Welterusten Zietquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:00 schreef Ziet het volgende:
hehehe die stiekeme high 5 van huub en claire....
ik baal dat ik morgen moet werken!
willen jullie aub Alles verslaan?
tnx!
truste allemaal!
Klopt en dat meent hij ook nog serieus NOT.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:59 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Het is waar hoor. Huub had het over een terminale ziekte.
Ja, bidden dat iemand een termniale ziekte mag krijgen, en dat ook nog eens hardop zeggen vind ik behoorlijk grensoverschrijdend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had het over grenzen overschrijden toch?![]()
Volgens mij niet hoor... en ze zijn nog niet klaar met hun terror, want Brian gaat niet voor niets aan Amanda's kant liggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:02 schreef Huub_wint het volgende:
Brian werd gebeld en moest bij de FEBO langs voor hij naar bed ging,
die weet al lang dat Huub morgen niet hoeft af te rijden ..... beetje jammer.
Brian vroeg om een herhaling van wat Huub toen gezeg had, en eerlijk als Huub is herhaald hij het even voor Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub noemt 'terminale ziekte' en maar weer eens een SL.
Dat mannetje kan het ook niet laten om grenzen te overschrijden.
Huub had ook kunnen zeggen dat hij daarmee te ver was gegaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian vroeg om een herhaling van wat Huub toen gezeg had, en eerlijk als Huub is herhaald hij het even voor Brian.
Brian is dus de veroorzaker van de streamlock.
Haha ik kan me er iets bij voor stellen als je in dat soort onzin geloofd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, bidden dat iemand een termniale ziekte mag krijgen, en dat ook nog eens hardop zeggen vind ik behoorlijk grensoverschrijdend.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij speelt die sukkel het scriptje gewoon mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:03 schreef Disana het volgende:
Volgens mij niet hoor... en ze zijn nog niet klaar met hun terror, want Brian gaat
niet voor niets aan Amanda's kant liggen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:07 schreef blomst het volgende:
Hopelijk gaat Huub morgen zeggen dat zijn afrijden niet doorgaat en dan een andere datum noemt, dan moet Brian en Amanda nog een nacht laat gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |