quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
als MPG dan vanavond komt, zal ik de vitamientjes wegjagen en dan heeft ie ook wat lekkers
quote:
Oh ja, ik heb nog een ananas hier liggen, icm met banaan en clementines. En een fuji appelquote:
Komkommer? Banaan? Aubergine? Watermeloen? Kun je die er allemaal in stoppen?quote:
Heb je zeker weer in FC geopend? Ik zie niets in FOK!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt een beetje kouwelijk gedaan over de Zuidpool.
UIteraardquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je zeker weer in FC geopend? Ik zie niets in FOK!
Je verzint het maar...Er missen geen topics in de NT-lijst.
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je verzint het maar...Er missen geen topics in de NT-lijst.
![]()
Nee. Maar toch weet ik of er ergens een topic is geopend, al kan ik die niet bekijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard.
Alsof jij die uit FC kunt zien!![]()
Topicnummerspiekert!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Maar toch weet ik of er ergens een topic is geopend, al kan ik die niet bekijken.
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik maar niets zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard.
Alsof jij die uit FC kunt zien!![]()
quote:
Oh ja, de FCSC...quote:Maar wie zegt dat ik er een topic voor geopend heb?
Waarom zou dat niet in SPO kunnen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zien![]()
Maar om dat onder sport te topiccen, sport is een bezigheid waar je moe van wordt, een goed duiker zorgt er voor dat hij zijn duik zo plant zodat hij juist niet moe wordt
Ik ga er eens een topic openen. UVT? LIF? F&F?
Mag wel hoor!quote:
MENquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zien![]()
Maar om dat onder sport te topiccen, sport is een bezigheid waar je moe van wordt, een goed duiker zorgt er voor dat hij zijn duik zo plant zodat hij juist niet moe wordt
Ik ga er eens een topic openen. UVT? LIF? F&F?
SPO = moe, duiken = luiquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh ja, de FCSC...
[..]
Waarom zou dat niet in SPO kunnen?
Anders zou ik UVT doen.![]()
[..]
Mag wel hoor!
Nee, die is allang weg hoor.quote:
FP-crew kan niet bij FC topics komen. In principe.quote:
Mijn vrouw zou gestopt zijn, dacht ik? Ik bemoei me er niet mee, dus dat is makkelijk, prive en fok gescheiden houden FTWquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
FP-crew kan niet bij FC topics komen. In principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |