Is verschoven naar morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Wanneer komen de dames in de dop nou weer?
Dat was toch al een tijdje bekend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:25 schreef rosaatje het volgende:
Nog een paar minuten...
De voorstukjes waren geniaal!
" Dozen met 12 eieren bestaan niet" " Oh...een dozijn, dan bedoel je twee keer een kleine doos van 6 "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was idd bekend sinds maandag, echter blijft het geniaal...En jij ook veel kijkplezierquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:32 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Dat was toch al een tijdje bekend?
Gelukkig, die vervelende film is afgelopen! Veel kijkplezier ieder.
quote:Sharon is 20 en een echte flapuit. Ze is geboren en getogen Utrechtse en woont op zichzelf. Ze werkt als ze zin heeft in het vastgoedbedrijf van haar vader.
Daarnaast houdt ze van paardrijden, fitness en feesten. Ze kreeg voor haar negentiende verjaardag een borstvergroting van haar vader. Koken doet Sharon nooit; dat hoeft ook niet want haar favoriete eten is pizza en patat. Haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze beseft dat er meer in het leven is dan stappen en geld uitgeven. Voor Sharon is het leven één groot feest.
Ik kijk altijd met mijn ogen die richting in danquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik doe ook zo in mezelf praten en wijzen als ik wil weten wat het westen is enzo
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kneuzenkermis weer![]()
![]()
Ik moet er bijna van huilen zo erg
Die met dat zwarte haar?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:08 schreef Arjann87 het volgende:
Dat ene meisje helemaal rechts van de bank (voor de kijker), hoe heet zij?
precies ik dacht ook iemand voorschut zetten omdat ie extreem dom is en dan het zelf fout hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Fout jensen 1939 tot 1945 hoe kan ik mailen
of hij bedoelt de tweede wereldoorlog in nederland..quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:45 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
precies ik dacht ook iemand voorschut zetten omdat ie extreem dom is en dan het zelf fout hebben
wat aanwereldoorlog snap je niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
of hij bedoelt de tweede wereldoorlog in nederland..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |