Denk je echt dat ze Brian laten gaan,de strijd zal worden Huub en Brian.En wie er wint,ik zal het echt niet weten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Door deze arrogantie en het voorbijlopen aan de 15de doet je toch gewoon denken dat ze meer weet.
Ik schat Amanda's speltaktiek niet zo hoog in dat ze hem pampert en hem wegstemt. Denk nog eerder dat Amanda zorgt dat ze weggaat.
Misschien wordt het ook een soort van strijd tussen Claire en Amanda waarop Claire moet vertrekken.
Dit fysieke gebal is helemaal zwak, imo. Huub zou voor het publiek net zo gemakkelijk een geweldige domoor zijn om op zo'n "uitdaging" in te gaan., maar erger nog, hij gaat dan akoord met het "spelen" van fysiek geweld. - Brian's "game".quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Als publiek zou ik denken: Heeft die gespierde vent dat magere kereltje uitgedaagd? Wat een lefgozer.... NOT.
Sheit..... nou ik heb morgen dus alweer vrij.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Brian noemt dat Huub morgen moet afrijden. Even in z'n remslaap laten gaan, dan met de geleende megafoon van Jaap erop los.
Ja maar in mijn ogen geeft dat Huub ook het recht om Brian weer uit te dagen.... een goede discussie waar de rest mag toekijken en hun koppen moet houden... tenzij er iets geverifieerd moet worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit fysieke gebal is helemaal zwak, imo. Huub zou voor het publiek net zo gemakkelijk een geweldige domoor zijn om op zo'n "uitdaging" in te gaan., maar erger nog, hij gaat dan akoord met het "spelen" van fysiek geweld. - Brian's "game".
Ik val zo om van de slaap dat ik niet eens weet hoe ik in bed moet komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit..... nou ik heb morgen dus alweer vrij.....
Ach kom, je weet toch zelf ook dat het daar nooit van zal komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maar in mijn ogen geeft dat Huub ook het recht om Brian weer uit te dagen.... een goede discussie waar de rest mag toekijken en hun koppen moet houden... tenzij er iets geverifieerd moet worden.
Da's weer wat anders.... maar ik pleur m'n matrasje maar weer naast de PC.... oww nee daar ligt ie nog... al anderhalf jaar....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik val zo om van de slaap dat ik niet eens weet hoe ik in bed moet komenVersla jij deze terror miskleun voor me?
juist..... snap totaal niet dat de Febo dit plan van Brian goedgekeurd heeft...quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een slecht plan,dit is vragen om moeilijkheden.
Net zo min als het kickboksgala dus....?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ach kom, je weet toch zelf ook dat het daar nooit van zal komen.
Moeten we je komen lossnijden van de pizzaresten die erop kleven?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's weer wat anders.... maar ik pleur m'n matrasje maar weer naast de PC.... oww nee daar ligt ie nog... al anderhalf jaar....
Dàt lijkt me een goede reden om die gitaar doormidden te hakken..quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik vind het leuker om met mijn gitaar naast zijn bed te zitten, dat heeft ook invloed op de Popoll.
Amanda uh uhm
Hoe bedoel u?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Net zo min als het kickboksgala dus....?
Nee dat hoeft niet hoor.... maar als je wil komen schoonmaken? Graag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten we je komen lossnijden van de pizzaresten die erop kleven?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet hoor.... maar als je wil komen schoonmaken? Graag.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
H: Er schiet me een oneliner in het hoofd
H: bij het vechten zeg ik, als ik de eerste klap uitdeel": "ik, kan er nix aan doen; zit in mijn tunnelvisie"
Ik moet het allemaal nog zien bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
H: Er schiet me een oneliner in het hoofd
H: bij het vechten zeg ik, als ik de eerste klap uitdeel": "ik, kan er nix aan doen; zit in mijn tunnelvisie"
Eerst dacht ik dat ie het ging opstellen om Huub wakker te houden, maar volgens mij was het telefoontje om hem alles op te laten bergen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
Brian loopt met apparatuur in kantoor te sjouwen.
Werken zal ie voor zn geldquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ie het ging opstellen om Huub wakker te houden, maar volgens mij was het telefoontje om hem alles op te laten bergen.
Regel ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
4 grote friet met 4 frietsaus en een groenteburger asjeblieft.
Hoop ik dat Huub een paar flessen champagne heeft gereserveerd om het behalen van z'n rijbewijs te vieren als B aan het terroren is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
stond nog buiten tijdens sporten gebruikt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
Voor het geld dat idioten overbodig en vroegtijdig aan sms'jes voor hem hebben gespendeerd, bedoel je.quote:
Streams op Jaap ipv Brian en Amanda... vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ie het ging opstellen om Huub wakker te houden, maar volgens mij was het telefoontje om hem alles op te laten bergen.
ST:"Brian, wat ben je allemaal aan het doen? Wist je nog niet dat Huub z'n rijbewijs vandaag heeft gehaald?"quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:20 schreef blomst het volgende:
Brian krijgt een telefoontje en is uit beeld.
En waarschijnlijk had ie daar hulp bij nodig... streams weg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat wat doen in het kantoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuteractie
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten we je komen lossnijden van de pizzaresten die erop kleven?
Het schijnt dat hij vandaag al geslaagd is, maar dat Brian dat nog niet weet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Huub zakt morgen en dat hij zijn eerste les krijgt dat de buitenwereld hem niet ziet als een speler van DGK en aan zijn voeten ligt.
hij is al geslaagd toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Huub zakt morgen en dat hij zijn eerste les krijgt dat de buitenwereld hem niet ziet als een speler van DGK en aan zijn voeten ligt.
Want hij zal er zeker aan komen huppelen naar de examinator en zeggen: "Ik ben Huub van de Gouden Kooi..."
Met manipulatieve zinnen erachter aan....
Ik hoop dat hij een die-hard examinator treft die zich niet laat omkopen en dat Huub gewoon eerlijk zakt...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Want hij zal er zeker aan komen huppelen naar de examinator en zeggen: "Ik ben Huub van de Gouden Kooi..."
Ik hoop dat hij een die-hard examinator treft die zich niet laat omkopen en dat Huub gewoon eerlijk zakt...
Soms is het niet moeilijk om je naam eer aan te doen....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog 15 daagjes en dan mogen we slapen, ontdekken wie toch die vreemde mensen in ons huis zijn (blijken wellicht familieleden te zijn), hoe die beesten heten die steeds op de meest foute moment brullen om eten, de spinnenraggen te verwijderen en weer eens de was te draaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's weer wat anders.... maar ik pleur m'n matrasje maar weer naast de PC.... oww nee daar ligt ie nog... al anderhalf jaar....
Dan wordt het nog een lastige klus om oprechte verbazing te spelen straks. We zullen zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Brian nu door achter ingelicht is over het behalen van het rijbewijs.....
Welnee, hij is veel te opgefokt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Brian nu door achter ingelicht is over het behalen van het rijbewijs.....
AH, de eerse tekenen van script.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:34 schreef akveor het volgende:
Huub iets over een zender.... het ligt er een beetje te dik bovenop als de febo aanwijzingen midden in de nacht blijft geven. Normaal zijn ze nooit zo streng tegen B en A.
Die van Huub of die van Amanda?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Zie je wel dat ze geen 19 is... ? Ze zit gewoon al in de overgang.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: niet tegen je gezicht aanzitten.
Amanda: maar ik heb het warm
Het kindje tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze geen 19 is... ? Ze zit gewoon al in de overgang.
Huub ligt met een glimlach in bed, wat een terrorquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
terror met een scheerapparaat.... teringgeluidje, maar ik word er nog niet warm of koud van
En Brian en Amanda onnodig lang wakker.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:37 schreef miesy het volgende:
en dan na de ultieme wakker-houd-terror van brian, zegt huub;
"dat was het? dan mag je me nu feliciteren met het behalen van mijn motorrijbewijsslaap lekker".
Ik lach me helemaal de tering.... Ik hoop echt dat ie het niet weet en Huub het hem morgen ofzo pas verteld.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
terror met een scheerapparaat.... teringgeluidje, maar ik word er nog niet warm of koud van
Ik wist dat ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vandaag al geslaagd is, maar dat Brian dat nog niet weet.
Dat is de terror dat hij kan doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal de tering.... Ik hoop echt dat ie het niet weet en Huub het hem morgen ofzo pas verteld.
[ afbeelding ]
Gelukkig kan ie morgen even bijslapen bij de kaak chirurg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:45 schreef tipsch het volgende:
Jammer dat ik me écht blauw loop te ergeren aan die stinkrat. Hij is zó vreselijk dom.
Ik vraag me af wat die sukkel nog meer kan bedenken, laat me raden: stofzuigen en met deksels slepen, evt boxen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |