Nog 15 daagjes en dan mogen we slapen, ontdekken wie toch die vreemde mensen in ons huis zijn (blijken wellicht familieleden te zijn), hoe die beesten heten die steeds op de meest foute moment brullen om eten, de spinnenraggen te verwijderen en weer eens de was te draaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's weer wat anders.... maar ik pleur m'n matrasje maar weer naast de PC.... oww nee daar ligt ie nog... al anderhalf jaar....
Dan wordt het nog een lastige klus om oprechte verbazing te spelen straks. We zullen zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Brian nu door achter ingelicht is over het behalen van het rijbewijs.....
Welnee, hij is veel te opgefokt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Brian nu door achter ingelicht is over het behalen van het rijbewijs.....
AH, de eerse tekenen van script.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:34 schreef akveor het volgende:
Huub iets over een zender.... het ligt er een beetje te dik bovenop als de febo aanwijzingen midden in de nacht blijft geven. Normaal zijn ze nooit zo streng tegen B en A.
Die van Huub of die van Amanda?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Zie je wel dat ze geen 19 is... ? Ze zit gewoon al in de overgang.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: niet tegen je gezicht aanzitten.
Amanda: maar ik heb het warm
Het kindje tochquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze geen 19 is... ? Ze zit gewoon al in de overgang.
Huub ligt met een glimlach in bed, wat een terrorquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
terror met een scheerapparaat.... teringgeluidje, maar ik word er nog niet warm of koud van
En Brian en Amanda onnodig lang wakker.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:37 schreef miesy het volgende:
en dan na de ultieme wakker-houd-terror van brian, zegt huub;
"dat was het? dan mag je me nu feliciteren met het behalen van mijn motorrijbewijsslaap lekker".
Ik lach me helemaal de tering.... Ik hoop echt dat ie het niet weet en Huub het hem morgen ofzo pas verteld.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
terror met een scheerapparaat.... teringgeluidje, maar ik word er nog niet warm of koud van
Ik wist dat ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vandaag al geslaagd is, maar dat Brian dat nog niet weet.
Dat is de terror dat hij kan doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal de tering.... Ik hoop echt dat ie het niet weet en Huub het hem morgen ofzo pas verteld.
[ afbeelding ]
Gelukkig kan ie morgen even bijslapen bij de kaak chirurg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:45 schreef tipsch het volgende:
Jammer dat ik me écht blauw loop te ergeren aan die stinkrat. Hij is zó vreselijk dom.
Ik vraag me af wat die sukkel nog meer kan bedenken, laat me raden: stofzuigen en met deksels slepen, evt boxen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |