Ik moet het allemaal nog zien bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
H: Er schiet me een oneliner in het hoofd
H: bij het vechten zeg ik, als ik de eerste klap uitdeel": "ik, kan er nix aan doen; zit in mijn tunnelvisie"
Eerst dacht ik dat ie het ging opstellen om Huub wakker te houden, maar volgens mij was het telefoontje om hem alles op te laten bergen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
Brian loopt met apparatuur in kantoor te sjouwen.
Werken zal ie voor zn geldquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ie het ging opstellen om Huub wakker te houden, maar volgens mij was het telefoontje om hem alles op te laten bergen.
Regel ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
4 grote friet met 4 frietsaus en een groenteburger asjeblieft.
Hoop ik dat Huub een paar flessen champagne heeft gereserveerd om het behalen van z'n rijbewijs te vieren als B aan het terroren is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
stond nog buiten tijdens sporten gebruikt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef mootie het volgende:
Voor het geld dat idioten overbodig en vroegtijdig aan sms'jes voor hem hebben gespendeerd, bedoel je.quote:
Streams op Jaap ipv Brian en Amanda... vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ie het ging opstellen om Huub wakker te houden, maar volgens mij was het telefoontje om hem alles op te laten bergen.
ST:"Brian, wat ben je allemaal aan het doen? Wist je nog niet dat Huub z'n rijbewijs vandaag heeft gehaald?"quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:20 schreef blomst het volgende:
Brian krijgt een telefoontje en is uit beeld.
En waarschijnlijk had ie daar hulp bij nodig... streams weg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat wat doen in het kantoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuteractie
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten we je komen lossnijden van de pizzaresten die erop kleven?
Het schijnt dat hij vandaag al geslaagd is, maar dat Brian dat nog niet weet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Huub zakt morgen en dat hij zijn eerste les krijgt dat de buitenwereld hem niet ziet als een speler van DGK en aan zijn voeten ligt.
hij is al geslaagd toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Huub zakt morgen en dat hij zijn eerste les krijgt dat de buitenwereld hem niet ziet als een speler van DGK en aan zijn voeten ligt.
Want hij zal er zeker aan komen huppelen naar de examinator en zeggen: "Ik ben Huub van de Gouden Kooi..."
Met manipulatieve zinnen erachter aan....
Ik hoop dat hij een die-hard examinator treft die zich niet laat omkopen en dat Huub gewoon eerlijk zakt...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Want hij zal er zeker aan komen huppelen naar de examinator en zeggen: "Ik ben Huub van de Gouden Kooi..."
Ik hoop dat hij een die-hard examinator treft die zich niet laat omkopen en dat Huub gewoon eerlijk zakt...
Soms is het niet moeilijk om je naam eer aan te doen....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |