amanda had in het boek van die rijinstructeur gekekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef Kaat38 het volgende:
Even navragen, hoe hebben brian en amanda nu gehoord dat Huub morgen zogenaamd af moet rijden?
De toon van Brian is zoals altijd weer dreigend. Denk dat ik daarom met gekrulde tenen zit te luisteren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:45 schreef Kaat38 het volgende:
Brian meld: morgen gaan mijn verstandskiezen eruit.
Huub: nog minder verstand.
Brian reageerd best geïrriteerd.
Hier ga ik even van genieten.. zegt huubquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
amanda had in het boek van die rijinstructeur gekeken
ik hoop dat brian tot minstens 5 uur door gaat terroren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:41 schreef blomst het volgende:
[..]
En Brian en Amanda onnodig lang wakker.
Amanda morgenvroeg weer bellen omdat ze ziek is.
What ever happens.... I'm ready.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die sukkel nog meer kan bedenken, laat me raden: stofzuigen en met deksels slepen, evt boxen?
Ofwel alles wat Eric en Huub al gedaan hebben
Jaap is gemoedelijker, en niet echt een vijand van Huub of van Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:44 schreef blomst het volgende:
waarom is als Jaap terror pleegt soms grappig, en BRian zijn terror niet ?
Jaap zou het laten vallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef Kaat38 het volgende:
Even navragen, hoe hebben brian en amanda nu gehoord dat Huub morgen zogenaamd af moet rijden?
Zat de rijinstructuur in het complot dan? Vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
amanda had in het boek van die rijinstructeur gekeken
die van Huub en Jaap samen was ook grappig, maar Helaas Brian en Amanda hebben geen humor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap is gemoedelijker, en niet echt een vijand van Huub of van Brian.
Brian en Huub zijn vijanden, als die terror op elkaar uitvoeren is het automatisch grimmiger.
ze heeft stiekem in die man zijn boek gekeken was vanmiddag op de stream te horenquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat de rijinstructuur in het complot dan? Vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |