FEBO langs voor hij naar bed ging,
die weet al lang dat Huub morgen niet hoeft af te rijden ..... beetje jammer.
ja kom zeg...... dat kan je toch allemaal niet onthoudenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:10 schreef blomst het volgende:
Brian leest even op zijn briefje wat hij nu moet doen.
Als Jaap en Brian vechten is het leuk en ludiek, Huub en Brian is idd een slecht plan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een slecht plan,dit is vragen om moeilijkheden.
trust!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:11 schreef Ziet het volgende:
[..]
kon het niet nalaten nog even te checken of er iets gebeurd was
en dan zie ik deze cap![]()
nu ben ik echt
Ja, in de zin van bespottelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
Als Jaap het doet is het leuker, maar dit is toch wel een soort van grappig.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ik kan me er iets bij voor stellen als je in dat soort onzin geloofd.
Staat god ineens bij je bed... hier Brian een terminale ziekte omdat Huub dat zou graag wou... en btw Ik heb ook Huub naar 3040 ge-smst. nanananana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |