Is verschoven naar morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Wanneer komen de dames in de dop nou weer?
Dat was toch al een tijdje bekend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:25 schreef rosaatje het volgende:
Nog een paar minuten...
De voorstukjes waren geniaal!
" Dozen met 12 eieren bestaan niet" " Oh...een dozijn, dan bedoel je twee keer een kleine doos van 6 "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was idd bekend sinds maandag, echter blijft het geniaal...En jij ook veel kijkplezierquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:32 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Dat was toch al een tijdje bekend?
Gelukkig, die vervelende film is afgelopen! Veel kijkplezier ieder.
quote:Sharon is 20 en een echte flapuit. Ze is geboren en getogen Utrechtse en woont op zichzelf. Ze werkt als ze zin heeft in het vastgoedbedrijf van haar vader.
Daarnaast houdt ze van paardrijden, fitness en feesten. Ze kreeg voor haar negentiende verjaardag een borstvergroting van haar vader. Koken doet Sharon nooit; dat hoeft ook niet want haar favoriete eten is pizza en patat. Haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze beseft dat er meer in het leven is dan stappen en geld uitgeven. Voor Sharon is het leven één groot feest.
Ik kijk altijd met mijn ogen die richting in danquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik doe ook zo in mezelf praten en wijzen als ik wil weten wat het westen is enzo
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kneuzenkermis weer![]()
![]()
Ik moet er bijna van huilen zo erg
Die met dat zwarte haar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:08 schreef Arjann87 het volgende:
Dat ene meisje helemaal rechts van de bank (voor de kijker), hoe heet zij?
precies ik dacht ook iemand voorschut zetten omdat ie extreem dom is en dan het zelf fout hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Fout jensen 1939 tot 1945 hoe kan ik mailen
of hij bedoelt de tweede wereldoorlog in nederland..quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:45 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
precies ik dacht ook iemand voorschut zetten omdat ie extreem dom is en dan het zelf fout hebben
wat aanwereldoorlog snap je niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
of hij bedoelt de tweede wereldoorlog in nederland..
Ik snap het wel hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:33 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
wat aanwereldoorlog snap je niet?
dan had hij de bezetting moeten zeggen hij vroeg hoelang WOII duurde
Geniaalquote:Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef Kadafi het volgende:
die "manager/producer" is me er eentje hoor![]()
"Wat is het man, een Geit of een Paard?"
"Voor de nieuwe Bambi ofzo"
Volgens mij drinken ze niet echt onvfrijwillig.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:05 schreef jmac het volgende:
Ze gooien iedereen gewoon expres vol met glazen alcohol.
eerst een stuk van de GK om meer kijkers bij de finale te krijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:07 schreef BartUlft het volgende:
krijgen we geen 2e deel van jensen vandaag?
Idd, en als hij terug komt moet hij gewoon 1 of 2x per week doen. Dan blijft het veel leuker.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:48 schreef Stansfield het volgende:
Hopelijk gaat hij nu weer radio maken. Maar ik denk dat hij nu gewoon weer een sabatical neemt.
Zou mooi zijn, oude tijden herleven dan. Je hebt dan wel een enorme concurrentiestrijd in de ochtend:quote:Op zondag 22 juni 2008 10:57 schreef Xrenity het volgende:
's ochtends met Jan Paparazzi op Veronica zou wel tof zijn
gaat hij nooit winnenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, oude tijden herleven dan. Je hebt dan wel een enorme concurrentiestrijd in de ochtend:
3FM: Giel Beelen
538: Edwin Evers
Q-Music: Ruud de Wild
Veronica: Jensen
de webpagina kan niet worden weergegeven.hij werkt hier nu ook bedanktquote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef Haaibaaike het volgende:
http://jensenindeavond.nl.server2.firstfind.nl/
quote:Jensen komt terug met talkshow
Uitgegeven: 1 juli 2008 09:09
AMSTERDAM - Robert Jensen komt terug op televisie. "We gaan zeker door", vertelde althans de presentator zelf in een video die hij op zijn website heeft geplaatst.
Volgens Jensen staat het 'honderdduizend procent' vast dat de talkshow na zes jaar niet ten einde is gekomen.
Vorige week werd duidelijk dat Jensen dit jaar waarschijnlijk niet meer zou terugkeren met zijn show. RTL meldde toen pas in november weer met hem te gaan praten over een mogelijk nieuw seizoen in 2009.
September
"Ik moest dan wel nu vast een 'commitment' maken", legt de presentator uit. "Ik heb besloten dat niet te doen. Dat betekent alleen dat we waarschijnlijk niet vanaf september te zien zijn. Een ding is zeker: we keren weer terug op het juiste moment en op de juiste plek", zinspeelt hij mogelijk op een vertrek bij RTL.
"Tot die tijd is het misschien even stil. Het kan een paar maanden zijn, maar ik ken mezelf. Het kan ook een paar jaar zijn."
Gouden Kooi
Afgelopen seizoen ontving Robert Jensen gasten als Kim Holland, Kelly, Patricia Paay en alle kandidaten van de Gouden Kooi in zijn show.
Ook grote sterren als America's Next Top Model Jaslene, Goldie Hawn, Larry Flynt en La Toya Jackson schoven bij de 35-jarige presentator aan. In mei was de laatste aflevering van Jensen te zien op RTL 5.
Dit nieuws zeiden ze een half jaar geleden ook precies zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef Urquhart het volgende:
Volgens de Veronica Gids is Jensen weer in onderhandeling met RTL, volgens hemzelf is hij wellicht voor de zomer weer terug op tv
Ja ok, maar hij is nu daadwerkelijk ook gespot in het RTL gebouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit nieuws zeiden ze een half jaar geleden ook precies zo
Je zat er een maand naast.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef widmfan7 het volgende:
Nu The Best of Jensen op RTL5.
Ik denk dat ie nu echt terug komt in September
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
September, November, Oktober ??
1 maand toch
Hoi.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
September, November, Oktober ??
1 maand toch
60 jaar volgens wikiquote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Godverdomme, ik word knettergeil van Patricia!
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Die tieten stuiteren dalijk dwars door je tv heen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Klopt, ook één van de weinige vrouwen waar de plastische ingrepen er écht mooi uitzien.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:56 schreef marcodej het volgende:
Mooie vrouw die Patricia. Die decolleté heeft ze eigenlijk niet nodig...
En nog steeds niet veranderdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 mods en geen 1 die TT kan veranderen in het andere topic?
Tsja...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En nog steeds niet veranderdluiheid ten top hier.
En zoenen net. Ofniet?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:15 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
Die smerige beelden net weer uit de gouden kooi. Wat een ranzig mannetje is het ook. Arme Patricia dat ze naast hem zit.
NU wordt het sneu?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Die jongen moeten ze nu wel tegen zichzelf gaan beschermen, nu wordt het sneu
Mja, PM werkt ook nietquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
En nog steeds is de TT niet aangepast
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja of Patrick lodiers komt straks naar voren; "Ja damens en heren; dit is natuurlijk niet echt.... "
Zullen we een fles champagne opentrekken?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
jahoo de TT is na een uur eindelijk aangepast
Oke is goedquote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we een fles champagne opentrekken?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke is goedWil jij een champagne douche?
Hij krijgt een real life soap op RTLquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het programma hierna: "Shock Doc: De jongen van 500 kg".
Dat vroeg ik me ook af iddquote:Op donderdag 12 november 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Snafu.nl, zou Jensen daar iets mee te maken hebben?
Ja, je moeder.quote:
Dat is Jaapquote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef AardappelAnders. het volgende:
Passend programma voor Jaap na Jensen.
Vind je het gekquote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Ace1 het volgende:
Dat ene belgische meisje... kon geen lachje vanaf!
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou SuperrrTuxxx ik ga er vandoor![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou SuperrrTuxxx ik ga er vandoor![]()
Het moet volgende week echt beter, anders kijk ik niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:37 schreef henkde_j het volgende:
Pff, ik denk dat ik niet meer bij de Jensen doelgroep behoor:')
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
Wanneer begrijpt hij nou eens dat het niet meer grappig is?
Als je nou eens goed zou lezen had je gezien dat ik zei dat het niet meer grappig is, niet dat Jensen niet grappig is. Hij kan soms best grappig uit de hoek komen, maar als je weer precies dezelfde show gaat opzetten als voor de stop kun je beter gelijk kappen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat hem lekker Rauzer. Iedereen moet zijn humor geweldig vinden en die van Jensen slecht.
Royal...
Zijn overgewicht is levensbedreigend, dan zou jij ook huilen. Naar mens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:57 schreef Tezz het volgende:
Jaap was om te huilen gisteren. Tjeezus wat slecht. En wat ontzettend fake! Ik geloofde geen woord van wat hij zei en heb met walging op een gegeven moment de tv afgezet. GADVER. Nare man.
Ik geloofde er anders ook weinig van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zijn overgewicht is levensbedreigend, dan zou jij ook huilen. Naar mens.
Dat verandert de zaak.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik geloofde er anders ook weinig van.
Wat is dat nu weer voor een rare reactie?!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zijn overgewicht is levensbedreigend, dan zou jij ook huilen. Naar mens.
Jij neemt jezelf en het leven te serieus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik geloofde ook geen woord van wat die ranzige vette aap zei.
Hij kwam ook over alsof hij zijn overgewicht weer eens commercieel wou gaan uitbuiten. Ja over 5 jaar ben ik dood als ik nu niks doe, om vervolgens te gaan janken. Hij kwijnt al jaren in zijn eigen zelf medelijden weg volgens mij en haalt er voldoening uit als andere mensen hierop reageren.
![]()
Het kwam duidelijk allemaal geacteerd over, en ik denk ook dat die vetkwab en Jenssen het op een akkoordje gegooid hebben om dit verhaal in zijn show te doen. Zo had Jenssen natuurlijk een goede eerste show die aansluit op de achterlijke doelgroep die er naar kijkt.
Wat een neppe shit en die Paparazzi is ook onuitstaanbaar. Walgelijk mannetje.![]()
Kortom ik kijk hier niet meer naar.
NEE ALSJEBLIEFT. ZEG DAT JE DIT ACTEERT. ALS JIJ NIET MEER KIJKT.... DAN KAN IK NIET MEER. OOH LIEFSTE GOD. LAAT ME NIET IN ANDERMANS WOORDEN WEGVARENquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef NoShitSherlock het volgende:
Kortom ik kijk hier niet meer naar.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef classpc het volgende:
Wat een mooie borsten heeft Patricia Paay
Ik zou haar echt doen
Idd, al waren die woordgrapjes wel leuk. Zat te wachten totdat iemand het niet meer zou pikken...quote:Op vrijdag 13 november 2009 02:37 schreef MoonCore het volgende:
Dat met die dildo was trouwens gejat van Balls of Steel waar Olivia Lee celebs interviewed met een dildo.
Welke grapjes waren dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Idd, al waren die woordgrapjes wel leuk. Zat te wachten totdat iemand het niet meer zou pikken...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Idd, al waren die woordgrapjes wel leuk. Zat te wachten totdat iemand het niet meer zou pikken...
Filemon is wel redelijk vaak geweest, en Di-rect ook wel. Tatjana kan ik me weinig meer van herinneren, en Arie Boomsma ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is alleen Tatjana meer dan 1x geweest? Of Filemon 2x?
Tatjana zeker 5x hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Filemon is wel redelijk vaak geweest, en Di-rect ook wel. Tatjana kan ik me weinig meer van herinneren, en Arie Boomsma ook niet.
"Oh Robert, wat doe je nu?"quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Serieus? Heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Snafu-counter staat binnen 3 minuten alweer op 10, ik zet 'm af.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Dus weer gasten die al 15 keer zijn geweest, ik pas bij voorbaat.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Na Expeditie Robinson heb ik niet meteen gezapt nee, maar dat duurde dus niet lang.quote:
Mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Snafu is gewoon een onderdeel van Jensen, het hoort er gewoon bij. Zie het als de website van het programmaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
deze filmje is oud stond van de week al op die site van jensen shfu.nl ofzoiets
Via de achterdeur naar binnen gegaanquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef MilfLover het volgende:
Wat heeft filemon bij Albert Verlinde gedaan dan?
dacht ik ook al... maar dan "bluf"quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Nashje het volgende:
Stond er nou 'Zozadelijk Blof bij Jensen'
46 inmiddelsquote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef marcodej het volgende:
Paay is een mooie vrouw van 60, maar Tatjana mag er ook nog steeds wezen.
Jan = baas, al laat die een scheet is het kunstquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef marcodej het volgende:
Nou, het item van Jan is volledig mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |