quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Die kop van Brian.....ik word er ban=g van
Aha daar komt de bagger al.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gouden Kooi's Huub bijna de fout in
door onze redactie
AMSTERDAM - Huub is ook al weer bijna twee weken getrouwd, dus dan gaat het wel kriebelen..
Huub en paaldanseres Suzanne hadden moeite de tongetjes binnenboord te houden. "Kan ik echt niet maken”, zegt Huub teleurgesteld. Ook Suzanne heeft last van haar geweten: “Nee, kan ik ook niet maken, daarvoor vind ik Claire te lief.” Maar: “Na de Kooi zijn er geen camera’s…”, zegt Huub.
Later probeert de vers getrouwde Huub het echter nóg een keer, maar hij vangt bot. Suzanne weet zich namelijk nog wél te herinneren dat hij getrouwd is en houdt de boot af...
bron telegraaf
Misschien niet "expres".quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:34 schreef BarryK het volgende:
Brian gaat 'm echt niet voluit slaan (aldus Amanda)...
Als je nagaat dat Brian zich ook voor het spelletje met Dinos volledig tooide, kun je wel op je vingers natellen dat hij ook dit gevecht weer niet als sportief potje sparren kan zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "expres".
Maar je kunt iemand ook "per ongeluk" ernstig letsel bezorgen.
Vooral, ik noem maar wat hoor, als je een sneakerige rat bent die dat heel slim van zichzelf vindt.
Als je die haat ziet bij Natasia bij Jensen, dan kan Brian ff los gaan op Huub.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "expres".
Maar je kunt iemand ook "per ongeluk" ernstig letsel bezorgen.
Vooral, ik noem maar wat hoor, als je een sneakerige rat bent die dat heel slim van zichzelf vindt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
door onze redactie
AMSTERDAM - Huub is ook al weer bijna twee weken getrouwd, dus dan gaat het wel kriebelen..
Huub en paaldanseres Suzanne hadden moeite de tongetjes binnenboord te houden. "Kan ik echt niet maken”, zegt Huub teleurgesteld. Ook Suzanne heeft last van haar geweten: “Nee, kan ik ook niet maken, daarvoor vind ik Claire te lief.” Maar: “Na de Kooi zijn er geen camera’s…”, zegt Huub.
Later probeert de vers getrouwde Huub het echter nóg een keer, maar hij vangt bot. Suzanne weet zich namelijk nog wél te herinneren dat hij getrouwd is en houdt de boot af...
bron telegraaf
Huub is honkballer en schijnt ook iets aan worstelen te hebben gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken.
Hij liep te janken dat Dinos 15 kilo zwaarder was dan hij.
Die rat is minstens 20 kilo zwaarder dan Huub.
De zwaarste sport die Huub heeft gedaan is schaken.
Rat is al jaren aan het trainen met kickboksen. Hoe durven ze dit toe te laten!
Schandalig!!
Zeker als je weet hoe die rat Huub haat, en wat hij met Yuri heeft gedaan tijdens een zogenaamde 'sportieve' wedstrijd.
1 goede raad voor de ouders van Huub. Neem een goede advocaat in de arm!!
Dit kan niet goed aflopen
Tja telegraaf he.. vanaf het huwelijk grijpen ze alles aan om Huub zwart te maken misschien doorgestuurd door de Febo??quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
door onze redactie
bron telegraaf
zal der geen familie van claire zijn die dit leest en even door speelt aan claire????quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
door onze redactie
bron telegraaf
Ik hoorde Held Huub vandaag vertellen dat hij Bwian gelijk voor zijn ballen gaat trappen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
'Hij kan geen klappen incasseren.' Hij is ongecontroleerd, zegt Brian ook nog. Hij denkt dat Huub erop los gaat rammen.
Ze denkt aan Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:43 schreef Disana het volgende:
'Als m'n moeder het hoort, hoop ik dat ze belt.'
Staat Amanda nou überhaupt wel stil bij haar eigen lage percentage, of denkt ze alleen maar aan Brian.
Misschien gaat de Febo ervan uit dat Huub het uiteindelijk toch niet aangaat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:50 schreef tipsch het volgende:
Huub zegt dat hij het zich niet voorstellen dat ze het sparren laten doorgaan. Gaat die rommel nou wel of niet door. Er is nog geen goedkeuring voor eigenlijk?
Huub gaat er vanuit, zo blijkt uit z'n opmerking, dat de FEBO het niet toelaat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien gaat de Febo ervan uit dat Huub het uiteindelijk toch niet aangaat.
Maar mocht Huub het wel doen dan zal denk ik dat goed voor positie zijn. Hij zou Brian dan ook voor iets kunnen uitdagen. Ik heb geen hoge pet van de Febo op maar het lijkt me strek dat ze iemand in elkaar laten trappen. Daar geloof ik niet in.
Het is gewoon een slecht plan,dit is vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:54 schreef Ziet het volgende:
hij wil brian meteen op zijn bek slaan als brian zijn hand naar voren doet om te shaken op een goede wedstrijd
(dat sparren gaat echt niet door als ie dit soort dingen gaat zeggen denk ik)
Door deze arrogantie en het voorbijlopen aan de 15de doet je toch gewoon denken dat ze meer weet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
Amanda: weet je het is al duidelijk wie gaat winnen.
[ afbeelding ]
Als publiek zou ik denken: Heeft die gespierde vent dat magere kereltje uitgedaagd? Wat een lefgozer.... NOT.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub gaat er vanuit, zo blijkt uit z'n opmerking, dat de FEBO het niet toelaat.
Ik geloof niet dat dit goed zou zijn voor z'n positie. Dit fysieke "spelletje" boeit maar weinig mensen, denk en hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |