Denk je echt dat ze Brian laten gaan,de strijd zal worden Huub en Brian.En wie er wint,ik zal het echt niet weten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Door deze arrogantie en het voorbijlopen aan de 15de doet je toch gewoon denken dat ze meer weet.
Ik schat Amanda's speltaktiek niet zo hoog in dat ze hem pampert en hem wegstemt. Denk nog eerder dat Amanda zorgt dat ze weggaat.
Misschien wordt het ook een soort van strijd tussen Claire en Amanda waarop Claire moet vertrekken.
Dit fysieke gebal is helemaal zwak, imo. Huub zou voor het publiek net zo gemakkelijk een geweldige domoor zijn om op zo'n "uitdaging" in te gaan., maar erger nog, hij gaat dan akoord met het "spelen" van fysiek geweld. - Brian's "game".quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Als publiek zou ik denken: Heeft die gespierde vent dat magere kereltje uitgedaagd? Wat een lefgozer.... NOT.
Sheit..... nou ik heb morgen dus alweer vrij.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Brian noemt dat Huub morgen moet afrijden. Even in z'n remslaap laten gaan, dan met de geleende megafoon van Jaap erop los.
Ja maar in mijn ogen geeft dat Huub ook het recht om Brian weer uit te dagen.... een goede discussie waar de rest mag toekijken en hun koppen moet houden... tenzij er iets geverifieerd moet worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit fysieke gebal is helemaal zwak, imo. Huub zou voor het publiek net zo gemakkelijk een geweldige domoor zijn om op zo'n "uitdaging" in te gaan., maar erger nog, hij gaat dan akoord met het "spelen" van fysiek geweld. - Brian's "game".
Ik val zo om van de slaap dat ik niet eens weet hoe ik in bed moet komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit..... nou ik heb morgen dus alweer vrij.....
Ach kom, je weet toch zelf ook dat het daar nooit van zal komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maar in mijn ogen geeft dat Huub ook het recht om Brian weer uit te dagen.... een goede discussie waar de rest mag toekijken en hun koppen moet houden... tenzij er iets geverifieerd moet worden.
Da's weer wat anders.... maar ik pleur m'n matrasje maar weer naast de PC.... oww nee daar ligt ie nog... al anderhalf jaar....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik val zo om van de slaap dat ik niet eens weet hoe ik in bed moet komenVersla jij deze terror miskleun voor me?
juist..... snap totaal niet dat de Febo dit plan van Brian goedgekeurd heeft...quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een slecht plan,dit is vragen om moeilijkheden.
Net zo min als het kickboksgala dus....?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ach kom, je weet toch zelf ook dat het daar nooit van zal komen.
Moeten we je komen lossnijden van de pizzaresten die erop kleven?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's weer wat anders.... maar ik pleur m'n matrasje maar weer naast de PC.... oww nee daar ligt ie nog... al anderhalf jaar....
Dàt lijkt me een goede reden om die gitaar doormidden te hakken..quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik vind het leuker om met mijn gitaar naast zijn bed te zitten, dat heeft ook invloed op de Popoll.
Amanda uh uhm
Hoe bedoel u?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Net zo min als het kickboksgala dus....?
Nee dat hoeft niet hoor.... maar als je wil komen schoonmaken? Graag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten we je komen lossnijden van de pizzaresten die erop kleven?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet hoor.... maar als je wil komen schoonmaken? Graag.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
H: Er schiet me een oneliner in het hoofd
H: bij het vechten zeg ik, als ik de eerste klap uitdeel": "ik, kan er nix aan doen; zit in mijn tunnelvisie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |